• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens. Skitväder ute, inte direkt lämpligt för klockfoto... men det finns ju folk som aldrig ger sig :p
DP2M1006.jpg
DP2M1011.jpg
DP2M0977.jpg
DP2M0985.jpg
DP2M0998.jpg
DP2M1015.jpg

Hade lätt nappat om det inte vore för att jag bantade istället för att lägga på mig ;) Tror inte stora massan fattar tjusningen med MKii...tyvärr
Äh, kom igen nu. Du behöver den! :p Jag tycker att min är fantastisk även om den inte är felfri. Vridringen är lite väl lös för min smak men den används så sällan så det spelar ingen roll. Så jäkla härligt stuk på den och en värdig homage till originalet. :)

• Like
Reactions: v0n
Äh, kom igen nu. Du behöver den! :p Jag tycker att min är fantastisk även om den inte är felfri. Vridringen är lite väl lös för min smak men den används så sällan så det spelar ingen roll. Så jäkla härligt stuk på den och en värdig homage till originalet. :)
sluuuuta jag vill vara smaaaal ! Vet inte hur många ggr jag klickat på annonsen redan så hoppas verkligen den försvinner snart haha

Btw! Traskas nya freediver släpps i dec på preorder.
Den får nya visare och lite förbättrat bracelet + spänne. Kommer även släppas i en ny färg och den är riktigt snygg:cigar::)
Kan nog bli en 3dje traska för min del :rolleyes:
IMG_20191119_175312_242.jpg
Ujuj, va snygg! Gillar den nog t.o.m. bättre är originalet :D Hoppas den inte kommer med baby-blå tavla och stålbezel bara.

Btw! Traskas nya freediver släpps i dec på preorder.
Den får nya visare och lite förbättrat bracelet + spänne. Kommer även släppas i en ny färg och den är riktigt snygg:cigar::)
Kan nog bli en 3dje traska för min del :rolleyes:
IMG_20191119_175312_242.jpg
200m och större visare var precis vad man önskade av föregångaren. Är det samma länk som Summiteer månntro? Till skillnad från Freaky så nyper jag gärna en minty med stålbezel :D

200m och större visare var precis vad man önskade av föregångaren. Är det samma länk som Summiteer månntro? Till skillnad från Freaky så nyper jag gärna en minty med stålbezel :D
Tydligen väldigt hög efterfrågan på dem också så kommer inte finnas till alla som vill ha tror dem.
Nej, länken får större skruvar, bättre micro adjust och lite bättre finish på spännet.
Håller med om att visare och 200m ser väldigt bra ut!

• Like
Reactions: v0n
Finns en tråd där jag förklarar/försvara mig/oss; https://klocksnack.se/threads/monchard.58549/

Namnet är taget, vi tyckte det lät fränt och efter att ett annat namn vi spanat på blev omedgörligt så körde vi på Monchard. Finns ingen djupare betydelse tyvärr, så ledsen om jag gör er besvikna. :D

Edit: felqutoe

Tråkig läsning! Hoppas det går bra för er! Backade också, men missade tyvärr dom första 30.

Schysst bump av @Baramats! Helt rätt! :D:D:D

Fick ett par nya band idag från watchhgecko idag. Ett av banden saknar en qr sprint och en sån trillar ju inte bara ur. Även de kan missa i qc. Verkar vara ett riktigt läckert läder annars.Trist.
IMG_20191119_173629_8.jpg

IMG_20191119_173528_9.jpg

IMG_20191119_174421_4.jpg
Trist :p Jag har varit med om att tappa en QR-sprint på ett CNS-band. Det delade på sig och trillade ut, har för mig att biten med lås-plutten är ganska kort.

Trist :p Jag har varit med om att tappa en QR-sprint på ett CNS-band. Det delade på sig och trillade ut, har för mig att biten med lås-plutten är ganska kort.
Hoppsan där ser man. Här fanns inget i påsen bandet kom i så den var nog inte monterad anar jag. Oavsett så skall det ju vara helt när det kommer fram. :( Har anmält så får vi se vad de vill göra åt det. Hade ju sett fram emot att sätta fast det så lite besviken blir jag allt, borde ju vara härdad vid det här laget.

Tillbaka
Topp