Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Snyggaste tavlan i min meningDå är den äntligen hemma! Tycker den ser schysst ut än så länge. Ska fixa länken och lite sånt sen blir det nog lite mer bilder.
Stör mig dock lite på att Lumen är i olika nyans på visarna och tavlan, har kanske med tjocklek att göra?
Anyways, här kommer första bilden från mig. Ber om ursäkt för kass mobilbild.
Härlig blå färg. Fler bilder tack!Då är den äntligen hemma! Tycker den ser schysst ut än så länge. Ska fixa länken och lite sånt sen blir det nog lite mer bilder.
Stör mig dock lite på att Lumen är i olika nyans på visarna och tavlan, har kanske med tjocklek att göra?
Mycket klocka för de pengarna tycker jag1899 på Care of Carl. Minns att de la upp en säljsida för den ett par veckor sedan, men först någon dag sedan den går att köpa
Fantastisk! Mycket bra! Ser fram mot mer bilder!Då är den äntligen hemma! Tycker den ser schysst ut än så länge. Ska fixa länken och lite sånt sen blir det nog lite mer bilder.
Då är den äntligen hemma! Tycker den ser schysst ut än så länge. Ska fixa länken och lite sånt sen blir det nog lite mer bilder.
Ser snygg ut och inget fel på bilden heller.
Det borde vara skottpengar på tillverkare som inte har tvåvägsvridring på GMT modellerGillar ju gmt och pepsi och den är ju snygg och sitter antagligen riktigt bra på armen (åtminstone gör den vanliga suben det och denna har samma mått). 10,5 mm hög så låg för en dykare. Här hakade jag mej lite på att bryta traditionen med suben. Kanske bara är dumt av mej. Vet heller inte antalet klick på vridringen men den är unidirektional vilket får mej att ana att det inte är 48 klick... Glycine borde veta bättre eftersom airman har 0 eller 48 klicks biditectional... Suck.
Citerar mig själv. Det var tydligen Amfibia Scuba som jag tänkte på.
Kul att de anger förväntad livslängd (=tio år) på produktsidan.
Instämmer!Vill påstå att Halios Seaforth är det bästa släppet i mikroväg någonsin.
Ser trevligt ut och låter smaskigt .
Attans, ja jag såg din annons någon dag eller två efter att min hunnit bli såldSer trevligt ut och låter smaskigt .
Har ett problem dock, ligger sömnlös över att jag missade din Oris .
Jag väntar fortfarande på min. Den har varit i Sverige i över två dagar men har fortfarande inte hittat fram. Hur svårt ska det vara. Den ser trevlig ut.Då är den äntligen hemma! Tycker den ser schysst ut än så länge. Ska fixa länken och lite sånt sen blir det nog lite mer bilder.
Om du ska flippa den nångång får du gärna skicka mig ett PM
Är det steglös/svepande sekundvisare?Äntligen....
Får bara skaffa ett bättre band.
Mondaine Stop2Go, Backlit.
Det borde vara skottpengar på tillverkare som inte har tvåvägsvridring på GMT modeller
... vartfall med gummikulor.
med GMT mycket bra. Den är svårjagad och numer dyr.Vill påstå att Halios Seaforth är det bästa släppet i mikroväg någonsin.
Grymt trevlig lume på den .Nod To History så här på kvällskvisten. Riktigt bra klös i den lelle filuren
tack tack, lite spejsigt med både grön/blå men det funkar rätt braGrymt trevlig lume på den .
Låter ju helt underbart! Kul att du också kör G-shock såhär på kvällskvisten, mer affordable än så blir det knappt.
Nä, den tickar tre gånger per sekund.Är det steglös/svepande sekundvisare?
Skön bild, allt som behövs för en avkopplande fredag! Vad är det för ref på den där? Måste kika närmareLåter ju helt underbart! Kul att du också kör G-shock såhär på kvällskvisten, mer affordable än så blir det knappt.
Skål kompis!