Hehe, det står ju i texten jag kopierade , han skriver om drygt tre veckor och runt 360 USD. Länken blir extra.Jag måste fan ha en. När släpps dom och vad kostar dom? @inzomniac
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, det står ju i texten jag kopierade , han skriver om drygt tre veckor och runt 360 USD. Länken blir extra.Jag måste fan ha en. När släpps dom och vad kostar dom? @inzomniac
På isländsk slang betyder 'alkin' typ 'alkoholisten'Är det något för er som gillar två kronor?
Förlåt, jag blev så exalteradHehe, det står ju i texten jag kopierade , han skriver om drygt tre veckor och runt 360 USD. Länken blir extra.
Haha..lär inte sälja så bra på island antar jag..På isländsk slang betyder 'alkin' typ 'alkoholisten'
Förlåt, jag blev så exalterad
Edit: undrar om Serious Watches får in dom, eller om man ska köpa direkt från Elshan.
Zelos förhandsvisar Mako v3:
"Mako V3 preview!
For the guys who found the HH too chunky and too big, the mako will be a good alternative. These will go up for sale in around 3 weeks time and prices will start at around 360 or so, slightly lower than the previous versions due to the movement. The 9015 allows for a thinner case, hence the choice to switch."
Quick specs
40mm, 11.5mm thickness without crystal
Miyota 9015
300m wr
C3 X1 lume and bgw9
Bracelet optional
GMT riktigt fin. Tänk om de funnits i 40 mm automatisk, hade nog hamnat i den berömda korgen...Nye modeller ifra Straton. Synd GMT automatic kun kommer i 43mm. Three hand fåes i 40mm m/ automatic.
https://www.stratonwc.com/products/straton-tourer
Å andra sidan... Är det ju svårt att komma på någon riktigt bra förklaring öht. Dom kan väl rimligtvis inte vara så dyra att tillverka att dom inte skulle gå att sälja alls..? Det handlar väl om att sätta rätt pris. Många andra märken tar ju hutlöst mycket för länkar o tom Sinn som är "billiga" tar ju tre kakor. Svårt att tro att man inte kan tillverka ett band till lägre kostnad än så...Låter som en riktigt dålig bortförklaring
Grymt häftiga och jag kommer säkert hänga på låset för att hugga en! MEN, jag vet inte om någon av de nya var snyggare än v2-modellerna...Zelos förhandsvisar Mako v3:
"Mako V3 preview!
For the guys who found the HH too chunky and too big, the mako will be a good alternative. These will go up for sale in around 3 weeks time and prices will start at around 360 or so, slightly lower than the previous versions due to the movement. The 9015 allows for a thinner case, hence the choice to switch."
Quick specs
Miyota 9015
300m wr
C3 X1 lume and bgw9
Bracelet optional
Kom med dagens post!
About Vintage 1971
ETA 2824-2
Sapphire Glas
Rätt pris
Känner mig ganska nöjd med den just nu.
Å andra sidan... Är det ju svårt att komma på någon riktigt bra förklaring öht. Dom kan väl rimligtvis inte vara så dyra att tillverka att dom inte skulle gå att sälja alls..? Det handlar väl om att sätta rätt pris. Många andra märken tar ju hutlöst mycket för länkar o tom Sinn som är "billiga" tar ju tre kakor. Svårt att tro att man inte kan tillverka ett band till lägre kostnad än så...
Jag var helt inställd på en blå Traska Freediver med SS bezel.Grymt häftiga och jag kommer säkert hänga på låset för att hugga en! MEN, jag vet inte om någon av de nya var snyggare än v2-modellerna...
Nej, samtliga i v3-serien är unika.Jag var helt inställd på en blå Traska Freediver med SS bezel.
Men nu flyttades mitt fulla fokus till Makon med SS bezel och blå tavla, och en sån fanns inte med bland V2 va?
Såg väldigt trevlig ut helt klart ... fast utan att ha klämt på den känns 10loppor ganska magstarkt för en 40mm dressare med ett STP1-11 under huven.
AhHåller med dig med detta listpris så finns det mycket annat att välja på. Men det jag gav för den beggad var det en "no brainer"
Men windern börja bli fullt nu...
Å andra sidan... Är det ju svårt att komma på någon riktigt bra förklaring öht. Dom kan väl rimligtvis inte vara så dyra att tillverka att dom inte skulle gå att sälja alls..? Det handlar väl om att sätta rätt pris. Många andra märken tar ju hutlöst mycket för länkar o tom Sinn som är "billiga" tar ju tre kakor. Svårt att tro att man inte kan tillverka ett band till lägre kostnad än så...
Visst, håller med. Verkar konstigt att produktionskapaciteten skulle vara en anledning, kanske köper de så få och/eller har ett så pressat pris att leverantören inte bryr sig om dem så mycket utan bara ger dem ett begränsat antal (för att de har större/mer lönsamma kunder), sett sånt förr. Inget de skulle vilja erkänna i så fall och därav det halvkryptiska svaret. Verkar ju fel affärsmässigt i vilket fall, finns ju, som ni säger, pengar att hämta.Näh, om de är oroliga för att förlora pengar så kan de ju sätta ett pris som är högre kan man ju tycka
Snygga! Jag säger grön. Skickar de inifrån EU?Nye modeller ifra Straton. Synd GMT automatic kun kommer i 43mm. Three hand fåes i 40mm m/ automatic.
Det enda som var bättre än V2 är den minskade höjden, den gamla var sjukt hög.Zelos förhandsvisar Mako v3:
"Mako V3 preview!
Quick specs
Miyota 9015
300m wr
C3 X1 lume and bgw9
Bracelet optional
Var helt inne på att en brun triple calender skulle bli min nästa men råkade hugga en annan klocka igår.Nye modeller ifra Straton. Synd GMT automatic kun kommer i 43mm. Three hand fåes i 40mm m/ automatic.
Står world wide shipping fra Thalwil, Switzerland.Snygga! Jag säger grön. Skickar de inifrån EU?
Shit vad bra. Ska jag önska mig i julklapp av killen som bor i mitt huvud tillsammans med mig och den där tråkiga typen som hela tiden säger ”håll dig till planen”. Är det den ”vittavlade” som är full lume?Zelos förhandsvisar Mako v3:
"Mako V3 preview!
Quick specs
Miyota 9015
300m wr
C3 X1 lume and bgw9
Bracelet optional
Ok. Dumma dem att inte vara med i EU!Står world wide shipping fra Thalwil, Switzerland.
Nye modeller ifra Straton. Synd GMT automatic kun kommer i 43mm. Three hand fåes i 40mm m/ automatic.
Alltså jag har haft ögonen på Tourer GMT sen han tillkännagav den, speciellt den svarta som jag tycker är oförskämt snygg. Och så öppnade äntligen förhandskrämandet i dag. Och precis som jag misstänkte så kunde jag inte hålla mig:
Jag är mycket mycket förtjust i min Straton Legera Standard, jag tycker t.o.m. att oljudet från det lite högljudda Valjoux 7753 är småmysigt. Jag förutspår att denna rackare blir lika omtyckt när den väl dyker upp i maj nån gång. Straton verkar onekligen göra förbannat trevliga klockor.
Riktigt snygga. Synd att de mest attraktiva modellerna är 43mm.Nye modeller ifra Straton. Synd GMT automatic kun kommer i 43mm. Three hand fåes i 40mm m/ automatic.