Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygga. Synd att de mest attraktiva modellerna är 43mm.
Någon som vet ngt om urveket Swisstech S24-45? Aldrig hört talas om dem tidigare.
Jag kan inte bestämma mig för om den där är skitsnygg eller jätteful. Den är ju helt bananas i alla fall.Nytt från Geckota. Samma case som din? @Lindellc
https://www.instagram.com/p/B5pW0btAe-U/?igshid=swm1dvh0bhew
Haha, exakt min tanke. Jag är så kluven - å ena sidan är det skoj att ta ut svängarna, men å andra sidan vet jag inte om det blev bra den här gången...Jag kan inte bestämma mig för om den där är skitsnygg eller jätteful. Den är ju helt bananas i alla fall.
Lite där är jag också. Visarna är ju helt galna men det blir kanske lite väl mycket?Haha, exakt min tanke. Jag är så kluven - å ena sidan är det skoj att ta ut svängarna, men å andra sidan vet jag inte om det blev bra den här gången...
Det kanske är så enkelt att minutvisaren är för bred. För det är där min blick hamnar varje gång jag tittar på klockan...Lite där är jag också. Visarna är ju helt galna men det blir kanske lite väl mycket?
Ja, den tar över lite men samtidigt så är det en jäkligt cool form på den som man kanske hade tappat om den var smalare. Svårt!Det kanske är så enkelt att minutvisaren är för bred. För det är där min blick hamnar varje gång jag tittar på klockan...
Jag kan tänka mig att den häftiga formen hade bibehållts om visaren varit en halv mm smalare.Ja, den tar över lite men samtidigt så är det en jäkligt cool form på den som man kanske hade tappat om den var smalare. Svårt!
Skönt att det löste sig. Gentilt av CW, men synd att BB58-affären gick i stöpet. Men det dyker upp fler exemplarEn liten uppdatering i mitt retur-ärende med Christopher Ward. Klockan skickades tillbaka den 21 november, och idag fick jag min refund. Jag var från början öppen med att jag kortat länken samt burit klockan ett par timmar.
Det var ok för dom då klockan var helt fri från märken, så kudos till CW.
Anledningen att jag skickade tillbaka den var ju att jag fått ett mycket bra erbjudande på en BB58. Den affären har nu (självklart) skitit sig då säljaren inte orkade vänta på mig
Men men, det går ju nya tåg
Edit: Och som plåster på såren har Fedex meddelat att dom ämnar att lämna ett paket idag...
Yes, ser så utNytt från Geckota. Samma case som din? @Lindellc
Snyggt! Fick du tag på en från Gnomon?Den här kom med post igår!
Otroligt snygg klocka. Kanske trådvinnare.Den här kom med post igår!
Nytt från Geckota. Samma case som din? @Lindellc
Ja, den tar över lite men samtidigt så är det en jäkligt cool form på den som man kanske hade tappat om den var smalare. Svårt!
Jag gillar den, visarna är fina. Men så gillar jag ju lökvisarna på c60 mk2 ocksåDet kanske är så enkelt att minutvisaren är för bred. För det är där min blick hamnar varje gång jag tittar på klockan...
Stiligt som bara den! Är det den florerat i tråden tidigare? Jag minns inte riktigt vem som ägde den..Ja då var man på banan igen. Nytt för dagen.
Crepas Plongeur. Välbyggd och vacker så jag blir tårögd. Bjussar på en obligatorisk wrist-roll .
Jaaaaaa, helvete! Jag var först helt inne på Traska, men sen såg jag Zelos:en.Jobbigt läge när både Zelos och Traska släpper nytt.
Gillar kombon med,det går fort till sommarenJaaaaaa, helvete! Jag var först helt inne på Traska, men sen såg jag Zelos:en.
Nu tror jag Zelos:en leder, med liten marginal.
Blå tavla med SS bezel är ju så snyggt!
Jobbigt läge när både Zelos och Traska släpper nytt.
Ja det är nog detta exemplar som har yppats här vid något tillfälle . Vet inte om det finns fler på forumet. Detta är nr 257 av 500 tillverkade.Stiligt som bara den! Är det den florerat i tråden tidigare? Jag minns inte riktigt vem som ägde den..