Montblanc har ju en vacker (men dyr) GMT modell.Inget specifikt (föutom GMT då). Kalla det omvärldsbevakning. och Plötsligt händer det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Montblanc har ju en vacker (men dyr) GMT modell.Inget specifikt (föutom GMT då). Kalla det omvärldsbevakning. och Plötsligt händer det.
Ta vara på tidenRiktigt snygg sekundvisare, har inte sett att den byter färg några gånger i spetsen. Ja, köp, det ordnar ju sig alltid...
Jag har en snart 4-årig dotter och jag brukar natta med klocka så hon ser mig i mörkret via lumen hon gillar att titta på den och jag inbillar mig att hon kanske får något mysigt minne med sig in i framtiden.
Montblanc har ju en vacker (men dyr) GMT modell.
Bauhaus är skitsnyggtNomos med. Flera tillochmed.
Bauhaus är skitsnyggt
Tja vad skall jag säga ?Och deras Tangomat GMT är lagom diskret utan en massa extra visare:
https://nomos-glashuette.com/en/tangomat/tangomat-gmt-635
Men då har vi lämnat både Micro eller Affordable tycker jag...
Posta gärna bilder på din fina Chopard härRiktigt snygg sekundvisare, har inte sett att den byter färg några gånger i spetsen. Ja, köp, det ordnar ju sig alltid...
Jag har en snart 4-årig dotter och jag brukar natta med klocka så hon ser mig i mörkret via lumen hon gillar att titta på den och jag inbillar mig att hon kanske får något mysigt minne med sig in i framtiden.
Posta gärna bilder på din fina Chopard här
Misstänkte att så var fallet Får fundera på saken. Hade du länken till eller? Isf. är den reko?Jag tror det finns en kille som heter Marcus som gärna säljer så många som du vill köpa...
Nah okej, aningen för dyr för mig helt klart.Den är inte affordable, så varning på stan:
Fasen då, var så snälla att inte börja nåt fuffens i denna heltrevliga trådMisstänkte att så var fallet Får fundera på saken. Hade du länken till eller? Isf. är den reko?
Fy för att skrapa rutorna på bilen
Garage och bensinvärmare samt dieselvärmare på lillskrucken, försöker använda el för jag är snål!Dieselvärmare
Spritbil ??Garage och bensinvärmare samt dieselvärmare på lillskrucken, försöker använda el för jag är snål!
Dessutom ett yellowtop Optima på bensinaren (spritbil’n)! Räknar kallt med att flytta över det till nästa bil!
Misstänkte att så var fallet Får fundera på saken. Hade du länken till eller? Isf. är den reko?
Fel! Ack så fel, tummen fick för sig nåt dumt!Garage och bensinvärmare samt dieselvärmare på lillskrucken, försöker använda el för jag är snål!
Dessutom ett yellowtop Optima på bensinaren (spritbil’n)! Räknar kallt med att flytta över det till nästa bil!
Etanol! Saaben går alldeles utmärkt på sprit!Spritbil ??
Tack för länken, ska läsa igenom tråden!Jag köpte den med länken och för stunden har satt på en läderrem av annat märke bara för att testa.
Som jag skrev i tråden om Malm - länken är jättebra men pga butterflyspännet så finns ju ingen möjlighet till mikrojustering, och det kommer inte med halvlänkar så storleksjusteringen är inte riktigt så finkorning som man kan önska. Men både @Oxygenic och @nemour verkar ju i den tråden lika nöjda som jag.
Mmmm, det finns allt för många och för dyra gmt (och kanske några 24 timmars). Och för stora. Många är mycket fina. Pris är liksom en faktor som förhöjer intrycket (lågt/rimligt pris alltså ).Montblanc har ju en vacker (men dyr) GMT modell.
Wotd. Wannabe sa BullGodmorgon microtråden, idag kör vi microtrådsklockawannabe.
Staffe?Lite morgonmys med mitt "barn" samt Obris som inte lämnat handleden sedan den kom. Mycket fin klocka.
StämmerStaffe?
Det låter som en affär jag inte skulle vilja göra som säljareOj vad jobbigt, har denna på Blocket nu och så ringer en kille som ska ge bort den i present och han kan absolut inte använda Swish, han prutar inte heller och så måste klockan hämtas innan pengarna är på kontot. Säkert.
Nej, jag hade backat med en gång. ALLTID pengar först när det gäller Blocket, självklart kan köparen vara ok men hur ska du veta det?Oj vad jobbigt, har denna på Blocket nu och så ringer en kille som ska ge bort den i present och han kan absolut inte använda Swish, han prutar inte heller och så måste klockan hämtas innan pengarna är på kontot. Säkert.
Bästa!Stämmer
Nej, jag hade backat med en gång. ALLTID pengar först när det gäller Blocket, självklart kan köparen vara ok men hur ska du veta det?