Vad var det för lok nu igen ?Tack! Ja, jag tycker att det höjer klockan några snäpp. Helt klart roligare än de vanliga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad var det för lok nu igen ?Tack! Ja, jag tycker att det höjer klockan några snäpp. Helt klart roligare än de vanliga.
Det är från ett av de gamla Ae 6/6-loken som gick genom Sankt Gotthardpasset.Vad var det för lok nu igen ?
Vem får det först?
Mottaget mitt. Körde det till arbetsplatsen i stället. Toppen. Men inget roligt sätt att vinna på. Hoppas ditt dyker upp...NU.Uppdatering om Fedex:
Pratade med dom nu på morgonen, och tydligen är paketet överlämnat till Postnord ( oh the horror) så det går längre inte att spåra. Paketet kan komma idag, imorgon eller någon annan dag då det behagar postnord att köra ut det, det var tydligen omöjligt att säga.
Fedex tyckte jag skulle sätta en lapp på dörren med mitt sändningsnummer och namn, samt var dom skulle "gömma" paketet, ifall dom kommer förbi.
Dom kunde heller inte lämna det till mitt utlämningsställe innan dom försökt köra ut försändelsen 3 gånger.
To be continued....
Nu har dom uppdaterat sidan till leverans idag iaf Men vi får väl se..Mottaget mitt. Körde det till arbetsplatsen i stället. Toppen. Men inget roligt sätt att vinna på. Hoppas ditt dyker upp...NU.
Nu har dom uppdaterat sidan till leverans idag iaf Men vi får väl se..
Vad hade du för kul i ditt paket? Jag observerar att det inte finns någon bild bifogat..
Sommar forever (som ungdomarna väl säger?)Torsdag är lika med Crepas. Det är sen gammalt.
Måtte sommaren komma snart .
Mycket bra på Jubilee!
Tack, får bli wotd imorgon och testas, får se om den är skönare. Riktigt trist, varför lämnar Fedex till PN? De har alltid levererat direkt till mej och inte sällan ändrat avlämningsplats till jobbet.Mycket bra på Jubilee!
Jag fick ingen leverans idag heller, paketet har inte flyttat sig en millimeter sen jag pratade med Fedex imorse.
Sen Postnord tog över paketet så händer det inte mycket, leverans framflyttad från igår till idag. Men inget idag heller som sagt.
Mycket trist att postens hantering av vissa försändelser och särskilt från utlandet är så svajigt. Äran och stoltheten som fanns förr när det gällde utdelning av post och paket känns ganska naggat i kanterna. Borde man inte ha lite högre krav än så här på ett statligt ägt bolag?Mycket bra på Jubilee!
Jag fick ingen leverans idag heller, paketet har inte flyttat sig en millimeter sen jag pratade med Fedex imorse.
Sen Postnord tog över paketet så händer det inte mycket, leverans framflyttad från igår till idag. Men inget idag heller som sagt.
...... Som om den klockan finns kvar till sommarenTorsdag är lika med Crepas. Det är sen gammalt.
Måtte sommaren komma snart .
Man kan ju alltid hoppas . Jag måste bättra mig på flipparfronten. Gräset är aldrig grönare på andra sidan. Ja denna är mycket trevlig....... Som om den klockan finns kvar till sommaren
- Skämt o sido, grymt fin den där!
Tycker länken är riktigt bra..
Kul. Blir spännande att pröva.Tycker länken är riktigt bra..
Zelos förhandsvisar Mako v3:
"Mako V3 preview!
For the guys who found the HH too chunky and too big, the mako will be a good alternative. These will go up for sale in around 3 weeks time and prices will start at around 360 or so, slightly lower than the previous versions due to the movement. The 9015 allows for a thinner case, hence the choice to switch."
Quick specs
40mm, 11.5mm thickness without crystal
Miyota 9015
300m wr
C3 X1 lume and bgw9
Bracelet optional
Grattis! Kul att de gjorde den på riktigt.Ny affordable!
Zelos idag.
Datum klockan 6 den sjätte är obligatoriskt.
Sen går naturligtvis mina tankar åt alla som köpt dyra lyxklockor där producenten inte ens försökt färgmatcha datumskivan.
Tragisk
Jag tar mig friheten att svara. Dom är 40mmDen är jäkligt snygg vad är det för diameter?
Skulle själv inte kunna ha den där på armen utan att vomera (jo jag vet att det började som ett aprilskämt och fattar ironin men ändå )Ny affordable!
Vete tusan om den kommer bli använd i min ägo heller. Köpte den mest bara för att.Skulle själv inte kunna ha den där på armen utan att vomera (jo jag vet att det började som ett aprilskämt och fattar ironin men ändå )