Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Se där ja, rent och snyggt i trevlig storlek 750 dollares30 ATMOS Black GMT Ceramica - 40mm
Den har funnits ganska länge hos Long Island Watch. Önskar att de kunde släppa några roligare färger som inte är nästan en exakt kopia av Rolex.Se där ja, rent och snyggt i trevlig storlek 750 dollares
Även i 40mm? Det visste jag inte. Jag håller med dig förstås, även om det såklart ser lite roligare ut utan mercavisareDen har funnits ganska länge hos Long Island Watch. Önskar att de kunde släppa några roligare färger som inte är nästan en exakt kopia av Rolex.
Ja, deras är också i 40mm men jag ser nu att de faktiskt har Mercedesvisare på sin, det har inte ju Gnomon. I övrigt ser det ut att vara exakt samma klocka.Även i 40mm? Det visste jag inte. Jag håller med dig förstås, även om det såklart ser lite roligare ut utan mercavisare
Den där färgad som alpinan..30 ATMOS Black GMT Ceramica - 40mm
Edit: $750
Yes, då hänger vi på låset!Den där färgad som alpinan..
Suck, Om de åtminstone kunde vara ärliga.Nytt om Fedex då. Ringde dom idag då deras hemsida har kvar samma status som i förrgår. Då berättar Fedex att dom varit hemma hos mig (via postnord) igår och försökt lämna paketet. Men vi var hemma hela dagen och det var fan ingen där. Vi har dessutom panoramafönster ut mot vägen och ser alla bilar som stannar framför vårat hus..
Jag gör ett nytt försök att försöka få tag på mitt paket idag
Ja, det skulle bli svårt för att inte säga omöjligt att motstå...Yes, då hänger vi på låset!
Jag hade en smula tur, chauffören kände igen vårat efternamn och visste då var vi bodde. Så nu finns paketet hemma iafSuck, Om de åtminstone kunde vara ärliga.
Var är bilderna !!!Jag hade en smula tur, chauffören kände igen vårat efternamn och visste då var vi bodde. Så nu finns paketet hemma iaf
Jag är inte hemma än, är fortfarande på jobbetVar är bilderna !!!
Att lägga ned sån tid och kraft på att göra en ursnygg GMT och ändå inte fixa till vridringen så som den skall varaJa, deras är också i 40mm men jag ser nu att de faktiskt har Mercedesvisare på sin, det har inte ju Gnomon. I övrigt ser det ut att vara exakt samma klocka.
Hur menar du nu, är den sjuk på något sätt?Att lägga ned sån tid och kraft på att göra en ursnygg GMT och ändå inte fixa till vridringen så som den skall vara
48 klicks bidirektionell. Jag håller med @Equilibrium , lägga ned så mycket jobb och ändå inte fixa till det. (Har iofs inte kollat hur det är men ändå). Den så kallade dykarsjukan.Hur menar du nu, är den sjuk på något sätt?
Äntligen Fredag igen Nu är det bara att invänta obligatoriska skålbilder, skål på er!
ja det är för jävligt, det var bättre förr. Är du på väg till parken och mata fåglarna som vanligt?48 klicks bidirektionell. Jag håller med @Equilibrium , lägga ned så mycket jobb och ändå inte fixa till det. (Har iofs inte kollat hur det är men ändå). Den så kallade dykarsjukan.
Poisoning pigeons in the park. Fixat på hemvägen. Pilotklockor är bättre (som airmans) på det i alla fall. Och ja, remaken från 50 talet är kanoon. Har du kommit ur kolten då?ja det är för jävligt, det var bättre förr. Är du på väg till parken och mata fåglarna som vanligt?
Ja just ja, brukar ju glida runt i kolt som den fashionista man är hahahaPoisoning pigeons in the park. Fixat på hemvägen. Pilotklockor är bättre (som airmans) på det i alla fall. Och ja, remaken från 50 talet är kanoon. Har du kommit ur kolten då?
Äntligen, den fanns bara i 42mm innan va?30 ATMOS Black GMT Ceramica - 40mm
Edit: $750
Hur menar du nu, är den sjuk på något sätt?
Äntligen Fredag igen Nu är det bara att invänta obligatoriska skålbilder, skål på er!
Rackarn Finns på CyberPhoto för 3999kr istället för 6999kr just nu.Dom här var ju lite roliga, någon som provat dessa multivektygsarmband? (vilket ord!)
https://www.leatherman.com/wearables
Tackar, trevlig helg på dig!Fin dricka, snyggt glas och snygg klocka. Nu är det fredag!
Edit: missade den fina katten! Har den rivet ner allt?
Bästa whiskyn IMOHur menar du nu, är den sjuk på något sätt?
Tackar, trevlig helg på dig!
Nä den gamla jäveln ligger mest och surar lite överallt, han orkar inte riva ner någonting längre
Den är god, men bäst i världen vettefan. Var på glasbolaget idag. Noterade att rökt dominerar. Synd för oss som gillar annat också.Bästa whiskyn IMO