Har ju inget cert som dig men det är världsklass på den helt klartBästa whiskyn IMO
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har ju inget cert som dig men det är världsklass på den helt klartBästa whiskyn IMO
Rökt är najs men kunde inte ens lukta på en Laffe för några år sen. Man får träna även om det låter aningens skevt hahaDen är god, men bäst i världen vettefan. Var på glasbolaget idag. Noterade att rökt dominerar. Synd för oss som gillar annat också.
Rökt är najs men kunde inte ens lukta på en Laffe för några år sen. Man får träna även om det låter aningens skevt haha
Har du provat Ardbeg ?Den är god, men bäst i världen vettefan. Var på glasbolaget idag. Noterade att rökt dominerar. Synd för oss som gillar annat också.
Faktiskt inte? Liknar Laphroig?Har du provat Ardbeg ?
Faktiskt inte? Liknar Laphroig?
Från besöket 2013
Edit: Inte utan att man undrar lite över vilket barn det är som äger hinken...
Jag ser för mig att någon som använder den där och jobbar inom maskiner i industrin, av ren otur fastnar med armbandet i någon mackapär och så vips slits hela handen av på ett ögonblick. Så jag sägerDom här var ju lite roliga, någon som provat dessa multivektygsarmband? (vilket ord!)
https://www.leatherman.com/wearables
Äntligen fredag! Har jag sagt att jag är väldigt förtjust i min Boldr Venture. Väger 28 gram.
Kul att du uppskattar den!
Jösses vilken dyster fantasi, mördarmaskinerna anfaller!Jag ser för mig att någon som använder den där och jobbar inom maskiner i industrin av ren otur fastnar med armbandet i någon mackapär och så vips slits hela handen av på ett ögonblick. Så jag säger
Stort grattis! Riktigt fin. Perfekt avslut på en jobbvecka .En snabb dålig bild på dagens erövring då, i mörkret framför TV'n.
Snabb reflektion: Helvete vad bra den är. Jag är så nöjd att jag valde denna tavlan. Samt Commando-visare och datum.
Bättre bilder kommer imorgon!
Ja visst är den trevlig. Min säger hej.En snabb dålig bild på dagens erövring då, i mörkret framför TV'n.
Snabb reflektion: Helvete vad bra den är. Jag är så nöjd att jag valde denna tavlan. Samt Commando-visare och datum.
Skål kompis! Själv är man på julfest med jobbet idag. Ändå okej med IPA från Halmstad brygghus och en vintage Squale på armen.
Inte druckit på många år nu, men Ardbeg var min favorit! Minns för 10-12 år sen när jag och kollegan brukade beställa in varsin 30+ årig på krogen efter en brakmiddag. Blev väl nån gång i kvartalet. Satt riktigt fint!Har du provat Ardbeg ?
Jag har haft SARB033 och SARB017 minst två ggr var. Sålde så sent som i veckan min senaste Alpinist. Sitter ändå och funderar på att köpa nya, någon av dem. Men – har aldrig haft 035:an. Är det den jag ska köpa kanske? Trots skenande nypriser känns det intressant att överväga någon av dem.Skål på er alla dårar. Väldigt glad att mitt lokala bolag bestämt sig för att ta in bästa ölen i sortimentet..
På Ardbeg har de en egen restaurang där jag åt en fenomenalt god hamburgareInte druckit på många år nu, men Ardbeg var min favorit! Minns för 10-12 år sen när jag och kollegan brukade beställa in varsin 30+ årig på krogen efter en brakmiddag. Blev väl nån gång i kvartalet. Satt riktigt fint!
Jag har haft sarb017 och nu 035:an. Ångrar hårt att jag sålde alpinisten, kommer snart även vara tvungen att sälja min 035 om någon är sugen..Jag har haft SARB033 och SARB017 minst två ggr var. Sålde så sent som i veckan min senaste Alpinist. Sitter ändå och funderar på att köpa nya, någon av dem. Men – har aldrig haft 035:an. Är det den jag ska köpa kanske? Trots skenande nypriser känns det intressant att överväga någon av dem.
(Är köpsugen på något men vet inte vad jag behöver. )
Att lägga ned sån tid och kraft på att göra en ursnygg GMT och ändå inte fixa till vridringen så som den skall vara
48 klicks bidirektionell. Jag håller med @Equilibrium , lägga ned så mycket jobb och ändå inte fixa till det. (Har iofs inte kollat hur det är men ändå). Den så kallade dykarsjukan.
EDIT: Förresten trevlig klocka. Islay whiska bah är för rökig för mej, tyvärr.
Jag har haft SARB033 och SARB017 minst två ggr var. Sålde så sent som i veckan min senaste Alpinist. Sitter ändå och funderar på att köpa nya, någon av dem. Men – har aldrig haft 035:an. Är det den jag ska köpa kanske? Trots skenande nypriser känns det intressant att överväga någon av dem.
(Är köpsugen på något men vet inte vad jag behöver. )
Har också sålt min sarb017, en av de få klockor jag fått mer för när jag sålde än vad jag gav när jag köpte, trots att jag använt den emellanåt under nästan ett år. Jaja, tur man inte är i detta för att tjäna pengar, då vore man inte så lyckad.Jag har haft sarb017 och nu 035:an. Ångrar hårt att jag sålde alpinisten, kommer snart även vara tvungen att sälja min 035 om någon är sugen..
Alpinisten är ju lite speciell. Lite egen. Man kanske borde ha en i samlingen ändå.Har också sålt min sarb017, en av de få klockor jag fått mer för när jag sålde än vad jag gav när jag köpte, trots att jag använt den emellanåt under nästan ett år. Jaja, tur man inte är i detta för att tjäna pengar, då vore man inte så lyckad.
En snabb dålig bild på dagens erövring då, i mörkret framför TV'n.