Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Att stryka en hårdrockströja låter inte så.. eeh.. hårdrock..Förbereder inför Amon Amarth ikväll. Stryker gammal hårdrockströja och försöker hitta en klocka som är "metal". Svart Orient Mako med svart PVD nato borde funka?
Att stryka en hårdrockströja låter inte så.. eeh.. hårdrock..
Fina och gillar att länkarna är olika. Bra val.Mina 3 favoritklockor just nu. 2 mikro kvalar in på listan varav min nya Borealis är en av dem.
Borealisen kvalar in i min topp tre för tillfället också. Lite komiskt nog så är det tre vita dressare som är min topp tre för tillfället. Ingen av mina dykare kvalar in.Fina och gillar att länkarna är olika. Bra val.
Kul att inte allt är dykare. Jag har också börjat leta mer dressiga gmt klockor. Finns en del men är antingen för stora eller för dyra för mej.Borealisen kvalar in i min topp tre för tillfället också. Lite komiskt nog så är det tre vita dressare som är min topp tre för tillfället. Ingen av mina dykare kvalar in.
Jag vet, samtidigt var den väldigt skrynklig...Att stryka en hårdrockströja låter inte så.. eeh.. hårdrock..
Att stryka en hårdrockströja låter inte så.. eeh.. hårdrock..
Jag vet, samtidigt var den väldigt skrynklig...
Oj, nejtack tajmingen kunde inte vara sämre men tack för att du frågar@Von tror Balticen ska bort? Fortfarande sugen?
Oj, nejtack tajmingen kunde inte vara sämre men tack för att du frågar
Den blå så klart!Jag är eventuellt sugen ?
Vad är det för färg på urtavlan ?
Den kanske är begagnad...Va fan vem lämnar slatten på det här viset.
Om vridringen ändå hade vart som den ska...Är allt lite sugen på denna.
Jag har aldrig riktigt förstått vitsen med 48 click. 99% av alla tidszoner är hel- och halvtimmar så att sätta den på motsvarande hel- eller halvtimme borde inte vara några problem oavsett. Det ställer snarare till problem i och med att bezeln inte går att använda till annat än just GMT vilket jag antar är anledningen till att nästan inga tillverkare använder det.Om vridringen ändå hade vart som den ska...
Var det här ett så kallat vridringsinlägg?Om vridringen ändå hade vart som den ska...
Same sameÄr allt lite sugen på denna.
Det vi menar är att vridringen går bara att vrida åt vänster, en riktig GMT klocka skall gå att vrida åt bägge hållenJag har aldrig riktigt förstått vitsen med 48 click. 99% av alla tidszoner är hel- och halvtimmar så att sätta den på motsvarande hel- eller halvtimme borde inte vara några problem oavsett. Det ställer snarare till problem i och med att bezeln inte går att använda till annat än just GMT vilket jag antar är anledningen till att nästan inga tillverkare använder det.
Eller tänker jag fel? @Equilibrium och @kjesul får gärna flika in.
Ganska Affordable begagnat kontra nyprisDå detta är den enda tråden jag hänger i så drar jag en bild. Varken micro eller affordable men jävligt nöjd ändå.
Jag va nöjd med storlek på Squale Pepsi men börjat vänja mig vid Steinhart 39 med.Same same
Har inte så ont av det för jag är heller inte som jag ska.Om vridringen ändå hade vart som den ska...
Eller som far min alltid sa:Har inte så ont av det för jag är heller inte som jag ska.