• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Pa aventyr i buskarna
6D316507-A069-4950-B5AE-6E1F045A20D4.jpeg
7E2F2E4C-27FF-4C44-9BC5-783752B01C11.jpeg
0FA3A68C-996F-42A8-AE6A-AC6A13FA4E5F.jpeg

Fan vad härligt @Watchie! Den sista bilden är guld! Sitter du i en sån där hydda? Bor det folk i dom? Man blir bra nyfiken. Ser ut som en ideal när man har små kids. Bra översikt. Inte djupt. Öl för att svalka!

Själv undrade jag om solen över huvud taget gick upp idag i Malmö? Var på julmarknad. Familjen frös så förbaskat att vi var tvungna att sticka fort som tjuvar.

På bild Baltic Aquaschaphe. Svår klocka att fotografera eftersom bilder inte gör den rättvis.

IMG_20191208_112935.jpg

@stenstrom När får du dina kraken? Ska bli spännande att se :)
Det blev Kraken i singular trots allt. Mycket vill ha mer, men ibland måste man lägga band på sig.

Produktionen är tydligen så gott som slutförd, och senaste fördröjningen tycks bero på att Ross inte var helt nöjd med vissa detaljer från fabriken. Helt rätt att inte stressa ut en halvmesyr, vilket flertalet beställare inte tycks hålla med mig om.

Jag hojtar till här i tråden så snart den anländer. :)

EDIT: Jag prioriterade bort en Kraken till förmån för en ny kamera. :rolleyes:

Fan vad härligt @Watchie! Den sista bilden är guld! Sitter du i en sån där hydda? Bor det folk i dom? Man blir bra nyfiken. Ser ut som en ideal när man har små kids. Bra översikt. Inte djupt. Öl för att svalka!

Själv undrade jag om solen över huvud taget gick upp idag i Malmö? Var på julmarknad. Familjen frös så förbaskat att vi var tvungna att sticka fort som tjuvar.

På bild Baltic Aquaschaphe. Svår klocka att fotografera eftersom bilder inte gör den rättvis.

IMG_20191208_112935.jpg
Hallo, joda hyddor hyr man för ca hundring om dgn, är mitt i ett natur reservat, som sagt perfekt för små barn, vid low tide kan man gå tills man blir trött innan det blir djupt. Som sig bör är varje hydda utrustad med kareoke, ett måste i PH...

Nja solceller är dessvärre för dåligt nyttjat, mesta via ”vanliga” elnätet, som tyvärr ofta kommer från coal
Även om besvikelsen är stor när tanken om charmen från dieselknattrande strandhyddor slogs i spillror måste jag säga att jag är mäkta avundsjuk efter att ha forcerat tre ton plogvall här hemma i Svedala. Ägna oss en tanke när du pillar bort sanden mellan tårna är du snäll!

Säljer min Ginault jag köpt här på KS. Tänkte sälja den lokalt här i Finland, men vill först ge en heads up till den här härliga tråden då det känns att den hör hemma här. Kvaliteten är oslagbar i prisklassen, men har själv alltid lite svårt med homage hur jag än försöker.
AA9FF8B0-DD26-455B-BFF6-0CB790F8E202.jpeg

Tillbaka
Topp