Ser mysigt ut, tycker jag! Och trefvligt klocksällskap.Riktigt oväder idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser mysigt ut, tycker jag! Och trefvligt klocksällskap.Riktigt oväder idag
Sorry, var tvungen, fruktstund vid poolen idag
Sorry, var tvungen, fruktstund vid poolen idag
suckSorry, var tvungen, fruktstund vid poolen idag
Fin klocka och en mysig vy!Riktigt oväder idag
Mitt jobb blir stängt imorgon !Fin klocka och en mysig vy!
Hörde via mitt jobb att skolor, arbetsplatser osv skulle hålla stängt på Island idag?
Håller tummarna att ovädret inte är allt för stort där du bor!
Man kan bli sjuk också!Mitt jobb blir stängt imorgon !
Första gången det händer mig under dessa 18 år på ön
Det skall bli värre imorgon m.a.o
Hehe, arbetsmoralen är mycket hög på Island. Finns inga karensdagar heller.Man kan bli sjuk också!
Mitt jobb blir stängt imorgon !
Första gången det händer mig under dessa 18 år på ön
Det skall bli värre imorgon m.a.o
Enda sättet att slippa det i Sverige är att jobba i riksdagen. ^^Hehe, arbetsmoralen är mycket hög på Island. Finns inga karensdagar heller.
Är det att betrakta som ett jobb öht ?Enda sättet att slippa det i Sverige är att jobba i riksdagen. ^^
Egentligen inte. Det är ett så kallat förtroendeuppdrag med cirka tre arbetsdagar i veckan, om jag minns rätt. Men de får saftiga arvoden, motsvarande tre vanliga månadslöner i månaden.Är det att betrakta som ett jobb öht ?
Ja jo det funkade ju. Det var inte vilken klocka som helst jag köpte utan en Black Bay så den stillar mycket av villhöver känslan. Bullsharken och Tudor’n har liknande drag på många sätt, så den kan jag leva utan om du förstår vad jag menar. Men Aquan och Fumoson är grymt saknade. Och jag antar att du håller med mig , det är nåt speciellt med mikromärken...Sjukt härligt att ha dig tillbaka Att sälja tre billigare för en dyrare funkade inte alltså? Jag har också haft en dipp under hösten som jag inte riktigt lyckas ta mig ur
Nja känner en som jobbar i riksdagen. Är rätt slappt 3-4dagars jobb i månaden de har 69lapp i månaden i grunden. Sen gratis sj guldkort. Gratis taxi osv osv gratis boende i stockholm eller hyran betald om de bor rätt nära stockholm och inte vill bo i den centrala lägenheten staten tillgodoser.Egentligen inte. Det är ett så kallat förtroendeuppdrag med cirka tre arbetsdagar i veckan, om jag minns rätt. Men de får saftiga arvoden, motsvarande tre vanliga månadslöner i månaden.
Min dipp har mest bestått av att det liksom inte varit lika kul med klockor under en period som tidigare. Hoppas på ett starkare 2020Ja jo det funkade ju. Det var inte vilken klocka som helst jag köpte utan en Black Bay så den stillar mycket av villhöver känslan. Bullsharken och Tudor’n har liknande drag på många sätt, så den kan jag leva utan om du förstår vad jag menar. Men Aquan och Fumoson är grymt saknade. Och jag antar att du håller med mig , det är nåt speciellt med mikromärken...
Vad har du haft för dipp?
Mycket snyggt! Jag fascineras av Turtlen. Jag älskar den, på bild. Hatar den på handleden, efter ha gjort 4 försök. Alla gångerna har det slutat med flipp.Dagens nykomling. Slog till på ett redan beprövat kort denna gång. En turtle med ref srpc23.
Mycket trevlig modell med tavla i grå/mörkgrå sunburst och bekväm-deluxe trots sin storlek .
Ja den är riktigt trevlig och nu finns ju en hel del olika färgsättningar och tavlor att välja mellan i originalutförande. Sen som du säger så går dom ju att modda i all oändlighet också och inte särskilt dyrt heller. Mäter stort men tavlan är bara marginellt större än en skx så ingen väggklockekänsla ändå. Näst intill obefintliga bandhorn gör den riktigt bekväm.Mycket snyggt! Jag fascineras av Turtlen. Jag älskar den, på bild. Hatar den på handleden, efter ha gjort 4 försök. Alla gångerna har det slutat med flipp.
Jag vill verkligen äga den och gilla den, men det går bara inte
Edit: Man kanske skulle göra ett 5e försök. Och kanske modda den lite
Nja, från Gnomon i alla fall... Inte säkert det kommer mer än så Men Gnomon är ju service vänliga som vanligt... Trodde det var Gnomon som beställde designen. Har inte riktigt bestämt mej för att svara än...Har du inte fått återkoppling från Squale @kjesul ?
Grattis, mycket fin, gillar färgerna starkt.Sex minuter höll jag ut innan tålamodet brast. Ni får en paketlösning irl. Plasten fortfarande på glaset!
Haha, hänga i granenUpp till bevis i kvällens test.
Är Zelos nåt att hänga i julgranen?