Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Diggarskräp, ni som vet... ni vet !Fortfarande lika trevlig
Den ser riktigt fin ut. Förr eller senare måste det nog bli en sådan där.Balticen har anlänt. Bra kvalitetskänsla och jag är glad att den var mörkare blå än den ser ut på vissa bilder. Tyvärr har jag inte rätt verktyg att korta länken så det blev lite bilhandlarhäng.
Riktigt trevlig faktiskt. Första intryck:Den ser riktigt fin ut. Förr eller senare måste det nog bli en sådan där.
Riktigt trevlig faktiskt. Första intryck:
Plus
- Bra proportioner, kvalitetskänsla och finish på både klocka och länk
- Distinkta klick i motsolsvridningen
- Lugholes
- Sandwichtavla
- Äkta BoR länk med snabblåsbandstift
Minus
- Billigt verk, rotorn vobblar och låter rätt mycket
- BoR avsmalnar inte
Funkar bra på gummi också
Som sagt har varit lite offline, missat mycket. Men nu när jag såg den där dog jag klockdöden nästan. Jösses. Borealis is the shitJag får inte nog av denna.
Ja, du vet ju vad jag tycker om BorealisSom sagt har varit lite offline, missat mycket. Men nu när jag såg den där dog jag klockdöden nästan. Jösses. Borealis is the shit
Norra Mindanao, FilippinernaVart är det där någonstans? Ser läckert ut med vattnet och hyddorna.
Pre order öppnar idag/imorgon och priset kommer vara 500USD. Därefter kommer priset att höjas till 700USD. Leverans i juni nästa år.Fler sneakpeeks från Atticus
Sjukt härligt att ha dig tillbaka Att sälja tre billigare för en dyrare funkade inte alltså? Jag har också haft en dipp under hösten som jag inte riktigt lyckas ta mig urBlir lite ordbajsande (eller klockterapi) från min sida efter att ha missat typ 400 sidor....
Börjar man summera året kan man konstatera lite av ett mellanår för min del. Började bra men gick ned i en svacka från aug o framåt. Sålde hjärter spader och ruter ess (en svart Bullshark, en Aquadive och Squale Fumoso) för att kunna köpa en lite dyrare klocka.
Välkommen tillbaka, du har varit saknad!Blir lite ordbajsande (eller klockterapi) från min sida efter att ha missat typ 400 sidor....
Börjar man summera året kan man konstatera lite av ett mellanår för min del. Började bra men gick ned i en svacka från aug o framåt. Sålde hjärter spader och ruter ess (en svart Bullshark, en Aquadive och Squale Fumoso) för att kunna köpa en lite dyrare klocka.
Jag väntar febrilt på min! Dock så var modellen jag beställde försenad så det lär väl dröja ett tag tillNågon som fått sin Aevig Huldra som vi köpte på midsommarafton? Jag har hemleverans bokad till onsdag!
(bild lånad från Aevigs Instagram)
Agree, min hälsar!En av favoriterna idag med nya single pass brallor.
Kul och intressant, lägre pris än förväntat med Sellita och allt Juni är dock en bit bort om man säger såPre order öppnar idag/imorgon och priset kommer vara 500USD. Därefter kommer priset att höjas till 700USD. Leverans i juni nästa år.
https://atticuswatch.com/collections/adventure-series
Bra mycket juligare än härRiktigt oväder idag
Vilka kontraster vi postarSorry, var tvungen, fruktstund vid poolen idag