Ngt coolt sjuttiotalsaktigt över den bruna tavlan, riktigt finDagens för mig blir.. Suprise suprise Borealis Adraga. Den är så bra, på alla sätt och vis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ngt coolt sjuttiotalsaktigt över den bruna tavlan, riktigt finDagens för mig blir.. Suprise suprise Borealis Adraga. Den är så bra, på alla sätt och vis
Japp, samma inlägg fast svart.Samma här, välbyggda grejer minsann Är impad av vridringsinlägget som är i stål men behandlat på något smakfullt sätt... jävligt coolt. Tror du har samma i Barracudan?
Ingen nyhet för de flesta, men är supernöjd med att äntligen lyckats skambuda hem denna sköning som jag sneglat på ganska länge.
Den där goa känslan av "bättre än förväntat" infinner sig, gillar fan NTH alltså.
Är dessutom barnsligt förtjust i lökiga namn på klockor så det här blir tutto perfetto! (Namnet är f.ö hämtat från en svensk ubåt, inget annat )
Visste ni förresten att NTH gör några av världens tunnaste automatiska 300m + dykare?
Kul att du gillar det. Vad är det för ref på den där Seikon? Ser riktigt schysst ut!Blir alltid en bra start på dagen när @MaBr postar morgonens dinka Spamar lite i favorittråden med en ickemikro men väldig affordable klocka.
Plats 1 är din om det nu blir dags Notera att det är datumversionen, tänkte på dig serruDen där är väldigt bra, hur ser kön ut när du flippar den, finns plats 1 kvar
Plats 1 är din om det nu blir dags Notera att det är datumversionen, tänkte på dig serru
...och jag som.trodde att det var min förtjänst att den blommade!Kastade på ett orange gummi. Klockan bad om det. Funkar alltid med lite orange. Ser ni den tropiska sommarblomman i bakgrunden? Den började blomma direkt .
Wow, oväntat bra!Tycker att min nya Vostok tickat på fasligt exakt sen jag fick den. Petade i den i timegraphern och resultatet var väldigt o-ryskt
En sån skulle sitta fint på armenJapp, samma inlägg fast svart.
@MaBr @Remofflan Sary057 heter den, tror den går under ”presage”.Väldigt fin. Skarp. Klart snäppet över SARB033. Är det en SARX eller Brightz eller något dylikt?
Tack. Tror SARY är japanska utgåvor av Presage, inte säkert alla finns här (som vanligt). Väldigt fin är den!@MaBr @Remofflan Sary057 heter den, tror den går under ”presage”.
Watch Features:
- Movement: Seiko 4R36 Caliber Automatic (self-winding, hand winding, hacks)
- Case: Fine brushed finished stainless steel, 41mm diameter x 12mm thick
- Back: Exhibition screw-in back
- Crystal: Scratch resistant sapphire
- Band: Stainless steel bracelet, push-button deployant clasp. 22 mm lug
- Water Resistant: 100 meters
- Warranty: 2 Years
Grattis, bra fångat. Den ser väldigt trevlig ut.Ingen nyhet för de flesta, men är supernöjd med att äntligen lyckats skambuda hem denna sköning som jag sneglat på ganska länge.
Den där goa känslan av "bättre än förväntat" infinner sig, gillar fan NTH alltså.
Är dessutom barnsligt förtjust i lökiga namn på klockor så det här blir tutto perfetto! (Namnet är f.ö hämtat från en svensk ubåt, inget annat )
Visste ni förresten att NTH gör några av världens tunnaste automatiska 300m + dykare?
Tack ska du ha Ja väldigt trevlig faktiskt, bjussar på en kvällsbild bara för att varför inteGrattis, bra fångat. Den ser väldigt trevlig ut.
Snyggt. Lite mystiskt och lockande.Tack ska du ha Ja väldigt trevlig faktiskt, bjussar på en kvällsbild bara för att varför inte
Fick mejl från Atticus att de kommer lägga ned projektet för tillfället och prova igen nästa år, tråkigt hur som men kanske bäst för dem!Fler sneakpeeks från Atticus
Fick samma, trist förstås. Ribban las ganska högt så kanske inte jätteförvånande trots alltFick mejl från Atticus att de kommer lägga ned projektet för tillfället och prova igen nästa år, tråkigt hur som men kanske bäst för dem!
Ja, kom igen nu! Jag vill ha mina.Hörni mikrotokar, nu behövs det bara att några 4 till av er hoppar på innan Monchards kickstarter går i lås:
https://www.kickstarter.com/projects/1055135467/oceantimer-and-trenchhunter-vintage-inspired-watches
Hörni mikrotokar, nu behövs det bara att några 4 till av er hoppar på innan Monchards kickstarter går i lås:
https://www.kickstarter.com/projects/1055135467/oceantimer-and-trenchhunter-vintage-inspired-watches
Tack för pushen!Ja, kom igen nu! Jag vill ha mina.
Stort lycka till nu!Tack för pushen!
Ja, vi har 4 dagar kvar ca på kampanjen, hade varit jättekul om ni ville gå in och pledga, eller sprida ordet till folk som skulle kunna vara intresserade!
Och till er som supportat och/eller stöttat på annat sätt, stort tack!
Här kommer lite mer bildgodis!