• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Styr ett launch party här i Malmö (själviskt :)). Köper gärna en klocka på plats då! Är för otålig för Kickstarter. Ber om ursäkt...
Att styra upp ngn form av GTG är något vi diskuterar inom bolaget, blir till våren isåfall. Men förhoppningen från oss är att det skall bli så. Microforumet här kommer få veta, det kan ni vara säkra på!
 

JohnMonchard

Panerai
2-Faktor
Mycket bra! Tänker ni att man kan köpa klocka på plats?
Vid en GTG så kommer vi ha produkter till direktförsäljning ja. Både klockor och band, och evt. andra tillbehör. Tanken från vår sida är ett en GTG främst skall vara ett socialt evenemang, och att man skall få en chans att klämma o känna på våra klockor irl. Exakt var vi kommer anordna sammankomster och det exakta upplägget är inte spikat, men vi håller en löpande diskussion inom bolaget, och detta är något som vi är sugna på att göra själva!
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Dagens klocka. Måste ha något nytt att variera med känner jag :p
B2DE50D2-3C4B-4F68-8C76-85B8CFCE5B43.jpeg
 

v0n

Patek
2-Faktor
Klara, färdiga, gå.... vem vinner?:D
Wotd. Utrensningar inför julen och alla gäster; tömning av kylskåp, frys och skafferi med gamla burkar och annat så julens godis får plats. Då passar denna, lagom toolig.
Blev läcker skuggning; ringen ser svart ut fast den är ss. o_O:)
DSCF1040 small.jpg
Vette fåglarna, oavgjort? :D
Mycket som ska göras i dessa tider. Själv lyxar jag med en helg som gräsänkling och laddar batterierna (tjyvröker och lyssnar på hög musik dvs) för vad som komma skall.
Trevlig Lördag på er gott folk :)
CwklN97.jpg
 

FOQ

Audemars
Vid en GTG så kommer vi ha produkter till direktförsäljning ja. Både klockor och band, och evt. andra tillbehör. Tanken från vår sida är ett en GTG främst skall vara ett socialt evenemang, och att man skall få en chans att klämma o känna på våra klockor irl. Exakt var vi kommer anordna sammankomster och det exakta upplägget är inte spikat, men vi håller en löpande diskussion inom bolaget, och detta är något som vi är sugna på att göra själva!

Härligt. Tack för att ni delar med er! Lycka till med allt!
 

Hellmao

Panerai
2-Faktor
Leker lite med min affordable smartwatch som legat i lådan under 90% av tiden jag har haft den. Men egentligen så är det ju en perfekt klocka för oss som tröttnar och köper nytt konstant. Har bytt tavla ca 26 ggr senaste timmen:). #lättroad...
IMG_20191214_170131-01.jpeg
IMG_20191214_170211-01.jpeg
IMG_20191214_165216-01.jpeg
Haha, känner igen det där! Har en galaxy watch active 2! Fast enbart på jobbet! Sjukt smidigt att se allt som kommer in utan att behöva ta upp telefonen!
 

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Leker lite med min affordable smartwatch som legat i lådan under 90% av tiden jag har haft den. Men egentligen så är det ju en perfekt klocka för oss som tröttnar och köper nytt konstant. Har bytt tavla ca 26 ggr senaste timmen:). #lättroad...
IMG_20191214_170131-01.jpeg
IMG_20191214_170211-01.jpeg
IMG_20191214_165216-01.jpeg
En kollega försökte besvara mitt klockintresse med att han kan byta tavla på sin smartwatch. Som att det skulle gå att jämföra på det viset ...
 
Topp