Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag tar mina sedvanliga Norrlands, men jag vågar knappt lägga upp bild längre...det verkar som att det är fin öl som gäller i tråden nuförtiden...Fredagskväll och inte en enda öl/klocka bild?
Haha, tror vi har sett större delen av systembolagets sortiment i tråden så du behöver inte vara orolig På tal om sortiment så kommer här ett affordable sortiment av seikosJag tar mina sedvanliga Norrlands, men jag vågar knappt lägga upp bild längre...det verkar som att det är fin öl som gäller i tråden nuförtiden...
Nedrans fin uppvisningsplats. Det är att visa intresse. Tjusigt, gillar.Lag o tog en afternoon nap, nar golvet borja rora pa sig o dinkorna hoppa till lite, aterkommande jordbavningar rysar man till lite om, sista var pa 6.9 med 2 efterfoljande pa over 6...
Tack, Mitt enda lilla hörn i huset, längst in, nästan earth quake säkertNedrans fin uppvisningsplats. Det är att visa intresse. Tjusigt, gillar.
Klart du ska behålla den där godingen. Tror det kan bli bra med orange till det blå men nog lite för modern look med Barton som du sägerFasen vad bra detta blev! Detta är en keeper trots allt. Vad tror ni om orange Barton gummi på denna? Blir det för modernt?
Står i tidningen att en 6-årig flicka dog i skalvet vid Davao på Mindanao, fick en mur över sig.Lag o tog en afternoon nap, nar golvet borja rora pa sig o dinkorna hoppa till lite, aterkommande jordbavningar rysar man till lite om, sista var pa 6.9 med 2 efterfoljande pa over 6...
Jättefin klocka det där! Spännande länk!? Är den bra?Crepas Plongeur och Vinterstudion.
Sämre kan man ha det på en söndagsförmiddag
.
Ja den är riktigt bra. Grym finish på både länk och klocka. Välgjord-deluxe hela klockan och i det fallet slår den nog det mesta jag haft i denna prisklassen och några lappar till uppåt faktiskt.Jättefin klocka det där! Spännande länk!? Är den bra?
Snygg länk!Ja den är riktigt bra. Grym finish på både länk och klocka. Välgjord-deluxe hela klockan och i det fallet slår den nog det mesta jag haft i denna prisklassen och några lappar till uppåt faktiskt.
Eta 2824-2 Elabore', wr1000m, double domed saphire men framför allt byggkvaliten och finishen. Som helhet så slår den lätt min tidigare Squale 30 atmos Alpine green som exempel. Skulle dock kanske föredragit att den kom i 40mm istället för 42mm men sitter fint på min dryga 18cm handled.
En tvättäkta affordable .
Jävla snygg den, kostar?Ja den är riktigt bra. Grym finish på både länk och klocka. Välgjord-deluxe hela klockan och i det fallet slår den nog det mesta jag haft i denna prisklassen och några lappar till uppåt faktiskt.
Eta 2824-2 Elabore', wr1000m, double domed saphire men framför allt byggkvaliten och finishen. Som helhet så slår den lätt min tidigare Squale 30 atmos Alpine green som exempel. Skulle dock kanske föredragit att den kom i 40mm istället för 42mm men sitter fint på min dryga 18cm handled.
En tvättäkta affordable .
Yes indeed, har ar det dessvarre quakes o floodings da och da och alltsom oftast ar det de fattigaste som drabbas varstStår i tidningen att en 6-årig flicka dog i skalvet vid Davao på Mindanao, fick en mur över sig.
EDIT 14 skadade och efterskalv på 5,7. Trist.
Mm nog är det så allt, det är stor skillnad på var i världen man är fattigYes indeed, har ar det dessvarre quakes o floodings da och da och alltsom oftast ar det de fattigaste som drabbas varst
Sa ar det , i jul ska vi brassa kak o aka runt bland gatubarnen. Total off topic, men haromdagen satt jag bredvid ett gatubarn som jag gav ca 5 sek for kak. Han gick o kopte mat o en Cola, satte sig bredvid mig o fragade om jag villa dela...dar kom en tar fram kan jag saga...Mm nog är det så allt, det är stor skillnad på var i världen man är fattig
OT eller inte, det är sånt här som gör tråden levande... Sluta inte.Sa ar det , i jul ska vi brassa kak o aka runt bland gatubarnen. Total off topic, men haromdagen satt jag bredvid ett gatubarn som jag gav ca 5 sek for kak. Han gick o kopte mat o en Cola, satte sig bredvid mig o fragade om jag villa dela...dar kom en tar fram kan jag saga...
Släpptes bara i 500 ex och gick lös på 649 euro + 21% vat inom EU så dryga 7500kr.Jävla snygg den, kostar?
Klart du ska behålla den där godingen. Tror det kan bli bra med orange till det blå men nog lite för modern look med Barton som du säger
Sa ar det , i jul ska vi brassa kak o aka runt bland gatubarnen. Total off topic, men haromdagen satt jag bredvid ett gatubarn som jag gav ca 5 sek for kak. Han gick o kopte mat o en Cola, satte sig bredvid mig o fragade om jag villa dela...dar kom en tar fram kan jag saga...
Förstår precis hur du resonerarYes! Den är riktigt bra. Får köpa en till för att balansera. Var just där det klämde så att säga. Vill gärna mer alternativ till band, men funkar inte med moderna på denna just. Ska köpa en dykare i modernare snitt. Hade höga förväntningar på nya Makon, men tycker inte den har blivit bättre än V2. Synd!