Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en Mako, en Helmsman och väntar på en Hammerhead Jag gillar dom! Vad har du köpt?Hur är Zelos? Kan ha råkat klicka hem något...
Du får se, förhoppningsvis redan på torsdag .Jag har en Mako, en Helmsman och väntar på en Hammerhead Jag gillar dom! Vad har du köpt?
$215 i deposit. Vilket är 50% av totala värdet. Så $430 vilket är helt ok för vad man får. Borealis gör bra klockor.Preorders för nya Borealis har öppnat så ni vet
Jag får upp $175 i deposit, vad märkligt$215 i deposit. Vilket är 50% av totala värdet. Så $430 vilket är helt ok för vad man får. Borealis gör bra klockor.
Synd att hemsidan är så dålig.
Det är utan VAT. Lägg den i varukorgen så läggs det till.Jag får upp $175 i deposit, vad märkligt
Vet du varför den högra Braunklockan ser ut som en Ventura?Kvällens googlingsobjekt efter att barnen har somnat. Alla affordable, okej Gorilla på gränsen (och inget alternativ för något köp heller) men de har skönt stuk och nog inte nämnts i tråden än
Plus två digitalisar från Braun. Stilren och funky...
Vet du varför den högra Braunklockan ser ut som en Ventura?
Alltid tyckt de var koola även om jag förmodligen aldrig kommer köpa en.Samma modul som ventura
Alltid tyckt de var koola även om jag förmodligen aldrig kommer köpa en.
Schysst skattjakt. Jag kan ju bara säga gott om Richard LeGrand iaf.Kvällens googlingsobjekt efter att barnen har somnat. Alla affordable, okej Gorilla på gränsen (och inget alternativ för något köp heller) men de har skönt stuk och nog inte nämnts i tråden än
Kvällens googlingsobjekt efter att barnen har somnat. Alla affordable, okej Gorilla på gränsen (och inget alternativ för något köp heller) men de har skönt stuk och nog inte nämnts i tråden än
Schysst skattjakt. Jag kan ju bara säga gott om Richard LeGrand iaf.
Blev sugen av den fina bilden så nu fick den åka på (igen). Säg hej till storebror med rött.
Riktigt fin. Var handlade du den?När man är blivande student men har ett behov (nåja, habegär) för en GMT, men inte har ekonomin för en Steinhart tex så får man chansa lite. Denna anlände igår och jag måste säga att jag är väldigt imponerad. Bra tyngd, helt okej kvalitet på vridning, safirglas, keramisk bezel och en oväntat bra länk. Hade förväntat mig en länk som på billiga seiko eller alpha, men nej, den är förutom spännets tjocklek imponerande bra för pengarna. Skickades dessutom via/från Holland verkar det som, då tull uteblev. Mycket klocka för väldigt lite pengar lyder första domen.
EBay, ca 800:-. Känns som en väldigt bra deal hittills iafRiktigt fin. Var handlade du den?
Tack, ja fin, 39an passar mej gott. Stannar nog i lådan ett tag till, används, blir ocean one vintagen som får lämna i höst tror jag.Grymt SNygg! Ha begär nu. sälja ?
Min håller sig inom 10 sekunder per dygnFått lite mixade signaler om Zelos men är fortfarande lite sugen på en Helmsman 2 så jag bara undrar vad som är dåligt/bra med de, Känns ändå som jag förstår det att den är helt okej för priset. Sitter ju ett Seiko urverk Nh35 om jag inte har fel som går -20/+40 per dygn hur mycket märks det, måste man ställa om klockan hela tiden eller?
Mvh
NH35 går generellt mycket bättre än specifikationen. Det är ganska vanligt att sätta så generöst intervall på billigare urverk för att minska garantiärendena. Jag äger tre klockor med NH35 och de går ett par sekunder plus varje dag. I sämsta fall ca 7-8 sekunder plus. I vanligaste fall, när de bärs, ca 5-6 sekunder.Fått lite mixade signaler om Zelos men är fortfarande lite sugen på en Helmsman 2 så jag bara undrar vad som är dåligt/bra med de, Känns ändå som jag förstår det att den är helt okej för priset. Sitter ju ett Seiko urverk Nh35 om jag inte har fel som går -20/+40 per dygn hur mycket märks det, måste man ställa om klockan hela tiden eller?
Mvh
Ett NH35 borde gå bättre än så, utan problem.Fått lite mixade signaler om Zelos men är fortfarande lite sugen på en Helmsman 2 så jag bara undrar vad som är dåligt/bra med de, Känns ändå som jag förstår det att den är helt okej för priset. Sitter ju ett Seiko urverk Nh35 om jag inte har fel som går -20/+40 per dygn hur mycket märks det, måste man ställa om klockan hela tiden eller?
Mvh