Vi kör ett handledsskott på min Richard LeGrand i aktiv tjänstgöring.
Använde du bezeln? Annars är det nästan spöstraff på att inte centrera den innan kort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi kör ett handledsskott på min Richard LeGrand i aktiv tjänstgöring.
Det var faktiskt meningen. Jag tänkte lagt upp ett par kort till med vridringen i olika position varje gång för att skoja till det men så var jag tvungen att sköta mitt jobbAnvände du bezeln? Annars är det nästan spöstraff på att inte centrera den innan kort
Det går ju att rucka om man inte är nöjd. Min skx med det enklare 7s26-verket går i stort sett +-0. Ungefär en gång per halvår ställer jag tillbaka den en minut.Fått lite mixade signaler om Zelos men är fortfarande lite sugen på en Helmsman 2 så jag bara undrar vad som är dåligt/bra med de, Känns ändå som jag förstår det att den är helt okej för priset. Sitter ju ett Seiko urverk Nh35 om jag inte har fel som går -20/+40 per dygn hur mycket märks det, måste man ställa om klockan hela tiden eller?
Mvh
Din CW är jättefin med sin blåa tavla men lite för stor för mej (tror jag, beror ju på ett antal saker som vi haft uppe förut i denna tråden) och jag är just nu lite körd på 24h/gmt...Fan, nu är jag också sugen på att prova en Steinhart GMT.
Ingen som har en och är sugen på ett byte mot mot min CW C60 LE?
Håller tummarna att du hittar en. Min säger hej.Fan, nu är jag också sugen på att prova en Steinhart GMT.
Ingen som har en och är sugen på ett byte mot mot min CW C60 LE?
Ja, det förvånar mig mig med faktiskt.Din CW är jättefin med sin blåa tavla men lite för stor för mej (tror jag, beror ju på ett antal saker som vi haft uppe förut i denna tråden) och jag är just nu lite körd på 24h/gmt...
Förvånande att du inte lyckats sälja den än dock.
Har sålt ett gäng klockor där. Har alltid kört betalning genom paypal och frakt genom postnord. Har fungerat braJa, det förvånar mig mig med faktiskt.
Följdfråga: Är det någon som sålt via watchuseek? Hur löste ni frakten isåfall.
Jag börjar leka med tanken att sälja den där istället. Men skulle ju gärna vilja att den stannade inom forumet här på KS förstås.
Grymt. Via företagscenter då, eller kör du via vanligt postombud? Vad kostade det cirka?Har sålt ett gäng klockor där. Har alltid kört betalning genom paypal och frakt genom postnord. Har fungerat bra
Vanligt postombud, rekat. Har kostat runt 200 kr varje gång. Har aldrig skickat några jättepaket dock.Grymt. Via företagscenter då, eller kör du via vanligt postombud? Vad kostade det cirka?
CW'ns LE box är ju ganska stor och tung.
Skickar allt vårt med rek 10'Grymt. Via företagscenter då, eller kör du via vanligt postombud? Vad kostade det cirka?
CW'ns LE box är ju ganska stor och tung.
Cooooooolt! Den är riktigt speciell!Tror jag sett nån här tidigare men diggar den här som landade tidigare i somras. Tycker de fått till ”tillräckligt mycket” eget uttryck.
Följde även med ett riktigt bekvämt gummi-nato.
Fräckt med Indexen klockan 18! Nice catch!Tror jag sett nån här tidigare men diggar den här som landade tidigare i somras. Tycker de fått till ”tillräckligt mycket” eget uttryck.
Haha, helt galet att vänta så länge. Jag hade aldrig klarat detVäntar på mitt microbrand... 933 dagar sen jag lade ordern
Haha, helt galet att vänta så länge. Jag hade aldrig klarat det
Lång väntan men förmodligen värt det. Den är fantastiskt snygg. Du måste hittat mitt tålamod som jag har tappat numera .Väntar på mitt microbrand... 933 dagar sen jag lade ordern
Den som väntar på något gott.....Väntar på mitt microbrand... 933 dagar sen jag lade ordern
Har vintage-modellen. Väldigt mkt klocka för pengarna!Någon som testat dessa?
Jag har en sån. Väldigt trevlig för pengarna.Någon som testat dessa?
Hur är länk och clasp?Har vintage-modellen. Väldigt mkt klocka för pengarna!
Alltså: Safir-glas, keramsisk vridrrng och Miyota 9015 för under 3k är riktigt bra. Länken är bra, inte asbra. Jag tycker att den är bättre än tex den som kommer tilll Seiko SRP77X tex.Hur är länk och clasp?
Typ: riktigt bra för pengarna eller bara helt ok?
Förstår precisAlltså: Safir-glas, keramsisk vridrrng och Miyota 9015 för under 3k är riktigt bra. Länken är bra, inte asbra. Jag tycker att den är bättre än tex den som kommer tilll Seiko SRP77X tex.
Riktigt finTror jag sett nån här tidigare men diggar den här som landade tidigare i somras. Tycker de fått till ”tillräckligt mycket” eget uttryck.