Waldorf
Guld
Ja, på nåt sätt känns det lite mer trivsamt med oyster, lite mindre stelt, trivsamt som sagt. Kommer säkert växla emellan.Noterar att jubileet fortfarande sitter på, så även här. Bjuder även på fredagens första ölbild! Skål..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, på nåt sätt känns det lite mer trivsamt med oyster, lite mindre stelt, trivsamt som sagt. Kommer säkert växla emellan.Noterar att jubileet fortfarande sitter på, så även här. Bjuder även på fredagens första ölbild! Skål..
Skål vänner! @TerryTee, är fredagsölet upphällt än?Noterar att jubileet fortfarande sitter på, så även här. Bjuder även på fredagens första ölbild! Skål..
Nu är en TRASKA Freediver beställd. Det blev den med Blue Dial och no date.
Nu börjar väntans tider.
Vad falls, jag har ju redan taggat dig!
Hahaha, ja det har du ju! Jag har till och med gillat bilden...Vad falls, jag har ju redan taggat dig!
Jäkla slentrian-likeHahaha, ja det har du ju! Jag har till och med gillat bilden...
Minst sagt. Tagen på bar gärning!Jäkla slentrian-like
En skål så är det glömt! Skål!Minst sagt. Tagen på bar gärning!
Skål då!En skål så är det glömt! Skål!
Affordable öl om inte annatNorrlands is back!! Inte många rätt med den här bilden, men jag kommer undan med det. Älskar ju tråden och kommer alltid hänga här. Cheers
Den i teal är grymt snygg men överlag är V2-serien bättre än V3
Den i teal är grymt snygg men överlag är V2-serien bättre än V3
Bortsett att den slimmats med 1,5 mm så är övriga förändringar inga förbättringar.
Tror att man måste se tavlorna i verkligheten för att avgöra hur bra dom verkligen ärDen i teal är grymt snygg men överlag är V2-serien bättre än V3
Bortsett att den slimmats med 1,5 mm så är övriga förändringar inga förbättringar.
Jag tycker den är snyggare nu, var väldigt plottrig förut tycker jag... Även fast den tidigare versionen också var grym.Håller med. Blir inget köp här. Urverk var ju mycket bättre förut även om den var tjock. Alla markeringar gjorde klockan till vad den är. Tycker inte clean är snyggare i det här fallet. Nu är det bara ett stort a-hole på tavlan
Det är en väldigt snygg klocka i lagom size. Har du köpt en Nereido Classico?Har precis en sådan på ingång, så det ska bli spännande att känna på den
Det är MVs akilleshäl, spännet till länken.. Skulle gå så långt att kalla det aliexpress-kvalite. Förmodligen därför de alltid verkar bjuda på länken, de kan inte sälja dom med gott samvete . Däremot väldigt fina läderarmband och meshlänk.
Jo, kanske inte Rolexkvalite’, men jag har haft värre . Annars är länken ok. Både lädret och gummit är kanon . Tyvärr är länken för kort för mig, så efter helgerna åker den på sälj...Det är MVs akilleshäl, spännet till länken.. Skulle gå så långt att kalla det aliexpress-kvalite. Förmodligen därför de alltid verkar bjuda på länken, de kan inte sälja dom med gott samvete . Däremot väldigt fina läderarmband och meshlänk.
Klockan och natot fungerar bra, inte med den skjortan dock. Så ta en annan skjorta istället.Zelos på julnato. Drog nitlotten och fick ta sig än uppgiften
Minst en nyans av grönt för mycket.
Till och med jag tyckte det var i överkant.
Får hitta en bättre kandidat till årets julklocka.
Jag tycker den är snyggare nu, var väldigt plottrig förut tycker jag... Även fast den tidigare versionen också var grym.
Nope. Men bra sugen på en grönHar du en på gång?