• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dessa är ju bra läckra enligt mig, någon som testat arsenale? Är lite skeptisk till o lägga 10 pix på något jag är tvekar på
Screenshot_20191221-100030__01.jpg
Den modellen är slutsåld sedan länge, var har du hittat ett exemplar?
Den är ganska stor, 45mm. Jag har en Nereide Ceramic, den är jag nöjd med. Meccaniche Veneziane gör riktigt snygga klockor, de hade väl lite problem med dålig service osv i början, men nu är det tvärtom, grundaren Alberto Morelli är en väldigt trevlig kille.
 
Den modellen är slutsåld sedan länge, var har du hittat ett exemplar?
Den är ganska stor, 45mm. Jag har en Nereide Ceramic, den är jag nöjd med. Meccaniche Veneziane gör riktigt snygga klockor, de hade väl lite problem med dålig service osv i början, men nu är det tvärtom, grundaren Alberto Morelli är en väldigt trevlig kille.
Aj fan 45 är för stort för mina flickarmar.
De ska släppa v3 så man kunde anmäla sig för lite förtur. Men då kikar jag efter deras lite mera dressade framöver.
 
Den modellen är slutsåld sedan länge, var har du hittat ett exemplar?
Den är ganska stor, 45mm. Jag har en Nereide Ceramic, den är jag nöjd med. Meccaniche Veneziane gör riktigt snygga klockor, de hade väl lite problem med dålig service osv i början, men nu är det tvärtom, grundaren Alberto Morelli är en väldigt trevlig kille.
Men Nereide ligger på 42mm va? Upptäckte den klockan häromdagen. Känns sjukt fin. Men har bara sett säljbilder från hemsidor. Gillar bilder från bärare direkt, blir mer verklig känsla då Har du ngn att bjuda på?
 
Tillbaka
Topp