FOQ
Guld
Nope. Men bra sugen på en grön
Tycker den är bäst baserat på dom bilder jag såg på nätet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope. Men bra sugen på en grön
Den modellen är slutsåld sedan länge, var har du hittat ett exemplar?Dessa är ju bra läckra enligt mig, någon som testat arsenale? Är lite skeptisk till o lägga 10 pix på något jag är tvekar på
Hade varit guld om man kunde välja bort mercedesvisarna och fått premiumvisarna som sitter på 500 modellerna istället.Ny 42mm Steinhart på G med grön keramisk ring, släpps 7/1-20.
Hmm, påminner mig om något vi kommer få se mycket av i Januari tycker jagNy 42mm Steinhart på G med grön keramisk ring, släpps 7/1-20.
Jinxa nu inte. Vi siktar ju fortfarande på julafton Steinhart kanske blev ledsna och släpper den modellen på pin kiv :-OHmm, påminner mig om något vi kommer få se mycket av i Januari tycker jag
Oavsett när leverans sker så står jag fast vid att jag tror att vi kommer se mycket av dem i januariJinxa nu inte. Vi siktar ju fortfarande på julafton Steinhart kanske blev ledsna och släpper den modellen på pin kiv :-O
Och 39mm.Hade varit guld om man kunde välja bort mercedesvisarna och fått premiumvisarna som sitter på 500 modellerna istället.
Word!Och 39mm.
Ny 42mm Steinhart på G med grön keramisk ring, släpps 7/1-20.
Inbyggd flat four, ju!Hade varit guld om man kunde välja bort mercedesvisarna och fått premiumvisarna som sitter på 500 modellerna istället.
Om det är samma "gamla" 42 mm boett så är l2l 49 mm, bandhornen väldigt raka/horisontella (största problemet för mej)Inbyggd flat four, ju!
Är 42 mm minsta? Vad är det för L2L?
Aj fan 45 är för stort för mina flickarmar.Den modellen är slutsåld sedan länge, var har du hittat ett exemplar?
Den är ganska stor, 45mm. Jag har en Nereide Ceramic, den är jag nöjd med. Meccaniche Veneziane gör riktigt snygga klockor, de hade väl lite problem med dålig service osv i början, men nu är det tvärtom, grundaren Alberto Morelli är en väldigt trevlig kille.
Den här lilla rackaren fångade mitt intresse.
Perfekt micro beater.
https://www.ablogtowatch.com/titanium-boldr-venture-watch-built-for-extreme-use-in-the-field/
Tack. Ska l2l gå över 45-46 mm vill jag nog att de är nedåtböjda för att min smala handled ska acceptera dem.Om det är samma "gamla" 42 mm boett så är l2l 49 mm, bandhornen väldigt raka/horisontella (största problemet för mej)
Då är vi minst två . Tom 39 mm är kantskott med sina 46,4 mm l2l. Fast det funkar ju.Tack. Ska l2l gå över 45-46 mm vill jag nog att de är nedåtböjda för att min smala handled ska acceptera dem.
Uj, flat-fyra-kermit-groda ... luktar premiumprisInbyggd flat four, ju!
Är 42 mm minsta? Vad är det för L2L?
Ser ut som en bra dealKör min senaste affordable, mkt trevlig för en halv tusing!
Men Nereide ligger på 42mm va? Upptäckte den klockan häromdagen. Känns sjukt fin. Men har bara sett säljbilder från hemsidor. Gillar bilder från bärare direkt, blir mer verklig känsla då Har du ngn att bjuda på?Den modellen är slutsåld sedan länge, var har du hittat ett exemplar?
Den är ganska stor, 45mm. Jag har en Nereide Ceramic, den är jag nöjd med. Meccaniche Veneziane gör riktigt snygga klockor, de hade väl lite problem med dålig service osv i början, men nu är det tvärtom, grundaren Alberto Morelli är en väldigt trevlig kille.
Ingen erfarenhet av dem , men jävligt kool måste jag medge. Inte svindyr heller?Funderar på en Citizen diver i titan. Kollat på dessa? Någon som har en och kan säga nåt om dom? Kanske någon till salu? Vill ha i titan och Eco drive ej automat...
Eller har ni andra förslag?