Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lumebild ifrån igår, glömde/hann ej posta.
Hamtun H1 v2
Det går att överdriva lite via telefonen också, extra känslighet på högt iso, lume är jämn men svag på v2, men snyggt blå iallafallDå har jag en v1 (var osäker innan) för min lume är rätt kass
Då har jag en v1 (var osäker innan) för min lume är rätt kass
Ni känner säkert redan till det men jag vill bara flika in för övriga läsare att blå lume generellt är svagare än den klassiskt gröna men det är fan så mycket snyggare.Det går att överdriva lite via telefonen också, extra känslighet på högt iso, lume är jämn men svag på v2, men snyggt blå iallafall
Sådär, nu följer mitt klock-konto digVilka här inne har intressanta microbrand instagramkonton? Jag skapade ett igår iallafall, mest för att dela upp så att dem som bara vill bebisbilder slipper klockor och vice versa Mitt konto heter FreakyLeoWatches iallafall.
Och jag ditt Din Orient Star Standard hade jag missat. Hög villhöver-faktor på denSådär, nu följer mitt klock-konto dig
Ja, den är bra. Mycket braOch jag ditt Din Orient Star Standard hade jag missat. Hög villhöver-faktor på den
Följer digVilka här inne har intressanta microbrand instagramkonton? Jag skapade ett igår iallafall, mest för att dela upp så att dem som bara vill bebisbilder slipper klockor och vice versa Mitt konto heter FreakyLeoWatches iallafall.
@cptslow_swe heter jag på insta. Bara klockbilder men inte bara mikromärken...Vilka här inne har intressanta microbrand instagramkonton? Jag skapade ett igår iallafall, mest för att dela upp så att dem som bara vill bebisbilder slipper klockor och vice versa Mitt konto heter FreakyLeoWatches iallafall.
:O Vad är detta?
Något som du kommer få se mycket av framöver:O Vad är detta?
Ingen aning men det ser MYCKET exklusivt ut.:O Vad är detta?