• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Den här kombon alltså:)
72CAF6B5-29CB-414D-B723-3FADB88462EF.jpeg
 
När jag såg Squale pepsi GMTn på nytt så tänkte jag att det var samma som den jag hade tidigare.
Noterade dock nu att så var faktiskt inte fallet, de har inte kvar mercdes-visarna:)Blev enl. mig mycket bättre nu. Jag tjatade mycket på dem att jag ville byta visare men då insisterade de på att det inte gick. Skönt att de tillslut valde att ändra :D
Någon som knipit nya alt. nya svarta?
Squale30ATMOSBlueRedGMT40Ceramica1_800x.jpg
Missade att de bytt visarna, tusan också.:banghead: Kommer väl som begagnade...
 
När jag såg Squale pepsi GMTn på nytt så tänkte jag att det var samma som den jag hade tidigare.
Noterade dock nu att så var faktiskt inte fallet, de har inte kvar mercdes-visarna:)Blev enl. mig mycket bättre nu. Jag tjatade mycket på dem att jag ville byta visare men då insisterade de på att det inte gick. Skönt att de tillslut valde att ändra :D
Någon som knipit nya alt. nya svarta?
Squale30ATMOSBlueRedGMT40Ceramica1_800x.jpg
Fan, har också missat att de har bytt visarna! :eek: Jag vill haaaa!
 
Slängde ihop ett insta för klockor också, om någon känner för att följa så heter jag Lennykwatches. Kan finnas risk för en o annan bild på Norrlands också,
Ha en fin helg alla

Skall bli skoj att kika på :)

Fick hem nya versionen av Traskas Freediver idag.
Inte så att man behöver flera klockor, men....
Valde bort den nya keramiska vridringen för den numera "klassiska" kombinationen mintgrön/rostfri

20200104_135008.jpg

Ser sjukt bra ut, fortfarande bästa kombon enligt mig. Gillar gen2 bättre, den är inte lika "taggig" som 1an :D
 
Vad tror ni om kommande året och nya släpp? Hade väntat mer av Zelos under December, men blev lite besviken. Nodus tror jag har nått mer i pipen.. kan bli roligt där. Något annat man ska ha koll på? Halios verkar ju bli grymt i år förutsatt att man får tag på något.
 
Vad tror ni om kommande året och nya släpp? Hade väntat mer av Zelos under December, men blev lite besviken. Nodus tror jag har nått mer i pipen.. kan bli roligt där. Något annat man ska ha koll på? Halios verkar ju bli grymt i år förutsatt att man får tag på något.
Tror stenhårt på NTH och deras avkomma Atticus.
Jänkarna verkar fatta vikten av detaljarbete :)
 
Fick hem nya versionen av Traskas Freediver idag.
Inte så att man behöver flera klockor, men....
Valde bort den nya keramiska vridringen för den numera "klassiska" kombinationen mintgrön/rostfri

20200104_135008.jpg

Fy satan så snygg den är :(
Synd att den är så liten bara...

Vore guld i 42mm

Som tur är passar 40 mm mig perfekt.
Har en del 42-43 mm men 40-41 har blivit min sweet spot
 
Tillbaka
Topp