Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Missade att de bytt visarna, tusan också. Kommer väl som begagnade...När jag såg Squale pepsi GMTn på nytt så tänkte jag att det var samma som den jag hade tidigare.
Noterade dock nu att så var faktiskt inte fallet, de har inte kvar mercdes-visarnaBlev enl. mig mycket bättre nu. Jag tjatade mycket på dem att jag ville byta visare men då insisterade de på att det inte gick. Skönt att de tillslut valde att ändra
Någon som knipit nya alt. nya svarta?
Fan, har också missat att de har bytt visarna! Jag vill haaaa!När jag såg Squale pepsi GMTn på nytt så tänkte jag att det var samma som den jag hade tidigare.
Noterade dock nu att så var faktiskt inte fallet, de har inte kvar mercdes-visarnaBlev enl. mig mycket bättre nu. Jag tjatade mycket på dem att jag ville byta visare men då insisterade de på att det inte gick. Skönt att de tillslut valde att ändra
Någon som knipit nya alt. nya svarta?
Ser riktigt bra ut!Fick hem nya versionen av Traskas Freediver idag.
Inte så att man behöver flera klockor, men....
Valde bort den nya keramiska vridringen för den numera "klassiska" kombinationen mintgrön/rostfri
Slängde ihop ett insta för klockor också, om någon känner för att följa så heter jag Lennykwatches. Kan finnas risk för en o annan bild på Norrlands också,
Ha en fin helg alla
Fick hem nya versionen av Traskas Freediver idag.
Valde bort den nya keramiska vridringen för den numera "klassiska" kombinationen mintgrön/rostfri
Äntligen en riktig bild igen, saknats
Soft lördag, latar mig medan kidsen leker.
Ölen ligger på kylning .. trevlig helg alla
Den absolut snyggaste modellenFick hem nya versionen av Traskas Freediver idag.
Bästa!
Soft lördag, latar mig medan kidsen leker.
Ölen ligger på kylning .. trevlig helg alla
Skojig bild och grym klocka! Det måste finnas ett par stycken på forumet/i tråden vid det här laget? Minns att @TobiasD köpte en för ett tag sen.Det lokala vattenhålet hade en rolig prydnadskatt. Skål vänner!
Ja det finns minst tre vad jag vet haft min ganska länge nu och få i samlingen sitter lika säkra. Galen kvalitet för pengenSkojig bild och grym klocka! Det måste finnas ett par stycken på forumet/i tråden vid det här laget? Minns att @TobiasD köpte en för ett tag sen.
Grym klocka... Men jag kommer mig aldrig för att beställa den. Märkligt.Hmmm... gilt
Tack, gör det, du kommer inte ångra dig men hade nog kört på grön tavla om jag gjort om det.Grym klocka... Men jag kommer mig aldrig för att beställa den. Märkligt.
Grattis!Närmsta familjen vet vad som passar när det ska till att fyllas 36 bast , snart ikapp dig @kjesul <3
Väntar spänt på denna tror den kan bli bra.Vad tror ni om kommande året och nya släpp? Hade väntat mer av Zelos under December, men blev lite besviken. Nodus tror jag har nått mer i pipen.. kan bli roligt där. Något annat man ska ha koll på? Halios verkar ju bli grymt i år förutsatt att man får tag på något.
Tror stenhårt på NTH och deras avkomma Atticus.Vad tror ni om kommande året och nya släpp? Hade väntat mer av Zelos under December, men blev lite besviken. Nodus tror jag har nått mer i pipen.. kan bli roligt där. Något annat man ska ha koll på? Halios verkar ju bli grymt i år förutsatt att man får tag på något.
Så snygg.Fick hem nya versionen av Traskas Freediver idag.
Grattis! 36 är ju ingen ålder på en häst, som man sägerNärmsta familjen vet vad som passar när det ska till att fyllas 36 bast , snart ikapp dig @kjesul <3
Fy satan så snygg den är
Synd att den är så liten bara...
Vore guld i 42mm