Brukar oftast va så.Ja den är ännu bättre IRL![]()
Hur bra är den 1-10?
![Greedy :greedy: :greedy:](/styles/baisik/xenforo/smilies/greedy.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brukar oftast va så.Ja den är ännu bättre IRL![]()
För liten skala, skulle säga 100/100Brukar oftast va så.
Hur bra är den 1-10?![]()
Beaufort Tasman 39mm dykare tycker jag såg väldigt intressant ut
![]()
Följer dem på insta. Det är en prototyp, tar nog ett tag innan produktionFin den där.
Vart såg du den. Facebook?
Hittar inget när jag söker.
Ja vad annarsFör liten skala, skulle säga 100/100![]()
Har du kvar Pepsin?För liten skala, skulle säga 100/100![]()
Självklart finns den kvarHar du kvar Pepsin?
Testa den länken för skoj skull på mikro l.e.
Jag provade oxå, fick det inte att funkaSjälvklart finns den kvarJag har redan provat men den är tyvärr någon mm för liten och vill inte fästa....
Ok,den gör sig nog bättre på Pepsin men hade vart kul och seSjälvklart finns den kvarJag har redan provat men den är tyvärr någon mm för liten och vill inte fästa....
Men är det inte 1545 båda två?Jag provade oxå, fick det inte att funka![]()
Jo, men Pepsin är nya boetten.Men är det inte 1545 båda två?
Ja just det.Jo, men Pepsin är nya boetten.
Här har vi två riktigt skarpa bilder! Snyggt jobbat!![]()
![]()
Japp, båda har 20mm luggarJa just det.
Men l.e har iaf 20mm imellan?
I feel a rising force !Fick göra som Monta föreslog och köpa en till klocka för att komma över länken till min Skyquest. Inte helt fel ändå...
![]()
I feel a rising force !
Alltså jag är ofantligt sugen. Hade jag inte haft köpstopp ett tag så....Äh, finns som sagt chans att hoppa på en på K&S så misströsta inte.![]()
Hehe, bra lösning på problemetFick göra som Monta föreslog och köpa en till klocka för att komma över länken till min Skyquest. Inte helt fel ändå...
![]()
Ja den verkar vara grym,vill endast ha IPhone så funderar på 11 PRO.Jag har en, kanns mkt battre, speciellt kameran![]()
Kräver ändå en bra fotograf, räcker inte med en fin kamera.Det är lättare för mig att få skarpa bilder när jag tar fram nåt annat än min sunkiga telefon.![]()
Det enda du har som är tillräckligt exklusivt är din Omega, den kan jag byta mot.Alltså jag är ofantligt sugen. Hade jag inte haft köpstopp ett tag så....är någon sugen på mikrobyte så kan jag härmed flagga för att både a13a och paradive kan vara aktuella
KanonPå begäran @Equilibrium![]()