• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kom på att jag hade ett Nato liggandes.
Lite ljust kanske.
094C63D3-8D5A-4822-949E-32064E27386A.jpeg
Färgen är kanon. Matchar dotsen i tavlan perfekt.
Får hela klockan att poppa mer. Tror dock att ett cordura hade blivit bättre eftersom det är lite tjockare. Är själv inte så förtjust i nato överlag.
Säger som jag brukar att det är som att ha foppatofflor till kostym :D (bara enligt mig och jag har oftast fel). Sköna kan dom dock vara.
 
:arghh::)
Färgen är kanon. Matchar dotsen i tavlan perfekt.
Får hela klockan att poppa mer. Tror dock att ett cordura hade blivit bättre eftersom det är lite tjockare. Är själv inte så förtjust i nato överlag.
Säger som jag brukar att det är som att ha foppatofflor till kostym :D (bara enligt mig och jag har oftast fel). Sköna kan dom dock vara.
Är heller inte mkt för Nato.
Förutom det jag använder från CNS :)
 
Det va så ljust jag ville ha det och va enligt bild på @Rawa hemsida.
Vet inte varför mitt är mörkare.
Mina är också köpta av @Rawa (Strapped)
Ta en bild i skarpare ljus. Hadley-Romas cordura är grymma förövrigt. Kraftiga, robusta och bra pris så dom är ganska svårslagna. Behövs bara lite manuell inbrytning av dom när dom är nya så blir dom bekväma. Ganska styva från start annars.
Lite svåra att få tag på innan men inte nu längre.
Tack för det @Rawa :)
 
Mina är också köpta av @Rawa (Strapped)
Ta en bild i skarpare ljus. Hadley-Romas cordura är grymma förövrigt. Kraftiga, robusta och bra pris så dom är ganska svårslagna. Behövs bara lite manuell inbrytning av dom när dom är nya så blir dom bekväma. Ganska styva från start annars.
Lite svåra att få tag på innan men inte nu längre.
Tack för det @Rawa :)
Ja dom är grymma,en favorit är det gråa.
 
Jag känner att jag behöver göra mig av med några klockor men har inte riktigt orkat engagera mig än. Är det någon som känner sig lockad av något på bilden så pm:a. Ja va fan, även byten är av intresse. Hoppas att ingen tar illa upp av detta, ping moderator.

IMG_2861.jpg
 
Tillbaka
Topp