• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testing testing
vvNEyJt.jpg
Det släta gummit tycker jag passade bäst. Var kommer det från?
 
Paket öppning av affordable.

IMG_20200116_175244.jpg

Lite Overkill och opraktiskt med Machete. Så vi kör fisken istället.
IMG_20200116_175403.jpg

IMG_20200116_175449__01.jpg


Min första Square! Ville ha något att köra på helger utan att vara rädd för klockan.
Coolt med Blåtand!

IMG_20200116_175617.jpg
Jag som är helt rudis på såna där klockor, vad använder man bt till? På en smart-watch (eller vad det heter) som är kopplad till en telefon fattar jag vad bt används till (även om jag inte riktigt fattar finessen) men denna då?
 
Jag som är helt rudis på såna där klockor, vad använder man bt till? På en smart-watch (eller vad det heter) som är kopplad till en telefon fattar jag vad bt används till (även om jag inte riktigt fattar finessen) men denna då?
Man kopplar upp sig mot en G-shock app i telefonen. Tiden synkas då så den går rätt (även om min har radiomottagningen också), det går att sätta 5 olika världstider, alarm, timer och påminnelsetexter i appen - som då synkas till klockan.
Edit: Tror man ser batterikapaciteten också.
 
Man kopplar upp sig mot en G-shock app i telefonen. Tiden synkas då så den går rätt (även om min har radiomottagningen också), det går att sätta 5 olika världstider, alarm, timer och påminnelsetexter i appen - som då synkas till klockan.
Edit: Tror man ser batterikapaciteten också.

@kjesul det stämmer ovan! Måste erkänna att det är jobbigt att sätta sig in i alla funktioner. Skönt då när den ställer in sig självt. Grab and go klocka deluxe! Riktigt skön länk också trots plast!
 
Tillbaka
Topp