Det släta gummit tycker jag passade bäst. Var kommer det från?Testing testing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det släta gummit tycker jag passade bäst. Var kommer det från?Testing testing
Har haft det i lådan ett tag och kommer inte ihåg var fått det ifrån, tyvärr.Det släta gummit tycker jag passade bäst. Var kommer det från?
Wow, en ikon! Grattis
Äntligen, grattis grattis! Mycket läcker den där
Tack ska ni ha! Har varit sugen på en sen jag hade en hemma på passaround i september 2018. Vet faktiskt inte varför det har tagit så lång tid att skaffa en men jag är väldigt glad att jag tog klivet!Grattis, nice, har dregglat själv efter en..
Det släta gummit tycker jag passade bäst. Var kommer det från?
Borealis har liknande (om man inte vill lägga 1500kr på ett Isofrane) som är riktigt bra. Har några stycken och det är grym kvalitet för pengarna.Har haft det i lådan ett tag och kommer inte ihåg var fått det ifrån, tyvärr.
Japp, Borealis är bra. Kan också rekommendera LocalTime (samma snubbe som driver DW) på Cypern för likvärdig Borealiskvalle, tror han finns på buktenBorealis har liknande (om man inte vill lägga 1500kr på ett Isofrane) som är riktigt bra. Har några stycken och det är grym kvalitet för pengarna.
https://www.borealiswatch.com/store...-Offer-in-Market-for-Diver-Watches-p127996138
Det där vita bandet är riktigt Speedos-på-italiensk-sandstrand-porrigt.Japp, Borealis är bra. Kan också rekommendera LocalTime (samma snubbe som driver DW) på Cypern för likvärdig Borealiskvalle, tror han finns på bukten
1500 är i mitt tycke en hacka för mycket för ett band som inte är tänkt att användas jämt. Speciellt inte om klockan ifråga kostar 5'isch.Borealis har liknande (om man inte vill lägga 1500kr på ett Isofrane) som är riktigt bra. Har några stycken och det är grym kvalitet för pengarna.
https://www.borealiswatch.com/store...-Offer-in-Market-for-Diver-Watches-p127996138
Bättre att köra på ett Borealis då, de kostar runt 300kr och jag tycker att de både är skönare och håller bättre än Isofrane.1500 är i mitt tycke en hacka för mycket för ett band som inte är tänkt att användas jämt. Speciellt inte om klockan ifråga kostar 5'isch.
Jävlar vad slarvigt jag läste först. Fattade det som att det du visade på bilden kostade 1500.Bättre att köra på ett Borealis då, de kostar runt 300kr och jag tycker att de både är skönare och håller bättre än Isofrane.
Aha, sorry. Det är Isofrane som kostar 1500kr, jag borde kanske ha varit tydligare.Jävlar vad slarvigt jag läste först. Fattade det som att det du visade på bilden kostade 1500.
Måste hitta matchande vita Speedos innan det här bandet åker på igen helt klartDet där vita bandet är riktigt Speedos-på-italiensk-sandstrand-porrigt.
Nejdå, du var tydlig. Det är min hjärna som är mos.Aha, sorry. Det är Isofrane som kostar 1500kr, jag borde kanske ha varit tydligare.
Bara du lovar att inte posta några bilder på det sen...Måste hitta matchande vita Speedos innan det här bandet åker på igen helt klart
Nu vet ju inte du hur het jag är så vi får väl seBara du lovar att inte posta några bilder på det sen...
Det har du iofs rätt i. Upp till bevis då!Nu vet ju inte du hur het jag är så vi får väl se
Grattis till nyförvärvet. Mycket braMan får väl ändå räkna in denna som en affordable, i alla fall begagnad? Fick hem den igår och är så galet nöjd!
Tack så mycket!Grattis till nyförvärvet. Mycket bra
Sjukt fin! Missade både den i tråden och på köp och sälj är det nån som tröttnar så hör av dig!Bra grejer det här.
Jag som är helt rudis på såna där klockor, vad använder man bt till? På en smart-watch (eller vad det heter) som är kopplad till en telefon fattar jag vad bt används till (även om jag inte riktigt fattar finessen) men denna då?Paket öppning av affordable.
Lite Overkill och opraktiskt med Machete. Så vi kör fisken istället.
Min första Square! Ville ha något att köra på helger utan att vara rädd för klockan.
Coolt med Blåtand!
Jag är också riktigt sugen på en sån där. Problemet är att det är lång leveranstid.
Sett det oxå, inte ofta någon är ute på försäljning.Jag är också riktigt sugen på en sån där. Problemet är att det är lång leveranstid.
Man kopplar upp sig mot en G-shock app i telefonen. Tiden synkas då så den går rätt (även om min har radiomottagningen också), det går att sätta 5 olika världstider, alarm, timer och påminnelsetexter i appen - som då synkas till klockan.Jag som är helt rudis på såna där klockor, vad använder man bt till? På en smart-watch (eller vad det heter) som är kopplad till en telefon fattar jag vad bt används till (även om jag inte riktigt fattar finessen) men denna då?
Kommer att bli grymt! Den ser nästan emaljerad ut.Tror faktiskt att jag valde rätt färg.
Man kopplar upp sig mot en G-shock app i telefonen. Tiden synkas då så den går rätt (även om min har radiomottagningen också), det går att sätta 5 olika världstider, alarm, timer och påminnelsetexter i appen - som då synkas till klockan.
Edit: Tror man ser batterikapaciteten också.