• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20200117_131341-01.jpeg
Idag var den svart..
 
Länge sedan man postade en bild här nu, även om jag läser flitigt varje dag ;)

Burit Zodiac nästan oavbrutet en period nu. Men dom kvalar ju in under kategorin affordable, så bjuder på en bild och passar på att önska tråden en fin helg! :)

Måste passa på att säga att trådens LE-Squale blev oerhört läcker, ångrar lite att man inte hoppade på tåget :D

upload_2020-1-17_13-37-19.jpeg
 
Ledig idag så det fick bli halvårsgenomgång i gummi och textillådan. Min bättre hälft tycker jag har för många band men denna gången vet jag att hon har helt fel. Det är ju lådan som är för liten :D.
Man kan aldrig ha för många band.
Trevlig helg på er :).
7dLkMLH.jpg
TDfiF89.jpg
 
Ledig idag så det fick bli halvårsgenomgång i gummi och textillådan. Min bättre hälft tycker jag har för många band men denna gången vet jag att hon har helt fel. Det är ju lådan som är för liten :D.
Man kan aldrig ha för många band.
Trevlig helg på er :).
7dLkMLH.jpg
TDfiF89.jpg
Snygg samling och väska!
Har du provat ut något orange band till mikro LE:n?
isåfall, vilket matchar/känns bäst?
Tänker redan nu på sommarens badklocka.:)
 
Ledig idag så det fick bli halvårsgenomgång i gummi och textillådan. Min bättre hälft tycker jag har för många band men denna gången vet jag att hon har helt fel. Det är ju lådan som är för liten :D.
Man kan aldrig ha för många band.
Trevlig helg på er :).
7dLkMLH.jpg
TDfiF89.jpg
Tycker nog att din tjej har helt rätt. Du behöver rensa. Specifikt ditt Breitling Pro 1-gummi måste bort... till mig.:angel:
 
Ledig idag så det fick bli halvårsgenomgång i gummi och textillådan. Min bättre hälft tycker jag har för många band men denna gången vet jag att hon har helt fel. Det är ju lådan som är för liten :D.
Man kan aldrig ha för många band.
Trevlig helg på er :).
7dLkMLH.jpg
TDfiF89.jpg
Håller med dig, man kan aldrig ha för många band. De två banden näst längst till höger i mittersta raden. Vad är det för band eller är de själv moddade?
 
Ok :)
Får nog bli en sådan :)
Jag har en 42mm Svart Ocean One.
Den sitter så jävla skönt på armen, men gillar verkligen inte mercedesvisarna :(
Gillar du storleken så är den kanoon, riktigt trevlig. Så bara kööööööp :D:angel: Håller med dej om mercedes, har en 39 mm GMT 500 premium av bland annat samma anledning, har haft både 42 mm och 39 mm ocean 1 gmt, riktigt bra klockor men mercedes... :(
 
Tillbaka
Topp