Subby
Silver
BRAs nya E190? Såg ut som detIngen micro men affordable vintage iallafall
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BRAs nya E190? Såg ut som detIngen micro men affordable vintage iallafall
BRA och ny vet jag inte men WDL Aviation och 13år gammal... men det står BRA på den iallafall. Blir nog riktigt snygg när de får målat fenan och wingletsen också.BRAs nya E190? Såg ut som det
Sitter så jäkla bra på dig också, som att den här hemma där. Jag tycker att det ska bli en keeper nu när du ändå har haft den så länge.Sååå dumt ändå behöver ju ändå en semesterklocka när man nu tar en sådan....
Tack mannen!! Tror det får bli så. Den kanske inte får den mesta handledstiden men behöver ju inte lämna bara för det liksomSitter så jäkla bra på dig också, som att den här hemma där. Jag tycker att det ska bli en keeper nu när du ändå har haft den så länge.
Behålla eller sälja. Thats the question...
Tanken gick väl mer, ”vad ska du med alla j**la klockor” till, skärp digHar du väl tänkt tanken så...
Tack mannen!! Tror det får bli så. Den kanske inte får den mesta handledstiden men behöver ju inte lämna bara för det liksom
Orsakat allt slitage själv, nagelknäckande repor i glaset. Köpt den ny.Klart du ska! En välanvänd och fin klocka!
Tanken gick väl mer, ”vad ska du med alla j**la klockor” till, skärp dig
Vart skriver man in sig...?så tänker jag med ibland, problemet är att man har två stycken ersättare i tanken dagen efter den är såld
Vart skriver man in sig...?
Japp, det är German Airways som bytt namn från WDL. Jobbar ju på BMA så ser den ganska oftaBRA och ny vet jag inte men WDL Aviation och 13år gammal... men det står BRA på den iallafall. Blir nog riktigt snygg när de får målat fenan och wingletsen också.
Edit: Snyggt spottat BTW
Äh, du gör som du vill men jag tycker att den klär dig.Tack mannen!! Tror det får bli så. Den kanske inte får den mesta handledstiden men behöver ju inte lämna bara för det liksom
Lustig åkomma det där, jag verkar vara immun mot denVad jag vet finns inget botemedel mot flipparsjukan, vissa påstår det går att sluta. Men känns som en myt. Jag har haft den i snart tio år, efter ett tag har jag och min familj lärt sig acceptera den och numera kan jag gå på gatorna utan att känna allas blickar riktade mot mig. Jag är bra som den jag är trots min bristande flippkontroll...
(viss ironi kan förekomma )
Då vet du ju var jag jobbarJapp, det är German Airways som bytt namn från WDL. Jobbar ju på BMA så ser den ganska ofta
JappDå vet du ju var jag jobbar
Har ju sett den IRL och måste säga att den är ju såååå nice!
Äh, du gör som du vill men jag tycker att den klär dig.
Ska den avyttras ?Dagens affordable (macro). Den field watch typen jag tycker har snyggast design. Underbar men över lite för stor för min smak, för tillfället.
Den ligger ute på k&s så jag vågar nog påstå att det stämmer.Ska den avyttras ?
Najs, grattis! Har funderat på en sån fast grön. Hur känns kvalitén?
Trevlig ny bekantskap. Undone Basecamp.