Tack! Har inte använt den särskilt mycket, men den känns bra för priset! Skulle säga åtminstone SKX-kvalitetNajs, grattis! Har funderat på en sån fast grön. Hur känns kvalitén?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack! Har inte använt den särskilt mycket, men den känns bra för priset! Skulle säga åtminstone SKX-kvalitetNajs, grattis! Har funderat på en sån fast grön. Hur känns kvalitén?
Härligt, det är ändå ett bra betyg.Tack! Har inte använt den särskilt mycket, men den känns bra för priset! Skulle säga åtminstone SKX-kvalitet
No shit...Ska den avyttras ?
Den ligger ute på k&s så jag vågar nog påstå att det stämmer.
Beror väl på vad man menar med affordableMicro, tveksamt? Affordable, ja!
Lite sugen på gen2, hade en gen1 förut. Tycker den är apfrän men personligen så ser jag gärna mer färg. Den mintgröna var en höjdare och den blåa ser intressant ut också.Någon som funderat på denna?
Är lite sugen själv men kan inte bestämma mig om jag gillar färgen eller ej.
Ibland wow ibland nja.
Poppar mer med lite färg så jävla grått ut nu medLite sugen på gen2, hade en gen1 förut. Tycker den är apfrän men personligen så ser jag gärna mer färg. Den mintgröna var en höjdare och den blåa ser intressant ut också.
Oh, den var fin. Prototyp är ju bara häftigtPoppar mer med lite färg så jävla grått ut nu med
Ja ligger en grå ute med men en prototyp.
Prototypen som ligger ute är blå .Poppar mer med lite färg så jävla grått ut nu med
Ja ligger en grå ute med men en prototyp.
Bra fråga. Övertygad om att han är delägare i Meranom iallafallGick det att köpa prototyperna eller är @M26 inblandad i märket på något sätt? Väldigt fräckt oavsett.
Tackar, precis min åsikt; ett litet plus i kanten är att den skiljer sig smått från produktionsmodellenOh, den var fin. Prototyp är ju bara häftigt
Inte mer inblandad än att jag handlat en gen. 1, prototyperna gick inte att köpa utan kom som kompensation för det strul och merkostnader jag hade med min gen.1. Mycket bra hanterat av Jon på Traska enligt min ödmjuka meningGick det att köpa prototyperna eller är @M26 inblandad i märket på något sätt? Väldigt fräckt oavsett.
I wishBra fråga. Övertygad om att han är delägare i Meranom iallafall
Lite sugen på gen2, hade en gen1 förut. Tycker den är apfrän men personligen så ser jag gärna mer färg. Den mintgröna var en höjdare och den blåa ser intressant ut också.
Prototypen som ligger ute är blå .
Ser trevlig ut. Nästan så man blir sugen.
Haha, yippee... ska vi fortsätta den diskussionen ?Beror väl på vad man menar med affordable
Vi hoppar det .Haha, yippee... ska vi fortsätta den diskussionen ?
Kanonlåt, det är tydligt att man ska ha snorbromsVi hoppar det .
Dagens musiktips och klocka.
Ruggigt bra den där. Perfekt balanserad i färgerDagens micro och utflykt
Det svänger om man säger så . Klassiker.Kanonlåt, det är tydligt att man ska ha snorbroms Här kommer mitt bidrag för dagen.
Ruggigt bra den där. Perfekt balanserad i färger
och form. Saknar min en aning. Nu till klockan, den är också fin .