wotan
Silver
NiceLaddade upp ett kort klipp ändå.
Tack! Ser mkt trevlig ut, hur är canvasbandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
NiceLaddade upp ett kort klipp ändå.
Vad har hänt med ändlänken? Ser ut som ett stort glapp mot boetten? Förövrigt ruggigt bra.![]()
CW får lite efterlängtad handledstid![]()
Sören va trevlig på det bandet!"Solens strålar smeker armen likt morgondaggen smeker gräset och.......ahh fan skit i det, jag får hålla mig till klockor istället.
Lite Crepas idag, i alla fall en stund. LEn är svår att ta av.![]()
Man får ha lite tur ibland. Tog en vild chansning när jag beställde det, chansningen gick hemSören va trevlig på det bandet!
Det är jag som varit klantig vid tidigare bandbyte och pajat original stiftet och har satt in ett betydligt billigare och har inte orkat leta fram ett bättreVad har hänt med ändlänken? Ser ut som ett stort glapp mot boetten? Förövrigt ruggigt bra.
Ja stiftet är nog för tunt för hålet. Blir gärna glapp då.Det är jag som varit klantig vid tidigare bandbyte och pajat original stiftet och har satt in ett betydligt billigare och har inte orkat leta fram ett bättre![]()
Njaaa vill ha en GMT utan vridning
Som den i videon
Hade jag haft en Casio Edifice eqb-1000d-1aer hade jag varit detVilka ska vara med på OWG i mars?
Jag måste testa, lutar åt att köra GW-5000 så är man kittad för allt. Ställ upp vetja!
Do it, do it. Känslan av att ligga på gränsen är lockande. Lite som rysk roulette, kan bli bra men kan också gå åt... Allt passar dock en skönhet som LEn. Jag säger läder påDagens affordable. Länken åkte på igen... för den är bäst såFrågan är på vilken klocka jag skall montera favoritlädret istället? Kanske LE:n
![]()
Hoppas på att det lirar, annars måste jag köpa en ny klocka att sätta bandet påDo it, do it. Känslan av att ligga på gränsen är lockande. Lite som rysk roulette, kan bli bra men kan också gå åt... Allt passar dock en skönhet som LEn. Jag säger läder på.
Haha äsch du kan ju ha vad somHade jag haft en Casio Edifice eqb-1000d-1aer hade jag varit det![]()
Jag har tänkt tanken men vet inte med vilken klocka dock, lutar väl åt en G och troligtvis denna isf.Vilka ska vara med på OWG i mars?
Jag måste testa, lutar åt att köra GW-5000 så är man kittad för allt. Ställ upp vetja!
Den är ju perfekt för en tuff månad!Jag har tänkt tanken men vet inte med vilken klocka dock, lutar väl åt en G och troligtvis denna isf.
![]()
Kan bli min Seikomodd, den gillar jag mer egentligen men det beror lite på om jag hinner få hem mitt nya ”ratchet clasp” och om det funkar bra...Den är ju perfekt för en tuff månad!
Gillar. Visare, tavla mmm![]()
CW får lite efterlängtad handledstid![]()
Njaaa vill ha en GMT utan vridning
Som den i videon
Riktigt trevliga och bra mått på GMT också, inte så billiga dock. Finns hos Farer, Hamilton (Jazz) med flera med rimliga priser (för mej) men de jag hittat är antingen för dyra eller för stora för mej. Har en och det är en Orient polaris som dock är i största laget tycker jag men riktigt prisvärd och fin. Och med pow res som bonus.Jag tycker du ska ta en titt på Sinns "Finanzplatzuhren". Finns en del trevligt där som har GMT och/eller tidszoner utan dykarliknande vridring.
https://www.sinn.de/de/Frankfurter_Finanzplatzuhren.htm
Du köper min vita så är problemet löstDagens affordable. Länken åkte på igen... för den är bäst såFrågan är på vilken klocka jag skall montera favoritlädret istället? Kanske LE:n
![]()
Kan bli denna lättviktare kanske?Jag har tänkt tanken men vet inte med vilken klocka dock, lutar väl åt en G och troligtvis denna isf.
![]()
Men du är med iaf?Kan bli min Seikomodd, den gillar jag mer egentligen men det beror lite på om jag hinner få hem mitt nya ”ratchet clasp” och om det funkar bra...
Min handled sväller lite för mycket på arbetstid
Har iofs ett till G-shock länk men inte hunnit modda ihop det ännu :/
Haha, måste jag bestämma mig nu?Men du är med iaf?![]()
Riktigt lyckad modell. Unik med lite kul färgkombinationer, men inte så pass unik att den är konstig.![]()
Tog en promenad tidigare i solen, tavlan är verkligen svart.
Skulle helt klart kunna vara OVG med denna, om det inte vore för jobbet som äter klockor, och jag vill hålla den fräsch så länge det går.
Jag försöker bara hitta någon som kan pusha en genom det blivande ilandsproblemetHaha, måste jag bestämma mig nu?
Jag tror att jag ska ge det ett försök iaf![]()
Jag kom precis på att jag skall till UK i Mars, vette fn om jag vill rocka G där men jag vill inte jobba med varken Squalen eller Certina GMTn så då återstår ju bara Seikon...Jag försöker bara hitta någon som kan pusha en genom det blivande ilandsproblemet![]()