Smygehuk ?Dagens micro och utflykt
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Smygehuk ?Dagens micro och utflykt
![]()
StämmerSmygehuk ?
En riktig strap slut den där. På ett bra sätt alltså.Ahh, alldeles för lite micro-LE idag. Kör en dubbelpost på denna. Det är ju ändå lördag![]()
![]()
Fortfarande bland det bästa Steiny gjort om inte den bästa och jubileet passar, tycker jag alltså.Idag fick LE vila.![]()
Kan bara hålla medFortfarande bland det bästa Steiny gjort om inte den bästa och jubileet passar, tycker jag alltså.![]()
Här blir inget fel även om det är fel
Här blir inget fel även om det är fel![]()
Håller med fan va bra den är.Idag fick LE vila.![]()
Haha, ja du måste fan köpa en bara för det.Håller med fan va bra den är.
Hade passat loggan på min bil med.![]()
Och även våran...Håller med fan va bra den är.
Hade passat loggan på min bil med.![]()
Jag har spanat många gånger hos Günther.Haha, ja du måste fan köpa en bara för det.![]()
Alltid tyckt den där är riktigt bra, undrar varför jag aldrig slagit till...Kaffe och Klocka.
![]()
Det var väl Elshan som hade ett litet finger i den här syltburken också.Axios Ironclad. Någon som känner till den? Ett kickstarterprojekt från bland annat en av Zeloskillarna. Finansierades på tre minuter tydligen. Tycker de ser riktigt schyssta ut. Särskilt sugen på en grön. Funderar på om man skulle gå ihop två stycken och köra den dealen, eller varför inte tre(?). Någon som känner sig sugen? Blir rätt bra pris då. Leveranser börjar i mars.
https://www.kickstarter.com/project...onclad-robust-500m-swiss-automatic-dive-watch
![]()
![]()
![]()
Ja håller med jag undrar varför ingen kan ta fram en Sport GMT med 150+ vattentäthet typ som Grand Seiko eller Aqua TerraMarknaden börjar bli över-mättad med kickstarter dykare IMO.
Framförallt GMT med riktig bezel @kjesulJa håller med jag undrar varför ingen kan ta fram en Sport GMT med 150+ vattentäthet typ som Grand Seiko eller Aqua Terra![]()
Marknaden börjar bli över-mättad med kickstarter dykare IMO.
Jag instämmer med föregående talareSaknar GMT's med 48 klicks bidirektionella vridringar eller rena 24 timmars klockor.
![]()