Riktigt cool! Jag tycker dock att negativa displayer är rätt kass. Har bara det på en nu och den är mer häftig än praktisk. Med det sagt så gillar jag den.Denna som släpptes nyligen Blackout.
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool! Jag tycker dock att negativa displayer är rätt kass. Har bara det på en nu och den är mer häftig än praktisk. Med det sagt så gillar jag den.Denna som släpptes nyligen Blackout.
![]()
Snacka om att gå all in! Kul detalj med propellern också, det passar resten av looken.Zelos Abyss 3 är släppt! Stenhård, blytung klocka för den som inte räds det tyngsta skrivbordsdykandet. Riktigt häftigt turbinhjul i stället för sekundvisare på vissa modeller.
https://zeloswatches.com/collections/abyss-3-3000m-diver
![]()
![]()
Riktigt cool! Jag tycker dock att negativa displayer är rätt kass. Har bara det på en nu och den är mer häftig än praktisk. Med det sagt så gillar jag den.![]()
Svincool! Är väldigt hög vill-ha-faktor på den med!![]()
Ja det är coolhetsfaktorn jag gillar med negativ display.Riktigt cool! Jag tycker dock att negativa displayer är rätt kass. Har bara det på en nu och den är mer häftig än praktisk. Med det sagt så gillar jag den.![]()
Du får återkomma med bilder och så när den landat, superfina är de.
Våran egen trådfarsa @Birchgrove har en Barracuda också så då blir vi ett gäng![]()
Är den där automatisk? Det ser verkligen ut som en LCD...![]()
Det är det på min Hamilton med och tyvärr är det riktigt svagt och kasst.
Japp, riktigt häftig! Zelos levererar verkligen på designen.Snacka om att gå all in! Kul detalj med propellern också, det passar resten av looken.![]()
Cool! Riktigt härlig design på den tycker jag. Vad är det för typ av display?![]()
Det är det på min Hamilton med och tyvärr är det riktigt svagt och kasst.
Riktigt bra serie! Är det någon som vet var man kan få tag på den G-shocken till ett vettigt pris?Kollade "American horror story: 1984" nyss så allt färgglatt ligger högt i kurs![]()
Så jäkla bra, grattis till en riktigt fin pjäsIdag kom den! Känns betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig, riktigt nöjd
![]()
Grymt! Läste igenom artikeln och det är onekligen en jättehäftig klocka! Härligt retrofuturistisk och kaxig!https://www.ablogtowatch.com/hamilton-pulsomatic-watch-for-2010/
Här har ni lektyr gubbar
Den är blytung.
Tack, tror den kommer få hänga med ett tag!Så jäkla bra, grattis till en riktigt fin pjäs![]()
Galet häftig! Kul också att man laddar batteriet via en rotor som på Seiko Kinetic.https://www.ablogtowatch.com/hamilton-pulsomatic-watch-for-2010/
Här har ni lektyr gubbar
Den är blytung, klockan alltså.
Ja den. Inte min stil, om man säger så... Fanns en med rosa/gröna index också.Är det denna du menar? Lite i skrikigaste laget
![]()
Galet häftig! Kul också att man laddar batteriet via en rotor som på Seiko Kinetic.Man kanske skulle skaffa en sån i rose gold..?
![]()
Dina klockor är riktigt trevliga och udda. Gillar skarpt.
Håller med dig på alla punkter @FreakyLeo. Det som också är synd nu är väl att de lagt ner försäljningen av bezels.. *edit, tvåa på bollen*Lockande helt klart
Tycker att den ser helt okej ut men priset är kanske... något saftigt![]()
Riktigt häftig är den, sköna retrovibbar. Trodde att den var betydligt äldre än 2010 (på ett bra sätt). De har verkligen fångat känslan.
Originalet/föregångaren heter Hamilton Pulsar, ännu fräckare IMORiktigt häftig är den, sköna retrovibbar. Trodde att den var betydligt äldre än 2010 (på ett bra sätt). De har verkligen fångat känslan.![]()
Kall som snöLyxmikro på kvällskvisten
![]()
Oj, den såg ju riktigt najs ut. Kul att den gamla drog så mycket batteri att man tvungen att trycka på en knapp för att visa tiden då batteriet tog slut för snabbt annars.Originalet/föregångaren heter Hamilton Pulsar, ännu fräckare IMO
Edit: Det är lite synd att displayen är så svag. Länken är lätt den bästa jag någonsin upplevt på en klocka.
Den är lite tuffKall som snö
Hade det inte varit för dig hade jag inte vetat något om Burkina-Faso.
Nej tyvärr, men den lyser konstant. Utomhus om sommaren är det inget problem att se tiden.Oj, den såg ju riktigt najs ut. Kul att den gamla drog så mycket batteri att man tvungen att trycka på en knapp för att visa tiden då batteriet tog slut för snabbt annars.Synd på den nya att den syns så dåligt. Ingen backlight på den?
Din profilbild !Den är lite tuff
Vad sa jag om Burkina Faso eller är det min profilbild du menar?![]()
Intressant snubbe det därDin profilbild !
Grattis! Ser riktigt fin ut. Jag var lite sugen men hoppades på en till bump nedåt då jag kände mig lite osäker. Men det var säkert rätt prisIdag kom den! Känns betydligt bättre än vad jag hade förväntat mig, riktigt nöjd
![]()
Som de flesta andra negativa displayer då, helt omöjliga att se i halvkass ljus. Jag har en G-shock som har sån display men fördelen är att den har auto-EL så backlight går på så fort man vänder armen om det är svagt ljus. Då fungerar det ändå helt ok.Nej tyvärr, men den lyser konstant. Utomhus om sommaren är det inget problem att se tiden.