Grattis! Ser riktigt fin ut. Jag var lite sugen men hoppades på en till bump nedåt då jag kände mig lite osäker. Men det var säkert rätt pris![]()
Tack! Okej, fick förhandla lite
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Ser riktigt fin ut. Jag var lite sugen men hoppades på en till bump nedåt då jag kände mig lite osäker. Men det var säkert rätt pris![]()
Måste posta här med! Squale 1521 med vridringsinlägg i safir med full lume!
![]()
![]()
KoooolMåste posta här med! Squale 1521 med vridringsinlägg i safir med full lume!
![]()
![]()
Haha, jag tycker den ser ut som ett barns väckarklocka. Men jag förstår vad du menar![]()
Jag blir inte klok på den här modellen. Vet inte om den är råball eller pinsamt töntig![]()
Känns kanske inte som någon av deras bästa alster.![]()
Jag blir inte klok på den här modellen. Vet inte om den är råball eller pinsamt töntig![]()
Jag får 'reklam' vibbar av denKänns kanske inte som någon av deras bästa alster.
Trevliga. Lite mer vintage stuk på dom nya chronograferna.Jag såg att Geckota c-01or hade släpps i nya färger, den gula var cool. Skickar med en bild på min också![]()
![]()
![]()
Skumt, samma vaga tilltalande känsla här. Fick även upp ögonen för den liknande "lillebrorsan" Bund SupersportVad är trådopinionen om den här? Nardi HMS-C20, gjord av metall från ett gammalt slagskepp. Lite speciellt utseende? Vet inte varför men den är tilltalande på något sätt... Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/nardiwatches/introducing-the-nardi-hms-c20-part-of-make-100
![]()
Rätt kaxig höjd på vridringen!Skumt, samma vaga tilltalande känsla här. Fick även upp ögonen för den liknande "lillebrorsan" Bund Supersport
![]()
Jo du, verkar dock inte bygga överdrivet på höjden, mycket intressant minsannRätt kaxig höjd på vridringen!![]()
Jag vet inte om den ser högre ut än vad den är eftersom den har helt raka kanter? Jäkligt coolt i alla fall.Jo du, verkar dock inte bygga överdrivet på höjden, mycket intressant minsann
Measurements: Diameter (excluding crown) 42mm. Height (excluding glass) 13.5mm.Jag vet inte om den ser högre ut än vad den är eftersom den har helt raka kanter? Jäkligt coolt i alla fall.![]()
Nej, betydligt mindre än man kan tro utifrån bilderna.Measurements: Diameter (excluding crown) 42mm. Height (excluding glass) 13.5mm.
Inte överdrivet stort.
Blir riktigt sugen på den, riktigt kul idé att bygga av ett gammalt krigsskepp.Vad är trådopinionen om den här? Nardi HMS-C20, gjord av metall från ett gammalt slagskepp. Lite speciellt utseende? Vet inte varför men den är tilltalande på något sätt... Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/nardiwatches/introducing-the-nardi-hms-c20-part-of-make-100
![]()
Grattis! Och hoppas att axeln blir bättre snart!![]()
![]()
Snor-fint väder och jag sitter inne på min födelsedag som ett strandsatt orpon med axeln hängande![]()
Grattis![]()
![]()
Snor-fint väder och jag sitter inne på min födelsedag som ett strandsatt orpon med axeln hängande![]()
![]()
![]()
Gratulerar!!![]()
![]()