Testar med en "mock up".. inte helt pjåkigt. Kanske går att bära upp. L2L hamnar på c.a 48,5.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo, sånt jäkla trams, förstår inte varför alla ska hata på saker. Gillar du det inte så skit i det, är ju skillnad om det vore rena kopior/förfalskningar.Var det inte nyligen en tråd med ganska dålig stämning och hård ord där mikroprofilen @FreakyLeo blev hårt ansatt för att försöka säga att man kan gilla Steinhart?![]()
Grattis, det är i alla fall en finare vy än i Göteborg.![]()
![]()
Snor-fint väder och jag sitter inne på min födelsedag som ett strandsatt orpon med axeln hängande![]()
Alla annonserade Steinharts säljs direkt nästan men inte många verkar våga posta i tråden![]()
Ja så kan det vaDet är ju för att det är Rolexägare som köper back-up klockor, sålde min Steinhart till precis en sådan. De hänger ju inte i den här tråden(tänk om de destruerar alla Steinharts!?!)
Då får man gå på en Sinn! De kör med skruvade vridringar (captive bezel).Ja så kan det va
Sålde min till en som ägt Rolex och han va imponerad hur mkt mindre kronan glappade gentemot hans Rolle![]()
Känner samma sakKan inte bestämma mig för om jag älskar den eller inte. Inget man glömmer att man har på armen i alla fall.
![]()
OkDå får man gå på en Sinn! De kör med skruvade vridringar (captive bezel).![]()
Usch ja, det var en trist diskussion. Hoppas att SH-tråden kan få existera utan påhopp framöver. Jag var dock inte helt själv, vi var några tappra själar, företrädesvis från denna tråden, som argumenterade att man borde får tycka om vilken klocka som helst utan att bli påhoppad.Var det inte nyligen en tråd med ganska dålig stämning och hård ord där mikroprofilen @FreakyLeo blev hårt ansatt för att försöka säga att man kan gilla Steinhart?![]()
Sälj den till mig.Kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller inte. Inget man glömmer att man har på armen i alla fall.
![]()
Stackars broder. Är ju ingen vinter-/snömänniska men det ser fint ut. Synd om du inte kan ta dej ut lite. Ett riktigt stort grattis på din dag.![]()
![]()
Snor-fint väder och jag sitter inne på min födelsedag som ett strandsatt orpon med axeln hängande![]()
24 timmars dessutom. Finns några modeller och varianter men synd att de är batteridrivna.Väldigt bra pris om någon är sugen på att testa en enhandare.
https://klocksnack.se/threads/slow-mo-”single-hand-concept”-mattsvart-m-stållänk.126912/#post-3183189
Det är inget du märker på en 24h.24 timmars dessutom. Finns några modeller och varianter men synd att de är batteridrivna.![]()
Jag vet om, det räcker.Det är inget du märker på en 24h.![]()
Hear, hear! Känns helt klart befogat. Ett subforum för mikro och affordable.Skulle dock inte skada att microtråden fick en avdelning med subforum för enklare navigering.
Vad hände med den förfrågan?
Stort grattis.![]()
![]()
Coolt med stål från ett slagskepp. Men ser inte kronan fasligt underdimensionerad ut i förhållande till luggar och vridring t.ex.?Vad är trådopinionen om den här? Nardi HMS-C20, gjord av metall från ett gammalt slagskepp. Lite speciellt utseende? Vet inte varför men den är tilltalande på något sätt... Kickstarter: https://www.kickstarter.com/projects/nardiwatches/introducing-the-nardi-hms-c20-part-of-make-100
![]()
Ja precis, släpper man prestigetänk så går det finfint. Du gör det galant, sen å andra sidan så är du ju ett unikumDet är rätt @Nilas, det behövs nog ingen separat Steinhart tråd
Jag är ju ett levande exempel på att det går utmärkt att utveckla en lite mer ödmjuk attityd gentemot andra märken än Rolex och liknande.
Grattis på födelsedagen! Lider med dig. Få saker som skapar sådan ångest som att tvingas sitta inne när det är fint väder (nåväl, finns en del annat som hamnar lite högre upp på listan men ändå)![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis på dig gamle isrockare!![]()
![]()
Inget svar på den frågan alls, tyvärr.Forumet har utan tvekan fler Steinhartägare än vad det vill ge sken av. Smygbrukare som jag brukar kalla det. Det kryllar säkert av dom.
Köper man en beggad Ro..ex för 100 papp så sitter det ohyggligt långt inne att erkänna att en Steinhart inte är så tokigt ändå. Lite som att spotta i motvind och det gör man inte gärna. Givetvis inte samma kvalitet men absolut inte 20 gånger sämre om man ser till prisskillnaden.
Tycker att Steinhart gör sig bra i denna tråden, fanan bärs högt och fint utan allt för mycket påhopp av haters som vill skapa oreda.
Så tycker jag och som vanligt så kan jag ha fel
Skulle dock inte skada att microtråden fick en avdelning med subforum för enklare navigering.
Vad hände med den förfrågan?
Grattis!![]()
![]()
Trädet till vänster (som är kortare) knäcktes av i en snöstorm nu i vintras.Grattis!
Jag trodde knappt ni hade några träd där men där hade jag ju fel när jag såg den bilden.