• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Testar med en "mock up".. inte helt pjåkigt. Kanske går att bära upp. L2L hamnar på c.a 48,5.
20200128_164313.jpg

Var det inte nyligen en tråd med ganska dålig stämning och hård ord där mikroprofilen @FreakyLeo blev hårt ansatt för att försöka säga att man kan gilla Steinhart? :(
Usch ja, det var en trist diskussion. Hoppas att SH-tråden kan få existera utan påhopp framöver. Jag var dock inte helt själv, vi var några tappra själar, företrädesvis från denna tråden, som argumenterade att man borde får tycka om vilken klocka som helst utan att bli påhoppad. :)

Forumet har utan tvekan fler Steinhartägare än vad det vill ge sken av. Smygbrukare som jag brukar kalla det :D. Det kryllar säkert av dom.
Köper man en beggad Ro..ex för 100 papp så sitter det ohyggligt långt inne att erkänna att en Steinhart inte är så tokigt ändå. Lite som att spotta i motvind och det gör man inte gärna. Givetvis inte samma kvalitet men absolut inte 20 gånger sämre om man ser till prisskillnaden.
Tycker att Steinhart gör sig bra i denna tråden, fanan bärs högt och fint utan allt för mycket påhopp av haters som vill skapa oreda.
Så tycker jag och som vanligt så kan jag ha fel :D
Skulle dock inte skada att microtråden fick en avdelning med subforum för enklare navigering.
Vad hände med den förfrågan?

Senast ändrad:
Forumet har utan tvekan fler Steinhartägare än vad det vill ge sken av. Smygbrukare som jag brukar kalla det :D. Det kryllar säkert av dom.
Köper man en beggad Ro..ex för 100 papp så sitter det ohyggligt långt inne att erkänna att en Steinhart inte är så tokigt ändå. Lite som att spotta i motvind och det gör man inte gärna. Givetvis inte samma kvalitet men absolut inte 20 gånger sämre om man ser till prisskillnaden.
Tycker att Steinhart gör sig bra i denna tråden, fanan bärs högt och fint utan allt för mycket påhopp av haters som vill skapa oreda.
Så tycker jag och som vanligt så kan jag ha fel :D
Skulle dock inte skada att microtråden fick en avdelning med subforum för enklare navigering.
Vad hände med den förfrågan?
Inget svar på den frågan alls, tyvärr.

Tillbaka
Topp