Modellen på fälgarna är också LeMansTackar, jag äger ingen bil så det hade jag aldrig listat ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Modellen på fälgarna är också LeMansTackar, jag äger ingen bil så det hade jag aldrig listat ut![]()
Ser att det redan avhandlats. 450mm borde bli 18".Nu hänger jag tyvärr inte med... Har du bild ?
Absolut, ja tack! Riktigt kaxig klocka!Fel tråd förstås, men jag kör ändå.
Vad sägs om Oris Aquis i 41,5mm, samt i guld!
![]()
Faan vad cool!Fel tråd förstås, men jag kör ändå.
![]()
Har ingen aning heller men visst är det likt. Misstänker att det är en rendering så man ska nog inte grotta ner sig för djuptÄr det ett Barton elite på bild?
Riktigt trevlig, gillar den gmt presentationen. Men nog för stor för mej....Fel tråd förstås, men jag kör ändå.
![]()
Ny Ocean Crawler dök upp i flödet, Paladino. Kittlar dödsskönt i kistan imo, vet ej dimensioner men tippar på fläskigt. Early birds 799$
![]()
![]()
Jag har sett ett gäng riktigt fina Ocean Crawler till salu på sistone men jösses vilka storlekar!Ny Ocean Crawler dök upp i flödet, Paladino. Kittlar dödsskönt i kistan imo, vet ej dimensioner men tippar på fläskigt. Early birds 799$
![]()
![]()
Absolut, tror till och med det var nämnt i beskrivningen men ändå tillräckligt schyssta tweaks för att inte vara en härmapa kan jag tyckaoj vad de sneglat på bremont där men fin allt![]()
Har du ett rotationsschema eller är det allmänt känt att onsdag är Squaledag?DagensBorde vara Squale idag men blev sugen efter pratet om SH-tråden igår så det blir en dubbelpost idag
![]()
Ja dom är biffiga alltså, inget snack om den saken. Du råkar inte veta storlek på just denna?Jag har sett ett gäng riktigt fina Ocean Crawler till salu på sistone men jösses vilka storlekar!![]()
Rotationsschema på 10klockor, och då och då får någon hänga i klockskåpet ett tag och någon annan hoppa inHar du ett rotationsschema eller är det allmänt känt att onsdag är Squaledag?![]()
Ingen aning men det ser ut som en riktig tjockis. Det ska vara en 60ATM-boett och med tanke på att deras befintliga 60ATM-modell är 44x15.6mm hamnar den säkert någonstans därikring.Ja dom är biffiga alltså, inget snack om den saken. Du råkar inte veta storlek på just denna?
Rätt snygg! Och delar av boetten är i aluminium om inte jag minns fel. Att döma av bilden är det eloxerad aluminium så där finns ju stor chans för krigsärr och rejäl patinaNy Ocean Crawler dök upp i flödet, Paladino. Kittlar dödsskönt i kistan imo, vet ej dimensioner men tippar på fläskigt. Early birds 799$
![]()
![]()
Riktigt, riktigt snygg. Jag villhöver verkligen en Magrette någon gång. Ett av de allra mest intressanta micromärkena.Onsdag! Onsdag är den bästa dagen näst efter torsdag, fredag, lördag, söndag, måndag och tisdag. Det är inte dåligt.
Klockan för dagen, Magrette Moana![]()
![]()
Den tänker då inte jag "gilla"Dag tre i soffan med influensan. Jättekul. Tur att jag är i gott sällskap åtminstone.
![]()
Den tänker då inte jag "gilla"Har haft två raka veckor med sjuka ongar och fruar som ligger däckade lite överallt men har själv klarat mig, peppar peppar.
Krya på dig mannen!
haha egentligen är det "bara" en men hon är ganska pluralisk av sig kan man väl sägafruAR.. I pluralis alltså..
Kan inte bestämma mig för om du har det bra som har flera eller om det mest är synd om dig för att det är flera som tjatar..![]()