Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nästa bandtest. Sommar var är du?![]()
![]()
Kämpa kamrat Lindell! The force is strong in you.Dag tre i soffan med influensan. Jättekul. Tur att jag är i gott sällskap åtminstone (av hunden och klockan dvs, influensan är inte ett lika roligt sällskap).
![]()
Jag har haft både en blå och en svart, riktigt trevlig klocka tycker jag.Beatällt en citizen promaster ny0040-09e, är det ett bra köp? 2600kr ca(ny) kanske fel del av forumet¿men var lite sugen på synpunkter
Jag har haft både en blå och en svart, riktigt trevlig klocka tycker jag.
![]()
![]()
Runt hörnet, av denna ”vinter” att döma ...Nästa bandtest. Sommar var är du?![]()
![]()
Snyggast..Jaha, sist ut i dagens mannekänguppvisning.
LEn visar här upp ett trevligt band i grönt som matchar bezelinlägget riktigt bra.
Lätt vaniljdoftande och nykokt för att smeka handleden i näst intill perfektion.
Tack och bock, over and out.
![]()
Samma här. Värsta januari någonsin..Den tänker då inte jag "gilla"Har haft två raka veckor med sjuka ongar och fruar som ligger däckade lite överallt men har själv klarat mig, peppar peppar.
Krya på dig mannen!
Är det någon som har koll på hur det förbannade viruset sprids. Är det möjligt att det skulle kunna följa med paketet och överleva?Oroar mig för situationen i Kina. Vore bedrövligt om coronaviruset skulle försena Traskan som är planerad att levereras om en månad.
Ja, förutom att det inte går att se vad klockan är...Nya Rangeman ser riktigt grym ut..![]()
![]()
Ja det gröna gjorde sig riktigt braSnyggast..
Är det så dåligt?Ja, förutom att det inte går att se vad klockan är...![]()
Länk och grön Isofrane var snyggast enligt mig..Ja det gröna gjorde sig riktigt bra. Blir nog en favorit. Men orange är alltid orange och det vinner nog sommartid. Jämförelsebilder för referens.
![]()
![]()
Är det så dåligt?
Det gröna är absolut vinnaren i den kampen!Ja det gröna gjorde sig riktigt bra. Blir nog en favorit. Men orange är alltid orange och det vinner nog sommartid. Jämförelsebilder för referens.
![]()
![]()
Det beror nog på hur snabb frakten är. Går det för fort så har kanske inte eventuella spår av snor och andra sekret hunnit stelna. Sprit och klorinbad av objektet kan hjälpaÄr det någon som har koll på hur det förbannade viruset sprids. Är det möjligt att det skulle kunna följa med paketet och överleva?
Ja verkligen, har nästan glömt bort hur hur en hundraprocentigt frisk familj ser utSamma här. Värsta januari någonsin..
Får hoppas det går genom postnord, då lär det dröja..Det beror nog på hur snabb frakten är. Går det för fort så har kanske inte eventuella spår av snor och andra sekret hunnit stelna. Sprit och klorinbad av objektet kan hjälpa.
...till tonerna av italiensk eurodisco? Störd du ärJaha, sist ut i dagens mannekänguppvisning.
LEn visar här upp ett trevligt band i grönt som matchar bezelinlägget riktigt bra.
Lätt vaniljdoftande och nykokt för att smeka handleden i näst intill perfektion.
Tack och bock, over and out.
![]()