Olsson
Silver
New in.![]()
![]()
Grattis till ett fint köp och en riktigt cool klocka, sitter perfekt!
Här länge haft ögonen på Gruppo Gamma, skulle vara kul att testa en någon gång
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
New in.![]()
![]()
Grymt bra! Grattis!!New in.![]()
![]()
Snygg! Är den köpt ny, eller begagnad?New in.![]()
![]()
Ser att det är en limiterad. Grattis till köpetSnygg! Är den köpt ny, eller begagnad?
Sjukt cool, grattis! Har kollat länge på den där men tror att den skulle bli alldeles för stor för mina klena armar. Ser riktigt bra ut på dig!
Grymt bra! Grattis!!![]()
Grattis till ett fint köp och en riktigt cool klocka, sitter perfekt!
Här länge haft ögonen på Gruppo Gamma, skulle vara kul att testa en någon gång![]()
Tack hörrni, alltid lurigt när man får hem en lite ”udda” klocka, och hur det ska upplevas live. Men jag är faktiskt riktigt nöjd so far, sjukt bra lume! Ang storleken så har jag 18cm handleder men ganska platta så det brukar funka med det mesta! Coolt med aged steel!Om jag inte redan haft en Panerai hade jag varit stort sugen på en sån där. Den är riktigt läcker, men känns lite väl mycket i samma skola som pannorna för min del.![]()
Nej, micro är det knappast![]()
Fråga om Glycine räknas som Micro. Oklart men går ju definitivt in under mycket klocka för en bra peng. Speciellt beggad
Länk är ändå snyggast rent visuellt, kom dock inte alls överens med den men få nog också ge den en chans till så småningom.Ger länken en chans till
![]()
Den här är en RIKTIG GRYM g-shock måste jag säga..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mycket bra! Den där står högt på min villhöver-lista!Då gick man och blev med Squale här också! Gick inte att motstå!
![]()
![]()
![]()
Tveksamt iallafallNej, micro är det knappast![]()
Grattis till nykomlingenNew in.![]()
![]()
Nya Rangeman Blackout
![]()
![]()
https://hamtun.co/products/nanok-day-dateHejsan, har en kompis som letar efter något liknande till en datejust för någonstans mellan 2-5k? Någon som har något kul tips?![]()
Hejsan, har en kompis som letar efter något liknande till en datejust för någonstans mellan 2-5k? Någon som har något kul tips?![]()
Kollar uppåt och ser två förslag på DD alternativ och inte det efterfrågade DJ alternativet.Hejsan, har en kompis som letar efter något liknande till en datejust för någonstans mellan 2-5k? Någon som har något kul tips?![]()
Ref: Casio MTG-b1000b-1aer...Mycket. Vad är det för modell nummer?
Ser man tiden bra?Nya Rangeman Blackout
![]()
![]()
Bra vet jag inte,men man ser utan problem.Ser man tiden bra?
Det syns väl bättre om det är mörkt? Ute i solljus kanske det blir värre då texten visas negativt i displayen.![]()
Bra vet jag inte,men man ser utan problem.
Här är en bild i ganska mörkt vardagsrum med tv på och 2 lampor i fönstret.
I kvällens liggläge![]()
Ajdå, petitesserKollar uppåt och ser två förslag på DD alternativ och inte det efterfrågade DJ alternativet.
Kolla in Seiko 5 SNXJ90 och SNXJ92.
Ett par länkar:
https://www.watchshopping.com/watch-guide/5-alternatives-to-a-rolex-datejust/
https://iknowwatches.com/affordable-rolex-datejust-homage/