• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

New in.
E0BC63E7-27A6-4040-A4A7-B5A48E5618E9.jpeg
3FB3E284-0D78-4D82-A8EE-948B7C12EF28.jpeg

Grattis till ett fint köp och en riktigt cool klocka, sitter perfekt!
Här länge haft ögonen på Gruppo Gamma, skulle vara kul att testa en någon gång :)

Sjukt cool, grattis! Har kollat länge på den där men tror att den skulle bli alldeles för stor för mina klena armar. Ser riktigt bra ut på dig!
Grymt bra! Grattis!! :)
Grattis till ett fint köp och en riktigt cool klocka, sitter perfekt!
Här länge haft ögonen på Gruppo Gamma, skulle vara kul att testa en någon gång :)
Om jag inte redan haft en Panerai hade jag varit stort sugen på en sån där. Den är riktigt läcker, men känns lite väl mycket i samma skola som pannorna för min del. :)
Tack hörrni, alltid lurigt när man får hem en lite ”udda” klocka, och hur det ska upplevas live. Men jag är faktiskt riktigt nöjd so far, sjukt bra lume! Ang storleken så har jag 18cm handleder men ganska platta så det brukar funka med det mesta! Coolt med aged steel!
0C7F60E3-7E75-4A3E-B25A-E839A4688070.jpeg
4712DE34-C2E9-4C12-930C-3AF309E2B5E2.jpeg

Tillbaka
Topp