• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

A324C366-25C9-41AD-B37A-31E659369C4F.jpeg

Bra vet jag inte,men man ser utan problem.
Här är en bild i ganska mörkt vardagsrum med tv på och 2 lampor i fönstret.
I kvällens liggläge:p
Riktigt cool hur som helst.. :D

En del G-shocks med negativ display är så jäkla läckra men jag klarar inte av den dåliga läsbarheten. @MaBr tipsade i en annan tråd om att aktivera A EL (om det finns) vilket faktiskt är ett riktigt bra tips som jag aldrig har tänkt på men så är jag även en trygghetsmänniska som börjar småsvettas lite när laddningen går ner på M... :p

Ahh, riktigt mäktig den där. Jag säger go for it :).
Crepas är bra grejer, bjussar på ett Plongeur-potpurri för att pumpa upp suget :D.
pdKLZOq.jpg

Ja Crepas är ju satan så bra grejer det vet jag sedan innan. Den du har är grymt fin @Nilas

Helt bananas, såg att det fanns en med lite mer traditionella visare också varför nu någon skulle vilja ha det :D
Allt med MEGA i namnet är en vinnare, kör på bara!
Ha ha , jag tänker att när man börjar bli så gammal o gaggig som jag att dessa visare kan vara till en fördel. Jag får se om jag hoppar på tåget eller inte

Är det några fler i denna eminenta tråd som precis som jag väntar på Hamtun Kraken?
Mitt första Kickstarteräventyr.... Denna väntan den är ju inte att leka med, eller så är det bara jag som är otålig ;)

Jag valde kombinationen på bilden, men den vita tavlan.

Screenshot 2020-01-31 at 09.12.25.png

Bild från https://www.ablogtowatch.com/hamtun-kraken-h2-watch-review/
Den är sjukt fräsch, crisp som ett tandläkarbesök Grattis! Tror @stenstrom sitter i köksfönstret och väntar på sin..

Är det några fler i denna eminenta tråd som precis som jag väntar på Hamtun Kraken?
Mitt första Kickstarteräventyr.... Denna väntan den är ju inte att leka med, eller så är det bara jag som är otålig ;)

Jag valde kombinationen på bilden, men den vita tavlan.

Screenshot 2020-01-31 at 09.12.25.png

Bild från https://www.ablogtowatch.com/hamtun-kraken-h2-watch-review/
Diggar den starkt hade länken börjat med en hona istället för hane hade jag backat. Men Ross nämnde att det kan bli så i nästa uppdatering :)

Ja Crepas är ju satan så bra grejer det vet jag sedan innan. Den du har är grymt fin @Nilas

Ha ha , jag tänker att när man börjar bli så gammal o gaggig som jag att dessa visare kan vara till en fördel. Jag får se om jag hoppar på tåget eller inte
Btw, visste att jag kände igen den nånstans (bild från Omega-museet). Nu blev det bara en prototyp så ändå koolt att Crepas gör en överkomlig version kan jag tycka :)
Omega_Seamaster_1000_Megaquartz_Prototype_1_Museum_2014.jpg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp