Code
AKA Vincent B
Riktigt cool hur som helst..
Bra vet jag inte,men man ser utan problem.
Här är en bild i ganska mörkt vardagsrum med tv på och 2 lampor i fönstret.
I kvällens liggläge
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt cool hur som helst..
Bra vet jag inte,men man ser utan problem.
Här är en bild i ganska mörkt vardagsrum med tv på och 2 lampor i fönstret.
I kvällens liggläge
Ja det är viktigast tycker jagRiktigt cool hur som helst..
På min rangeman som jag hade var det typ endast i direkt solljus man kunde se vad klockan var..Det syns väl bättre om det är mörkt? Ute i solljus kanske det blir värre då texten visas negativt i displayen.
Ja i solljus kommer man nog aldrig få pröva den iDet syns väl bättre om det är mörkt? Ute i solljus kanske det blir värre då texten visas negativt i displayen.
Ja så är det nog, jag tänker bakvänt som vanligt .På min rangeman som jag hade var det typ endast i direkt solljus man kunde se vad klockan var..
Det kan man inte klaga på. Supertydligt-deluxe .
Ja i solljus kommer man nog aldrig få pröva den i
Nja det är ju så mörkt i rummet menar jag och då blir det ju svårare att läsa av.
Tog en bild med blixt.
Stort tack!!Kollar uppåt och ser två förslag på DD alternativ och inte det efterfrågade DJ alternativet.
Kolla in Seiko 5 SNXJ90 och SNXJ92.
Ett par länkar:
https://www.watchshopping.com/watch-guide/5-alternatives-to-a-rolex-datejust/
https://iknowwatches.com/affordable-rolex-datejust-homage/
Använder/gillar du den där?! Tycker den är snygg!
Certina 'Ds 1', day date
Japp 39 mmAnvänder/gillar du den där?! Tycker den är snygg!
Visst är det 39mm-ish? Edit: vad är det för lug-bredd?
Mer utav Day-Date men Hamilton gör två väldigt bra alternativ i kontemporära 40mmHejsan, har en kompis som letar efter något liknande till en datejust för någonstans mellan 2-5k? Någon som har något kul tips?
Ahh, riktigt mäktig den där. Jag säger go for it .
Börjar bli gammal o rasslig, har uppenbarligen missat detta. 9 dagar kvar på Kickstarter...
Helt bananas, såg att det fanns en med lite mer traditionella visare också varför nu någon skulle vilja ha det
Börjar bli gammal o rasslig, har uppenbarligen missat detta. 9 dagar kvar på Kickstarter...
Ahh, riktigt mäktig den där. Jag säger go for it .
Crepas är bra grejer, bjussar på ett Plongeur-potpurri för att pumpa upp suget .
Ha ha , jag tänker att när man börjar bli så gammal o gaggig som jag att dessa visare kan vara till en fördel. Jag får se om jag hoppar på tåget eller inteHelt bananas, såg att det fanns en med lite mer traditionella visare också varför nu någon skulle vilja ha det
Allt med MEGA i namnet är en vinnare, kör på bara!
Vad snygg den var med curved end gummit, måste lösa ett sånt i 22 mm till en av mina divers. Vart har du köpt detta?Ahh, riktigt mäktig den där. Jag säger go for it .
Crepas är bra grejer, bjussar på ett Plongeur-potpurri för att pumpa upp suget .
Ja den satt bra på det gummit. Inköpt påVad snygg den var med curved end gummit, måste lösa ett sånt i 22 mm till en av mina divers. Vart har du köpt detta?
Den är sjukt fräsch, crisp som ett tandläkarbesök Grattis! Tror @stenstrom sitter i köksfönstret och väntar på sin..Är det några fler i denna eminenta tråd som precis som jag väntar på Hamtun Kraken?
Mitt första Kickstarteräventyr.... Denna väntan den är ju inte att leka med, eller så är det bara jag som är otålig
Jag valde kombinationen på bilden, men den vita tavlan.
Bild från https://www.ablogtowatch.com/hamtun-kraken-h2-watch-review/
Diggar den starkt hade länken börjat med en hona istället för hane hade jag backat. Men Ross nämnde att det kan bli så i nästa uppdateringÄr det några fler i denna eminenta tråd som precis som jag väntar på Hamtun Kraken?
Mitt första Kickstarteräventyr.... Denna väntan den är ju inte att leka med, eller så är det bara jag som är otålig
Jag valde kombinationen på bilden, men den vita tavlan.
Bild från https://www.ablogtowatch.com/hamtun-kraken-h2-watch-review/
Ja fy fan va sjukt det är...
Ja fy fan va sjukt det är...
Håller med
Btw, visste att jag kände igen den nånstans (bild från Omega-museet). Nu blev det bara en prototyp så ändå koolt att Crepas gör en överkomlig version kan jag tyckaJa Crepas är ju satan så bra grejer det vet jag sedan innan. Den du har är grymt fin @Nilas
Ha ha , jag tänker att när man börjar bli så gammal o gaggig som jag att dessa visare kan vara till en fördel. Jag får se om jag hoppar på tåget eller inte
Ah cool!Btw, visste att jag kände igen den nånstans (bild från Omega-museet). Nu blev bara en prototyp så ändå koolt att Crepas gör en överkomlig version kan jag tycka