• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

C0C21BA1-FA28-40AA-9A6B-9239AB279DFC.jpeg
75DD6F4F-604B-4E8A-80EA-B0F38B1A297E.jpeg

Börjar bli gammal o rasslig, har uppenbarligen missat detta. 9 dagar kvar på Kickstarter om någon är sugen
Stenhård!

Senast ändrad:
Tack så mycket, den på sista bilden var ju helt fantastiskt vacker. Också någon form av prototyp får man väl anta? Ja, inte för att jag sett liknande depth gauge-visare men det låter rimligt
Javisst är de härliga. Skön blandning av verktyg och galet 70-tal. Gillar att det är så uppenbart att det är minutvisaren som har huvudfunktionen och sekundvisaren ska mest visa att den är igång. Är minutvisaren jag tycker påminner om vissa djupmätare:
3ea6973b3c819b919304fef160b1b40d.jpg

Ingen aning var jag fått det från, men blir lite sådär stolt och tårögd över att eventuellt ha introducerat detta viktiga ord på en plats där det verkligen behövs (och inte bara villhövs).
Skall du definitivt vara, det är ett mycket bra ord :) Inte illa pinkat heller enligt en högst ovetenskaplig undersökning jag precis utförde. Den visade att Villhöver är det sjätte viktigaste ordet i svenskan direkt efter orden: liv, kärlek, luft, vatten och mikroklocka :)

Jupp :)

Coolt! Jag minns för några år sen att Nico Rosberg (som jag inte följer) gillade en bild av en Hamilton på min insta (han sponsrades av Rolex då om jag inte missminner mig).
Där ser man :) Lite skoj med kändisar, men det får inte gå till överdrift, så man får vara försiktig med vad man accepterar. Har man otur kanske det bara rullar på sen om man låter dem hållas. Man vill ju inte att Persbrandt t.ex. skall ligga och lurpassa med en telezoom i buskarna när man kommer hem :D

Tillbaka
Topp