Waldorf
Guld
"I teorin är teori och praktik samma sak, det är det inte i praktiken"Ännu ett bevis på att teori och praktik sällan fungerar i symbios.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
"I teorin är teori och praktik samma sak, det är det inte i praktiken"Ännu ett bevis på att teori och praktik sällan fungerar i symbios.
Piecemaker?Pang pang, så blir det fred?
Colt Peacemaker
Haha, snarare nåt åt det hållet! Om jag får hjärtproblem ska jag skaffa en Colt PacemakerPiecemaker?
Fan va snygg! Vad är rabattkoden??Älskar ju racerklockor, men verkar inte så populärt här, Yema Rallygraf med Meca quartz, safirglas och 10 atm, pris 2617 med rabattkoden
Det bästa är att man både kan bada och steka med borealisen. Grym är den.Trevlig resa! Känns badsäkert med den där laguppställningen!
all25Fan va snygg! Vad är rabattkoden??
Tackar! Men verkar inte funka på hemsidan just nu? Ping @Jbagency.com ?
Eller den kanske inte inkluderar Yema??Tackar! Men verkar inte funka på hemsidan just nu? Ping @Jbagency.com ?
An armed society is a polite society, sa en vis man en gång. Jag tycker det låter som ett rimligt påstående.Ännu ett bevis på att teori och praktik sällan fungerar i symbios.
Men av fel anledning? För i det fallet är polite = afraid.An armed society is a polite society, sa en vis man en gång. Jag tycker det låter som ett rimligt påstående.
På https://zackrissonsur.se/ är rabattkodenTackar! Men verkar inte funka på hemsidan just nu? Ping @Jbagency.com ?
Riktigt goa färger på den.Nykomlingen sitter på idag med. Trevlig som tusan .
all25 !!!Fan va snygg! Vad är rabattkoden??
skall fungera, har fått order idag på koden, testa dock själv nu ochfår det inte att fungera, har skickat till teknikern direkt men är rädd att han inte svarar föränn måndag, försöker rådda själv och återkommerEller den kanske inte inkluderar Yema??
det skall gälla alla våra varumärken till er klockfans, f-n vad trött jag blir när inte tekniken fungerar, skall fungera snart igen, återkommer....Eller den kanske inte inkluderar Yema??
nu skall det vara löst, har testat och fått igenom det, strular det skicka mig pm så löser jag det manuelltdet skall gälla alla våra varumärken till er klockfans, f-n vad trött jag blir när inte tekniken fungerar, skall fungera snart igen, återkommer....
En likadan bild med en av dina Squale och det blir hemleverans på öl om du bor i halland eller blombudHar haft en riktigt produktiv dag idag så nu har man väl gjort sig förtjänt av en öl och lite lugn och ro?
Jag är själv mycket positivt överraskad av färgerna. Turkos och orange är en killer-kombo. Hela pjäsen är bra mycket bättre än priset så en äkta affordable. Blir en trevlig sommarklockaRiktigt goa färger på den.
Klockan alltså men maten ser färgglad ut den med
@MaBr - inkassera ölen nuEn likadan bild med en av dina Squale och det blir hemleverans på öl om du bor i halland eller blombud