Haha, det är faktiskt riktigt bra lunch där!Mmmmmmm halmstad, lunchen på Volvo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, det är faktiskt riktigt bra lunch där!Mmmmmmm halmstad, lunchen på Volvo
Samma här i stan, bra luncher hos volvo och scania.Mmmmmmm halmstad, lunchen på Volvo
Så sant, så sant. Artrosen har jag tyvärr redan fått stifta bekantskap med i båda axlarna och en fot med operationer som följd för 10-12 år sedan och då var jag knappt fyrtio. För tung träning och helt fel yrkesval. Ja va fan, man lever bara en gång och jag ångrar ingetHelt rätt! Åren sitter mellan öronen, resten får bara servicebehov. Så det gäller att hålla artrosen borta från de små grå. Fylla på alla-hjärtans-dag, kanoon, då missar man ju inte den dagen i alla fall.
Hoppsan, det var tidigt. Hur är det nu då, är maskineriet fixat? Visst så kan det vara men i mitt fall tror jag konsekvenserna av att missa dagen skulle vara större än offret att ge bort något. Personligt förstås.Så sant, så sant. Artrosen har jag tyvärr redan fått stifta bekantskap med i båda axlarna och en fot med operationer som följd för 10-12 år sedan och då var jag knappt fyrtio. För tung träning och helt fel yrkesval. Ja va fan, man lever bara en gång och jag ångrar inget
Gällande att fylla år på alla hjärtans dag så är det lite sådär. Jag måste ju själv ge bort grejer på min egen födelsedag .
Givetvis är det bra att fylla år på alla hjärtans dag då man inte så lätt råkar missa sin bättre hälftHoppsan, det var tidigt. Hur är det nu då, är maskineriet fixat? Visst så kan det vara men i mitt fall tror jag konsekvenserna av att missa dagen skulle vara större än offret att ge bort något. Personligt förstås.
Där var du ett steg längre än mej. Har nog lite artros mellan öronen i alla fall.Beträffande maskineriet (axlarna så det inte missförstås )
Hur får man artros egentligen, visst var det så att det kan uppstå efter en skada som min (spricka i scapula) ?Givetvis är det bra att fylla år på alla hjärtans dag då man inte så lätt råkar missa sin bättre hälft
Beträffande maskineriet (axlarna så det inte missförstås ) så är den ena helt ok och den andra lite si och så men funkar. Den skulle nog behöva en overhaul igen ihop med foten men
det är fan så drygt så det får vänta.
Fläskar på med en klassisk wrist-roll för topic .
Stämmer,jag har fått i axeln pga skadan.Hur får man artros egentligen, visst var det så att det kan uppstå efter en skada som min (spricka i scapula) ?
Kan vara ärftligt eller vid långvarig tung belastning. Vet ej om det kan uppstå efter en skada men det är säkert inte omöjligt.Hur får man artros egentligen, visst var det så att det kan uppstå efter en skada som min (spricka i scapula) ?
Skål för oss olyckskorpar...Stämmer,jag har fått i axeln pga skadan.
Sen finns det något som heter Atrit med där man för i alla leder osv utan skador.
Precis, Artrit är någon form av inflammation som påverkar lederna. Artros uppstår när brosket blir nedslitet i lederna och leddelar skrapar motvarandra med smärta som följd och även där inflammation.Stämmer,jag har fått i axeln pga skadan.
Sen finns det något som heter Atrit med där man för i alla leder osv utan skador.
Precis det som händer mina små grå.Precis, Artrit är någon form av inflammation som påverkar lederna. Artros uppstår när brosket blir nedslitet i lederna och leddelar skrapar motvarandra med smärta som följd och även där inflammation.
Det stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan.
Den är riktigt trevlig, frukt i massor!
En GTG i sommar hade varit riktigt trevligt.
Jag är på, har bara 7,7 mil hemifrån .
Yes! Hoppades på att du skulle komma.Alltid i Halmstad på sommarn med. Gtg it is !
17mil dit ju Men det är ju klart, går ju snabbt med klockor i sikteYes! Hoppades på att du skulle komma.
Du kan ju ta tåget hela vägen, jag plockar upp dig på stationen.17mil dit ju Men det är ju klart, går ju snabbt med klockor i sikte
Det hoppas jag verkligen!Nån gång kommer vi träffas mikro fans, det är jag övertygad om
Noted Trodde du hängde här nere på Söderslätt på sommarenDu kan ju ta tåget hela vägen, jag plockar upp dig på stationen.
Det hoppas jag verkligen!
Där vågar jag mig inte ut... Håller mig i kommunen bredvid.Noted Trodde du hängde här nere på Söderslätt på sommaren
Fast en bit av kommunen ligger ju på Söderslätt. Räcker med en kvadratmeter för att räknasDär vågar jag mig inte ut... Håller mig i kommunen bredvid.
Håller mig borta från de delarna, håller till i de västra.Fast en bit av kommunen ligger ju på Söderslätt. Räcker med en kvadratmeter för att räknas
Du tog orden ur min mun .Äntligen damernas 10km
Kör för kung och fosterland Frida och c/o !
Bbs lemans är riktigt fina fälgar men klocka.. nejJag har fått den här på hjärnan
Kan någon förklara vad som händer ???