Lyssnar på Kraftwerk
Aeró Dynamik 'Gopher/Etienne De Crecy mix'
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Valde sämsta klockan men ville ha den med bandet som jag köpt av er. Sjukt svår att fotografera!En likadan bild med en av dina Squale och det blir hemleverans på öl om du bor i halland eller blombud
Är det Ipa eller wiessbier som dricks? Sämsta klockan vet jag inte, Matic är ju min favoValde sämsta klockan men ville ha den med bandet som jag köpt av er. Sjukt svår att fotografera!
Menade sämsta klockan att fotografera, det där välvda glaset...Är det Ipa eller wiessbier som dricks? Sämsta klockan vet jag inte, Matic är ju min favo
håller med om att det är sämsta klockan för foto dock, men har själv matic på mig idag som gäller för mello, har för mig att jag sett att du bor i halmstad? Då skjuter jag på leveransen och dubblar den till sommaren när jag ändå skall ner!Är det Ipa eller wiessbier som dricks? Sämsta klockan vet jag inte, Matic är ju min favo
Den måste jag testa, burken är ju fantastiskMenade sämsta klockan att fotografera, det där välvda glaset...
NEIPA är det för att vara exakt. Fantastiskt god!
Det stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan.håller med om att det är sämsta klockan för foto dock, men har själv matic på mig idag som gäller för mello, har för mig att jag sett att du bor i halmstad? Då skjuter jag på leveransen och dubblar den till sommaren när jag ändå skall ner!
Den är riktigt trevlig, frukt i massor!Den måste jag testa, burken är ju fantastisk
Min bästa polare bor i tylösand (på sommaren) vi är alltid äventyrslandet varje sommar (själva för det är alltid helt dött och därför älskar jag det, med barnen då) därefter Punch pizzeria. Två ljusblå Matic på Tylösand och prata igen nästa special Squale LE kan nog inte gå felDet stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan.
Den är riktigt trevlig, frukt i massor!
En GTG i sommar hade varit riktigt trevligt.Det stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan.
Vi snackar squale fest på Tylösand!!!!!En GTG i sommar hade varit riktigt trevligt.
Jag är på, har bara 7,7 mil hemifrån .
På tal om HalmstadDet stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan.
Absolut, låter gött. Tylösand, ja då får man ju ta och flasha LEn bland bland alla Stockholms-Rollar.Vi snackar squale fest på Tylösand!!!!!
Kan ju inte få allt, men om NTH dyker upp på en hemsida så kanske det kan ändrasgrym öl men klockan? Skoja bara, just denna Oris är grym och väldigt prisvärd, en personlig favvo
Jag bor i stan men tar mig gärna ut dit. Ska definitivt skaffa en blå Matic till sommaren så det låter fint. Har faktiskt aldrig varit på äventyrslandet, håller mig långt bort från sånt.Min bästa polare bor i tylösand (på sommaren) vi är alltid äventyrslandet varje sommar (själva för det är alltid helt dött och därför älskar jag det, med barnen då) därefter Punch pizzeria. Två ljusblå Matic på Tylösand och prata igen nästa special Squale LE kan nog inte gå fel
Med dansk designklocka? Vore inte en Casio mini computer wrist watch ypperligt?
Lyssnar på Kraftwerk
Wohoo! Det hade varit så grymt!En GTG i sommar hade varit riktigt trevligt.
Finfina grejer!På tal om Halmstad
Vi med squale och ej sthlmare har vårt eget, MaBr´s fruktöl och kvalitetsSquale istället för Champagne och överprisade Roxex (snälla klocksnack släng inte ut mig nu)Absolut, låter gött. Tylösand, ja då får man ju ta och flasha LEn bland bland alla Stochholms-Rollar.
Den lär ju vara dyrast vid det laget om värdeökningen fortsätter att stiga i nuvarande Ebay-takt. Bara säg när och var
Så sant, så får det bli och var inte orolig för att bli utkastad.Vi med squale och ej sthlmare har vårt eget, MaBr´s fruktöl och kvalitetsSquale istället för Champagne och överprisade Roxex (snälla klocksnack släng inte ut mig nu)
Alltid typ 2000 km för gammelgubbenEn GTG i sommar hade varit riktigt trevligt.
Jag har ju den härMed dansk designklocka? Vore inte en Casio mini computer wrist watch ypperligt?
Hur var det nu, var inte jag äldre än dig?Alltid typ 2000 km för gammelgubben
Låter perfa,jag campar i Halmstad på sommaren,och bor ju ett stenkast från er annars.Vi snackar squale fest på Tylösand!!!!!
Hur var det nu, var inte jag äldre än dig?
För att hålla topic så säger jag att "tiden" går för fort.
Vaddå gammal, larva dej inte. Och du kommer väl till mor (och far som sitter med dina klockor, eller) i sommar? Har ju tänkt lura av dej RLT då (ouuups, nu är jag där igen).Alltid typ 2000 km för gammelgubben
Lugna er nu, småpojkar , tiden kommer till er också, inget att jobba för.Hur var det nu, var inte jag äldre än dig?
För att hålla topic så säger jag att "tiden" går för fort.
Ahh, bara jag som har lite ångest.Lugna er nu, småpojkar , tiden kommer till er också, inget att jobba för.
Mmmmmmm halmstad, lunchen på VolvoDet stämmer, befinner mig i Halmstad. Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan.
Helt rätt! Åren sitter mellan öronen, resten får bara servicebehov. Så det gäller att hålla artrosen borta från de små grå. Fylla på alla-hjärtans-dag, kanoon, då missar man ju inte den dagen i alla fall.Ahh, bara jag som har lite ångest.
Dom säger jag att jag fyller "fullmogen" på fredag. Jag säger att dom har helt fel. Jag vet väl bäst själv vad jag fyller .