• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_8524.JPG

Lyssnar på Kraftwerk :)
Aeró Dynamik 'Gopher/Etienne De Crecy mix'

Senast ändrad:
håller med om att det är sämsta klockan för foto dock, men har själv matic på mig idag som gäller för mello, har för mig att jag sett att du bor i halmstad? Då skjuter jag på leveransen och dubblar den till sommaren när jag ändå skall ner!
Det stämmer, befinner mig i Halmstad. :) Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan. :cool:

Den måste jag testa, burken är ju fantastisk
Den är riktigt trevlig, frukt i massor! :D

Det stämmer, befinner mig i Halmstad. :) Låter som en bra plan tycker jag, hade varit kul att snacka lite skit och klämma på lite klockor. Vi får fixa en mini-GTG till sommaren här i stan. :cool:

Den är riktigt trevlig, frukt i massor! :D
Min bästa polare bor i tylösand (på sommaren) vi är alltid äventyrslandet varje sommar (själva för det är alltid helt dött och därför älskar jag det, med barnen då) därefter Punch pizzeria. Två ljusblå Matic på Tylösand och prata igen nästa special Squale LE kan nog inte gå fel

Min bästa polare bor i tylösand (på sommaren) vi är alltid äventyrslandet varje sommar (själva för det är alltid helt dött och därför älskar jag det, med barnen då) därefter Punch pizzeria. Två ljusblå Matic på Tylösand och prata igen nästa special Squale LE kan nog inte gå fel
Jag bor i stan men tar mig gärna ut dit. :) Ska definitivt skaffa en blå Matic till sommaren så det låter fint. :cool: Har faktiskt aldrig varit på äventyrslandet, håller mig långt bort från sånt. :bag:

Absolut, låter gött. Tylösand, ja då får man ju ta och flasha LEn bland bland alla Stochholms-Rollar.
Den lär ju vara dyrast vid det laget om värdeökningen fortsätter att stiga i nuvarande Ebay-takt. Bara säg när och var :cigar::D
Vi med squale och ej sthlmare har vårt eget, MaBr´s fruktöl och kvalitetsSquale istället för Champagne och överprisade Roxex (snälla klocksnack släng inte ut mig nu)

Ahh, bara jag som har lite ångest.
Dom säger jag att jag fyller "fullmogen" på fredag. Jag säger att dom har helt fel. Jag vet väl bäst själv vad jag fyller :D.
Helt rätt! Åren sitter mellan öronen, resten får bara servicebehov. Så det gäller att hålla artrosen borta från de små grå. Fylla på alla-hjärtans-dag, kanoon, då missar man ju inte den dagen i alla fall. :)

Tillbaka
Topp