Björn Boett
Guld
Highway to hell?Tackar . Sitter i en bil och vet inte var jag ska.
Kan bli tufft idag .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Highway to hell?Tackar . Sitter i en bil och vet inte var jag ska.
Kan bli tufft idag .
Stort tack ! Elite Plaza och Malmö för tillfället så om någon ser en Yema Superman så är det jagRöck ön och stort grattis \m/
RomÄr det där Bourbon eller Rom ?
Whiskyn var väldigt god minns jag
Ja man vet aldrig .Highway to hell?
Videon är så bra Säckpipa vs gitarr !!!Ja man vet aldrig .
Its a long way to the top if you wanna rock n roll
Stort tack ! Elite Plaza och Malmö för tillfället så om någon ser en Yema Superman så är det jag
Upp-och-ner stackarnDen ligger och vilar med sina Micro-polare på skrivbordet
Måste fixa en bra låda. Någon som har tips på en shysst för 12 dinkor ?
Gillar planchen, hustruns?Vill bara tipsa om att det ligger en trevlig annons uppe med en del micro och affordable uppe nu.
Dagens Squale (som inte ingår i annonsen).
Stort tack ! Elite Plaza och Malmö för tillfället så om någon ser en Yema Superman så är det jag
Upp-och-ner stackarn
Stort tackGrattis på dagen!
Tänk nu på pocenten !Nu Vin & Ginbaren
Precis, varannan gin är det väl.Tänk nu på pocenten !
Se där ja, duktig du är *virtuell ryggdunk* , kommer sälja som smör i solsken ska du seVill bara tipsa om att det ligger en trevlig annons uppe med en del micro och affordable uppe nu.
Dagens Squale (som inte ingår i annonsen).
Tycker klockan börjar se glansig ut,eller speglas dina ögon?Nu Vin & Ginbaren
Ingen fara än.....Tycker klockan börjar se glansig ut,eller speglas dina ögon?
Haha, vad får dig att tro det?Gillar planchen, hustruns?
Tack! Det är ett första steg i rätt riktning i alla fall...Se där ja, duktig du är *virtuell ryggdunk* , kommer sälja som smör i solsken ska du se
Ja och varannan vodka (eller whiskey) och däremellan vatten... vänta, hur blev det nu???Precis, varannan gin är det väl.
Måste välja en ny tjänstebil max 410 lappar
brännt 12000mil på 19 månader
Vad tror ni om Volvo V90 Cross Country ?
Då har man väl råd med 3 st så då blir det hög reliability (eller rasar alla tre?).Våga vara annorlunda och kör Lada Niva! Räknas väl som mikro om inte annat affordable! ... Med brasklapp för unreliable.