• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ett stort grattis!
Ett sådant coolt åk har jag inte sett i Thailand förut, som man kan hyra. Var är ni någonstans?
Chok dee krap, chang är fina dom :)
Vi är på Koh Mak några dagar. Eller Ko Mak. Det är lite osäkert med stavningar märker jag. Vi har besökt Ao Nang och Koh Kood också. Här är det inte så noga. Gick ner på en resort, och en snubbe i baren sa "ge mig ditt körkort så ses vi om tre dagar". Jag har inte betalat, fyllt i något avtal, fått något lånekvitto eller någonting. Muntligt avtal om 500 baht om dagen och en lite bugning är bra nog :D Skulle man vara sådan så skulle jag lika gärna kunna lämna skiten på piren när vi åker hem och beställa ett nytt körkort sen, men sådan vill man ju inte vara!

Fredagsmikro
IMG_20200214_104948.jpg

Vi är på Koh Mak några dagar. Eller Ko Mak. Det är lite osäkert med stavningar märker jag. Vi har besökt Ao Nang och Koh Kood också. Här är det inte så noga. Gick ner på en resort, och en snubbe i baren sa "ge mig ditt körkort så ses vi om tre dagar". Jag har inte betalat, fyllt i något avtal, fått något lånekvitto eller någonting. Muntligt avtal om 500 baht om dagen och en lite bugning är bra nog :D Skulle man vara sådan så skulle jag lika gärna kunna lämna skiten på piren när vi åker hem och beställa ett nytt körkort sen, men sådan vill man ju inte vara!
Koh Mak är redigt najs :) Vi paddlade ut till Koh Rayang en gång när jag var där, rekommenderar det, väldigt mysigt och dom har en massa snälla hundar där. Om man nu gillar hundar...
Inte så noga med avtal hit och dit, så länge inget händer då ;)
Ha det i alla fall bäst och ta ett par kalla chang för mig! (Är duktigt avundsjuk på dig :D)

Är du med i The Game?

Tillbaka
Topp