Stort tack ! Har varit kanon hittills. Mycket kvar dock .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack ! Har varit kanon hittills. Mycket kvar dock .
3005kr ganska exakt efter valutaväxlingspåslaget plus valfri frakt, de trendar från 4500kr och uppåt i fast pris plus frakt på buktenKostar ??
Impulsköp Gillar dessutom Q Reissue bättre, men nu är dom båda avhandlade så det lär inte bli fler.......tills nästa färguppsättning dyker uppHaha, varför ska du sälja redan?
Generöst av dig att släppa den för självkostnadspris. Så är den här tråden också genomtrevlig3005kr ganska exakt efter valutaväxlingspåslaget plus valfri frakt, de trendar från 4500kr och uppåt i fast pris plus frakt på bukten
Impulsköp Gillar dessutom Q Reissue bättre, men nu är dom båda avhandlade så det lär inte bli fler.......tills nästa färguppsättning dyker upp
Har den någon krona?Någon som hört talas om märket Constantly? Tydligen gjorda i Ronneby i Sverige.
Personligen tycker jag att den kändes bra på armen.
Rätt smart armband.
Vettig storlek.
Känns lite budget, men å andra sidan är den inte så dyr. Så helt klart prisvärd. Är heller inte helt säker på ursprunget. Men pappa, som köpt denna, är riktigt nöjd.
Ska undersöka detta vidare, men alltid kul med Made in Sweden.
Spec (inte samma modell, men liknande):
Material: Rostfritt stål, 316L
Urtavla: Blå
Boett: 40 mm
Urverk: Ronda Quartz, schweiziska delar
Glas: Safirglas
Vattenresistens: 5 atm / 50 meter
Krona: Dold
Garanti: 10 år
Band: Italienskt läder
Lås: Butterfly
Pris: 2900
https://constantlywatch.se/
Återkommer i ärendet!
Och Pilgrim och Stealin och..... Men det är en annan skiva tror jag. Like.Samma här är bara just den låten jag gillar
det är ju quartz!Har den någon krona?
Perrelet Turbine har en läckert designad halvdold kronaHar den någon krona?
Haha, det är något fint och halvstört att vi är med och åker runt på din födelsedag! Ta hand om dig och ”have a drink on me”. Jag får sitta hemma i soffan med en Mariestad (edit: läs eriksberg ) och På spåret!Stort tack ! Har varit kanon hittills. Mycket kvar dock .
Klart ni ska vara med . På spåret skojar man inte bort. Bland det bästa där är. SkålHaha, det är något fint och halvstört att vi är med och åker runt på din födelsedag! Ta hand om dig och ”have a drink on me”. Jag får sitta hemma i soffan med en Mariestad och På spåret!
Är den såld ?Då så, då är jag klar med Batmex. Upp for grabs, jag släpper den till självkostnadspris. PM vid intresse, annars åker den upp på K & S eller bukten
Uppochned!Kollar på Ronja
Damn fel tråd + upp&nerUppochned!
Sent på pucken men om du wokar så slänger du i nudlarna i woken då håller de sig varma och tar smak av allt det andra godaHjälp gübbar !
Hur håller man bäst färdigkokta nudlar varma ? Ugnsfat o in i ugnen ?
Tack för det inspeletSent på pucken men om du wokar så slänger du i nudlarna i woken då håller de sig varma och tar smak av allt det andra goda
Haha.. välkommen till tråden where no one gives a shit! Kör hårt och snygg klocka!Damn fel tråd + upp&ner
Haha thanx ja de diskuteras friskt allt mellan himmel&jord, göttmos!Haha.. välkommen till tråden where no one gives a shit! Kör hårt och snygg klocka!
Edit: skön hesalit!
Riktigt cool!Hittade en affordable särling.
https://www.chrono24.se/all/kraftworxs-kw-t-90r--id12391383.htm
Jag kan agera spekulant Hör av dig på PM med pris!Puffar skamlöst min annons på den Ventusen jag säger. Utlovar såklart en viss rabatt för mikrofolk
https://klocksnack.se/threads/ventus-northstar-n7.127666/
Lär inte vara tillverkad i sverige, ompackad i sverige kanske?Någon som hört talas om märket Constantly? Tydligen gjorda i Ronneby i Sverige.
Personligen tycker jag att den kändes bra på armen.
Rätt smart armband.
Vettig storlek.
Känns lite budget, men å andra sidan är den inte så dyr. Så helt klart prisvärd. Är heller inte helt säker på ursprunget. Men pappa, som köpt denna, är riktigt nöjd.
Ska undersöka detta vidare, men alltid kul med Made in Sweden.
Spec (inte samma modell, men liknande):
Material: Rostfritt stål, 316L
Urtavla: Blå
Boett: 40 mm
Urverk: Ronda Quartz, schweiziska delar
Glas: Safirglas
Vattenresistens: 5 atm / 50 meter
Krona: Dold
Garanti: 10 år
Band: Italienskt läder
Lås: Butterfly
Pris: 2900
https://constantlywatch.se/
Återkommer i ärendet!
Fast just den låten kräver ju Monty Nolders röst! *skål*Spelar den ännu Bang your head
och come on feel the noice går mest