Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä jag hoppade det. Ville köra på det, men sitter med två grymma klockor och samtidigt är den enda jag är ute efter min gamla Aquadive. Så det är den siktet är inställt på
Brukar alltid rygga för sportklockor med vit urtavla av någon anledning men den där Ventusen alltså...Den ligger och vilar med sina Micro-polare på skrivbordet
Måste fixa en bra låda. Någon som har tips på en shysst för 12 dinkor ?
![]()
Jag är också ute efter en ny för 12 klockor. Idag har jag en mörk trälåda med glas i locket och med plats för 12 klockor, vilket är exakt så många som jag har. Jag tänkte hålla det där så 12 platser känns lagom. Men lådan känns såååå standard, inte alls som en mikro-klocklåda. Jag skulle vilja ha en som går att ta med utan risk för glassplitter. Kanske en i aluminium eller liknande? Det är dock svårt att hitta något utanför det vanliga.Den ligger och vilar med sina Micro-polare på skrivbordet
Måste fixa en bra låda. Någon som har tips på en shysst för 12 dinkor ?
![]()
För mig tillbaka långt tillbaka i tiden. En av de mest klassiska plattorna![]()
![]()
Lyssnar på den här sjukt bra plattan
Har gillat den ända sen jag var 11 !
Ja![]()
![]()
David Lee Roth va ju kung med sina jumps speciellt i jump![]()
![]()
![]()
![]()
Ja
David Lee Roth va ju kung med sina jumps speciellt i jump![]()
~Sliiiiiiiiiick blaaaack CadillacMinns ni denna då![]()
Spelar den ännuMinns ni denna då![]()
~Sliiiiiiiiiick blaaaack Cadillac![]()
Ja jag kör den fortfarande. Still going strongSpelar den ännuBang your head
och come on feel the noice går mest![]()
Har aldrig lyckats snöa in på bandet, men visst är låten bra@Equilibrium gillar du denna?
Peli!Jag är också ute efter en ny för 12 klockor. Idag har jag en mörk trälåda med glas i locket och med plats för 12 klockor, vilket är exakt så många som jag har. Jag tänkte hålla det där så 12 platser känns lagom. Men lådan känns såååå standard, inte alls som en mikro-klocklåda. Jag skulle vilja ha en som går att ta med utan risk för glassplitter. Kanske en i aluminium eller liknande? Det är dock svårt att hitta något utanför det vanliga.
Är det som med pasta så behöver man nog lite olja också, så inte allt klibbar fast i varandra.Hjälp gübbar !
Hur håller man bäst färdigkokta nudlar varma ? Ugnsfat o in i ugnen ?
Samma här är bara just den låten jag gillarHar aldrig lyckats snöa in på bandet, men visst är låten bra![]()
Blir du runtsläpad till alla stans vattenhålNu Bisccccschop arms ![]()
Yes, nu på Mello Yello. 16 Pers plus jag. Kan bli hur som helst, eget avdelning Blir du runtsläpad till alla stans vattenhål![]()
Yes, nu på Mello Yello. 16 Pers plus jag. Kan bli hur som helst, eget avdelning ![]()
Då så, då är jag klar med Batmex. Upp for grabs, jag släpper den till självkostnadspris. PM vid intresse, annars åker den upp på K & S eller bukten
![]()
€279 enligt Timex hemsida.Kostar ??
Aha, ja jag måste ändå vänta ett tag med klockköp. Men gratulerar till den som köper den€279 enligt Timex hemsida.![]()