Sedär jaFast just den låten kräver ju Monty Nolders röst! *skål*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sedär jaFast just den låten kräver ju Monty Nolders röst! *skål*
Vilken söt och fin liten kisse! God natt!
Godnatt tråden
Har haft bevakning på den sen sekunden den kom ut. Väldigt trevligt skick men lite väl lik den jag redan har. Tyvärr så är inte kronan original men den går ju att byta.
Jäkligt snygg Oris! Tycker dock att bandet är too much, tar fokus från klockan på ett dåligt sätt. Går det att komplettera med länk eller det finns inte till den modellen?Vart 2 nya dinkor hos AD, igar o idag, testar affordable Oris 65 idag pa strap av atervunnet mtrl, ar en lank kille, far se hur lange denna stannar , strap passar el to much, vad sags ?
Är med dig, är lite 50,50 på det bandet, tänkte faktiskt beställa lite band från Vietnam, hdstraps ngt tror jag de heter, just denna 65 är lite kasst gjord av Oris avseende bandbyten , tror den är 21 mm, men jag låter detta band sitta ngn vecka innan dags att forska vad som finns där, steel finns hos ad , säkert dyrt att beställa dockJäkligt snygg Oris! Tycker dock att bandet är too much, tar fokus från klockan på ett dåligt sätt. Går det att komplettera med länk eller det finns inte till den modellen?
Vart 2 nya dinkor hos AD, igar o idag, testar affordable Oris 65 idag pa strap av atervunnet mtrl, ar en lank kille, far se hur lange denna stannar , strap passar el to much, vad sags ?
Äsch då, till sommaren funkar det väl med grälla band!Är med dig, är lite 50,50 på det bandet, tänkte faktiskt beställa lite band från Vietnam, hdstraps ngt tror jag de heter, just denna 65 är lite kasst gjord av Oris avseende bandbyten , tror den är 21 mm, men jag låter detta band sitta ngn vecka innan dags att forska vad som finns där, steel finns hos ad , säkert dyrt att beställa dock
Lirar riktigt bra med klockan och det funkar ju just för att klockan är ”plain”. Färgkombon är 100%. Men är man en länkmänniska kommer inte spela någon roll haha, då kommer avsaknaden av länk psykiskt bryta ner dig Riktigt fin klocka hur som!!Vart 2 nya dinkor hos AD, igar o idag, testar affordable Oris 65 idag pa strap av atervunnet mtrl, ar en lank kille, far se hur lange denna stannar , strap passar el to much, vad sags ?
Den ligger och vilar med sina Micro-polare på skrivbordet
Måste fixa en bra låda. Någon som har tips på en shysst för 12 dinkor ?
Jag är också ute efter en ny för 12 klockor. Idag har jag en mörk trälåda med glas i locket och med plats för 12 klockor, vilket är exakt så många som jag har. Jag tänkte hålla det där så 12 platser känns lagom. Men lådan känns såååå standard, inte alls som en mikro-klocklåda. Jag skulle vilja ha en som går att ta med utan risk för glassplitter. Kanske en i aluminium eller liknande? Det är dock svårt att hitta något utanför det vanliga.
Deprimerande fakta:
Denna dag för 20 år sedan köpte jag en Rolex Explorer 2.
Det dåliga är att jag sålde den ett år senare
44 mm , rolig annars.Hittade en affordable särling.
https://www.chrono24.se/all/kraftworxs-kw-t-90r--id12391383.htm
Tack, jag har just nu hate, love till bandet, får sitta på ett tag, men sedan blir det nog länk...Strapen lirar väl? Mycket fin klocka för övrigt. Funkar ju ganska bra att doppa sig med i mangroven!
Fina med Filippinerna är att här är det sommar året runtÄs
Äsch då, till sommaren funkar det väl med grälla band!
Tack, är så jävla lat oxå, länk är enkelt, men fn måste prova ngt nytt oxå...Lirar riktigt bra med klockan och det funkar ju just för att klockan är ”plain”. Färgkombon är 100%. Men är man en länkmänniska kommer inte spela någon roll haha, då kommer avsaknaden av länk psykiskt bryta ner dig Riktigt fin klocka hur som!!
Vi lever. Nu ska det tydligen shoppas
Shopping med återställare kanskeVi lever. Nu ska det tydligen shoppas
Riktigt fin! Både blå och grönt lirar fint med mässing!Den här är inte dum asså...
SnyggtBörjar nog tycka äggstra bra om just denna kombo...
Jag har en sådan här, helt okej mittimellanlåda Tänkte lägga ut min då jag skaffade en större för ett par år sedan men min bättre hälft behövde den tyvärr
http://www.safealbum.se/klockboxar/klockbox-exklusive-12-fack.html
Tänk positivt, det kunde ha varit en Sub eller GMT