Din avatar har snarlika solbrillor till Dr Jacoby i min och @Olsson's favvoserie 'Twin Peaks'Det får bli spinnaker idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din avatar har snarlika solbrillor till Dr Jacoby i min och @Olsson's favvoserie 'Twin Peaks'Det får bli spinnaker idag
Både ja och nej haha. Bor i Örebro som egentligen är högre beläget än Västmanlands sydligaste punkt, men skulle nog ändå säga att jag bor söder om Västmanland (eller väster om)Jag har en förnimmelse om att de flesta i tråden bor söder om Västmanland, hur bra stämmer det ?
Najs, jag pluggade till förskollärare i Örebro 94'-'97Både ja och nej haha. Bor i Örebro som egentligen är högre beläget än Västmanlands sydligaste punkt, men skulle nog ändå säga att jag bor söder om Västmanland
Jag funderar på att åka hem i påsk, skulle några fler ha lust att kanske köra ett micro-Gtg i Örebro ?Najs, jag pluggade till förskollärare i Örebro 94'-'97
Har bara trevliga minnen därifrån.
Huvudstaden härJag har en förnimmelse om att de flesta i tråden bor söder om Västmanland, hur bra stämmer det ?
Har du möjligtvis några tips vad det gäller tillagning av Korv Stroganoff ?
Hehe, tja jag minns att jag själv ställde den frågan (när jag precis började hänga här) och fick idel positiva reaktioner och ett par goda stalltips av bland annat @BirchgroveHaha. Bästa frågan på länge i tråden och helt relevant för tråden. Är det ett måste för inträde?
Så cool med det gula gummit! SchteeekGött med 1500!!
Sitter och längtar till sommaren efter alla semesterbilder så jag kan köra denna kombo igen:
Men soffmys är inte så dumt det heller en grå lördag.
Hehe, tja jag minns att jag själv ställde den frågan (när jag precis började hänga här) och fick idel positiva reaktioner och ett par goda stalltips av bland annat @Birchgrove
Fin färg med mässingen! Lyckad homage tycker jag
Visst är det hommage på Doxa? Jäkla cool är det iaf och väldigt användbar vridning.
Östergötland här, så lite söderut iallafallJag har en förnimmelse om att de flesta i tråden bor söder om Västmanland, hur bra stämmer det ?
Jepp! Dock lite annorlunda pga mässingen, något doxa ej har.
Jag är på! Bor närapå granne med den eminente och trevlige @Lindellc
Vore skitkul, jag har aldrig vart med på ett GtgJag är på! Bor närapå granne med den eminente och trevlige @Lindellc
Skulle vara oerhört trevligt!! Kul om några östgötar också kunde komma räkna med mig iaf!Jag funderar på att åka hem i påsk, skulle några fler ha lust att kanske köra ett micro-Gtg i Örebro ?
Edit: Haha, ja först och främst vad säger du @Lindellc ?
Har en exakt likadan Vostok1500 sidor! Vilken utveckling. Bra jobbat, bästa tråden.
Bjuder på en gruppfoto på mina mikos och ”affordables”.
Perfekt för gamla mögeldykare då ju!Rough säger du Tyvärr funkar inte denna längre för den är fan rutten så inte helt optimalt att ha klockor i. Kanske lite inspiration iaf?
Västergötland här. Men har släkt i Västmanland.Jag har en förnimmelse om att de flesta i tråden bor söder om Västmanland, hur bra stämmer det ?
Så länge man inte har släkt i källaren är det helt okej !Västergötland här. Men har släkt i Västmanland.
Har fått en tok från Skänninge till svåger, mycket trevligt! Här är hans dinka..Jag äger förvisso inga mikros just nu, men skulle möjligheten finnas att träffas några stycken, är jag gärna på med om jag kan. Är väll ett par från Norrköping/Linköping med i tråden, pendeln in till motala bara så plockar jag upp er och fraktar oss vidare