Björn Boett
Guld
Soffläge!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Släpp den bevakningen, jag bevakar den! Du kan inte få alla SqualeHar haft bevakning på den sen sekunden den kom ut. Väldigt trevligt skick men lite väl lik den jag redan har. Tyvärr så är inte kronan original men den går ju att byta.
Helt bananas AR, känns som man kan peta på visarna typ...tja ni fattar, eller det kanske bara är jag
Släpp den bevakningen, jag bevakar den! Du kan inte få alla Squale
Meeeen va hittade den?Spontanköpte igår
Tack, lite udda kombo kanske men tyckte det blev kul. Ja, gillar inte "rakt av" homages så mycket egentligen men den här blev bra och lagom egen ändåFin färg med mässingen! Lyckad homage tycker jag
Gaaah har blivit sugen på Yema
Men varje modell har något jag inte gillar men gillar ändå,ni förstår säkert.
Och @Jbagency.com ligger ett stenkast ifrån mig.
Har ni några Yema hemma?
Den blå gillar jag men kanske inte Index.
GMT ser kanon ut och utan låset till bezel.
Kanske svart/grå?
Maxi Dial är rätt cool sett några videos på Youtube och den gör sig riktigt bra.
Men så stora index ris eller ros?
Ska du ha en, så faller min röst på heritage alla dagar i veckan. Förlåt om jag trampar någon på tårna men tycker maxin är dyngful och ser ut som ett barn har designat denGaaah har blivit sugen på Yema
Har ni några Yema hemma?
Kanske svart/grå?
Maxi Dial är rätt cool sett några videos på Youtube och den gör sig riktigt bra.
Indexen är hemska annars tror jag den kunnat bli bra.Ska du ha en, så faller min röst på heritage alla dagar i veckan. Förlåt om jag trampar någon på tårna men tycker maxin är dyngful och ser ut som ett barn har designat den
Gaaah har blivit sugen på Yema
Har ni några Yema hemma?
Kanske svart/grå?
Ok en design med lås och utan alltså,ett glapp är inte kul.GMT skulle jag köpa med låset, har man väl börjat med låset kommer man sakna det. Det är en sån stor del av designen.
OBS på att det eventuellt blir ett glapp även med inskruvad krona om låset saknas. Skulle vilja ha närbild på det innan jag köpte någon av de nya modellerna utan lås.
Maxiindexen ger mig magont, över gränsen faktiskt. Samma magont som Halios kombo av blå tavla och bronz-caser gav mig, det skar sig oh så lite, men det räckte.
Ok en design med lås och utan alltså,ett glapp är inte kul.
Riktigt vild och crazy den där, gillar! Snygg.Helt bananas AR, känns som man kan peta på visarna typ...tja ni fattar, eller det kanske bara är jag
Kommer inte att buda på den så du kan vara lugn. Hade jag inte redan haft en så hade jag säkerligen varit med i kampen.Släpp den bevakningen, jag bevakar den! Du kan inte få alla Squale
Du och @M26 är Squale kungarna !Kommer inte att buda på den så du kan vara lugn. Hade jag inte redan haft en så hade jag säkerligen varit med i kampen.
Den där kistliknande var frän, var hittade du den?Trevlig låda, betydligt bättre än lådan jag har nu. Just nu är jag dock på jakt efter någon lite mer ”rough” variant. Funderade lite på någon av lådorna nedan, men letar vidare lite till.
Gillar dem! Årets sommarklocka beställdes igårBlev tipsad av min kollega om OceanX och kikar runt lite, riktigt feta klockor ändå. Någon som har koll på märket?
https://www.seriouswatches.com/collections/oceanx
Ligger på runt 4000kr/st och finns även på svenska sidor.
Den behöver du inte ångra.Helt bananas AR, känns som man kan peta på visarna typ...tja ni fattar, eller det kanske bara är jag
Vi väntar späntFn did it again, gick forbi klockaffaren, men , men 40 % pa list, date, gmt and moonphase, Switzerland, komplikationerna inhouse, for precis under 10k, det ar ej fel, fn att frugan ej fattar detta, natt snart har, bilder imorrrn, trevlig helg
Micros...
Vore kul med lite bilder när den landat, man blev ju lite sugen!Är lite småsugen på att testa en riktig giftinjektion enligt många kanske men det kvittar mig, en Tisell Explorer 39mm.
En Smiths Everest prs-25 är ju jäkligt svår att komma över då Timefactors bara har öppet för order några minuter i månaden eller knappt ens det. Tror ni den kan funka som substitut?
Ser ganska trevlig ut. Glidelock i spännet och allt.
(lånade bilder)
Vadå "dykarur för kvinnor" och "damklocka? Screw them...synd att den var utsåldGillar dem! Årets sommarklocka beställdes igår
https://www.klockgiganten.se/oceanx-sharkmaster-l-500-meters-automatic-diver-lsms511
Riktigt snygg
Ja eller hur, med den storleken dessutom. Hade sett lite väl maffig ut på min fru åtminstone. Verkar som jag köpte sista de hade inneVadå "dykarur för kvinnor" och "damklocka? Screw them...synd att den var utsåld
Vagar ej ta fram den an, sa till frun att jag kopte en dinka, vart ju 2Vi väntar spänt