Meeeen va hittade den?
Björkegrens Urmakeri i Kalmar. Såg den av en slump och provade. Satt så bra att jag var tvungen att slå till.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Meeeen va hittade den?
Välkommen in i värmen då!Första besöket i denna tråd Har väl inte varit särskilt intresserad av mikro måste jag tillstå, men skaffade min första häromdagen. Är förbluffad över vilken kvalitet och precision man kan få för relativt sett små pengar (även om de i vissa fall kostar lite mer beg jämfört med nya...). Har synat min Obris Morgan nedan och här har de inte lämnat något åt slumpen. Ett smått sanslöst bygge. Skaffade den mest för att jag ville ha en helt sandblästrad klocka (för den där frostigt tunga känslan), men denna överträffade förväntningarna på vad man kan få för slanten! Nu blir man ju taggad på fler mikro
Välkommen ner i trevliga träsket . Jo OM gör bra grejor, som du nog kommer märka, ett av många märken värda att pröva.Första besöket i denna tråd Har väl inte varit särskilt intresserad av mikro måste jag tillstå, men skaffade min första häromdagen. Är förbluffad över vilken kvalitet och precision man kan få för relativt sett små pengar (även om de i vissa fall kostar lite mer beg jämfört med nya...). Har synat min Obris Morgan nedan och här har de inte lämnat något åt slumpen. Ett smått sanslöst bygge. Skaffade den mest för att jag ville ha en helt sandblästrad klocka (för den där frostigt tunga känslan), men denna överträffade förväntningarna på vad man kan få för slanten! Nu blir man ju taggad på fler mikro
Välkommen in i värmen!Första besöket i denna tråd Har väl inte varit särskilt intresserad av mikro måste jag tillstå, men skaffade min första häromdagen. Är förbluffad över vilken kvalitet och precision man kan få för relativt sett små pengar (även om de i vissa fall kostar lite mer beg jämfört med nya...). Har synat min Obris Morgan nedan och här har de inte lämnat något åt slumpen. Ett smått sanslöst bygge. Skaffade den mest för att jag ville ha en helt sandblästrad klocka (för den där frostigt tunga känslan), men denna överträffade förväntningarna på vad man kan få för slanten! Nu blir man ju taggad på fler mikro
Välkommen ner i gillestugan. Nu är det ingen återvändo ska du se .Första besöket i denna tråd Har väl inte varit särskilt intresserad av mikro måste jag tillstå, men skaffade min första häromdagen. Är förbluffad över vilken kvalitet och precision man kan få för relativt sett små pengar (även om de i vissa fall kostar lite mer beg jämfört med nya...). Har synat min Obris Morgan nedan och här har de inte lämnat något åt slumpen. Ett smått sanslöst bygge. Skaffade den mest för att jag ville ha en helt sandblästrad klocka (för den där frostigt tunga känslan), men denna överträffade förväntningarna på vad man kan få för slanten! Nu blir man ju taggad på fler mikro
Hittade bilden på Pinterest, men lyckas inte hitta den till salu någonstans. Men en smakprov av en typ av stil som jag letar efter.Den där kistliknande var frän, var hittade du den?
Har du möjligtvis några tips vad det gäller tillagning av Korv Stroganoff ?Första besöket i denna tråd Har väl inte varit särskilt intresserad av mikro måste jag tillstå, men skaffade min första häromdagen. Är förbluffad över vilken kvalitet och precision man kan få för relativt sett små pengar (även om de i vissa fall kostar lite mer beg jämfört med nya...). Har synat min Obris Morgan nedan och här har de inte lämnat något åt slumpen. Ett smått sanslöst bygge. Skaffade den mest för att jag ville ha en helt sandblästrad klocka (för den där frostigt tunga känslan), men denna överträffade förväntningarna på vad man kan få för slanten! Nu blir man ju taggad på fler mikro
Skulle också kunna tänka mej en sådan om priset är rimligt. Säg till om du hittar.Hittade bilden på Pinterest, men lyckas inte hitta den till salu någonstans. Men en smakprov av en typ av stil som jag letar efter.
Rough säger du Tyvärr funkar inte denna längre för den är fan rutten så inte helt optimalt att ha klockor i. Kanske lite inspiration iaf?Trevlig låda, betydligt bättre än lådan jag har nu. Just nu är jag dock på jakt efter någon lite mer ”rough” variant. Funderade lite på någon av lådorna nedan, men letar vidare lite till.
Du har ingen actionbild på ögonblicket när du ramlade i ?Trampade snett och föll ner i diket idag.
Blev ett ofrivilligt kallt bad på utsidan av den ofärdiga poolen.
Ventusen klarade sig bra.
Bra man får demonstrerad nödvändigheten av att använda stryktåliga klockor
Tänkte kansk prova detta nästa gång... Inte falukorv så en aningens tveksam men kanske.Har du möjligtvis några tips vad det gäller tillagning av Korv Stroganoff ?
Det där skall utprovas !Tänkte kansk prova detta nästa gång... Inte falukorv så en aningens tveksam men kanske.
Du har ingen actionbild på ögonblicket när du ramlade i ?
1500 sidor i trådenVallen?!?
Wohoo! Grattis tråden! Firar med halvaffordable:1500 sidor i tråden
Ja just det. Klart att jag skulle bli först Borde vara @Birchgrove ära, sorry. (Fast lite kul ändå )1500 sidor i tråden
Du grejade det !!!
Tror nog bara det är för smalt för stora massan (tyvärr), inget fel på det priset med tanke på vad det ärFan vad trögt det går med försäljningen av min Tactico kände jag nu. Är den för dyr? Det är inte så att jag tjänar nåt på den direkt
Haha, det verkar inte på långt när att du ska släppa Dexter Morgan till migGött med 1500!!
Sitter och längtar till sommaren efter alla semesterbilder så jag kan köra denna kombo igen:
Men soffmys är inte så dumt det heller en grå lördag.
Verkar va svårt att sälja överlag de senaste månaderna,brukar väl vara så varje år efter årskiftet.Fan vad trögt det går med försäljningen av min Tactico kände jag nu. Är den för dyr? Det är inte så att jag tjänar nåt på den direkt
Den har faktiskt hängt löst ett tag, tills den bättre hälften kommenterade hur fin den var. Nu får den stanna ett tag till för husfridens skullHaha, det verkar inte på långt när att du ska släppa Dexter Morgan till mig
Det är lugnt kompis !
Norrland här, men vi verkar vara få här uppeJag har en förnimmelse om att de flesta i tråden bor söder om Västmanland, hur bra stämmer det ?