• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Kör ”super affordable” ikväll och streamar AR på SVT Play. Tydligen kommer det en dinka senare - alltid uppskattat!
E88617F2-2ED3-4CA8-825C-51D6B3527CAA.jpeg

Fortsätter på rock n roll-temat och bjussar på en rackarrökare i toppklass. Blåser skiten ur öronen och mello-dammet som lagt sig som en hinna på trumhinnan :D
Från "Stiff upper lip tour" och en liten överraskning som dom bjöd på lite oväntat på Ullevi.
Här dock ifrån Munich men samma.
Rock-klockbild medföljer.
Edit: Phil Rudd hade cigg i mungipan precis hela konserten :cigar: :D Stencool.
EFpBSg6.jpg

Senast ändrad:
Fortsätter på rock n roll-temat och bjussar på en rackarrökare i toppklass. Blåser skiten ur öronen och mello-dammet som lagt sig som en hinna på trumhinnan :D
Från "Stiff upper lip tour" och en liten överraskning som dom bjöd på lite oväntat på Ullevi.
Här dock ifrån Munich men samma.
Rock-klockbild medföljer.
EFpBSg6.jpg
Sån jäkla skön energi, det är rätt tragiskt men har aldrig sett dom live...det borde man innan man dör va?

Sån jäkla skön energi, det är rätt tragiskt men har aldrig sett dom live...det borde man innan man dör va?
Det borde du. Ja eller innan dom dör :D.
Utan att vara partisk eller ljuga så räknas dom nog som i alla fall ett av dom tre bästa livebanden att se, någonsin. (jag tycker bästa men jag är inte att lita på :D)
Jobbar på nytt med alla återförenade så du får nog chansen en sista gång om du har tur.
Blir min sjätte gång isåfall.

Det borde du. Ja eller innan dom dör :D.
Utan att vara partisk eller ljuga så räknas dom nog som i alla fall ett av dom tre bästa livebanden att se, någonsin. (jag tycker bästa men jag är inte att lita på :D)
Jobbar på nytt med alla återförenade så du får nog chansen en sista gång om du har tur.
Blir min sjätte gång isåfall.
Jag tror dig, något magiskt skimmer över det där bandet alltså.
Ok hemlis då, brukar ladda upp introt till Hells Bells i hjärnan när jag ska göra obekväma saker som t.ex powerpointpresentationer, mindfulness-övning typ haha

Tillbaka
Topp