Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
De är ju ganska trevliga irl faktiskt! Kikade en del på dem när jag spenderade lite tid i sydostasien, men aningen för mycket och framförallt stora. Däremot hade jag en lång och trevlig konversation med en mikro-ish klockbutiksmänniska som hade värsta sjysta custom bandet till sin som gjorde den sjukt ball. Borde tagit bild. Men men. Har nog aldrig sett en på den här sidan världen faktiskt
Det är lite lustigt att man inte hör/ser så mycket om Sevenfriday. Det har ändå sålts ett gäng på K&S så några klockor borde finnas på forumet. Gorilla är också rätt snygga. Känns som ett prisvärt alternativ till SevenfridayPåmindes om dessa när vi pratar sevenfriday...Så sjukt häftiga men inte tagit tummen ur och testat ännu (bild från https://www.gorillawatches.ch/product/bandit/)
Från mina bilder kanskeDAYUM!! That is a lot of watch.
Går ju inte att förneka var inspirationen kom ifrån men me likey.
Jag har haft 2. Jag tycker de sitter otippat bra och är roliga. Just den i bilden, P1, känns mest stabilt trevlig. Jag sålde min till en människa som lyckades bli bestulen på den hyggligt direkt.Ingen i tråden som har en Sevenfriday? Det känns som att märket är helt bortglömt numera. Sevenfriday gör riktigt häftiga och snygga klockor enligt mig och det vore kul att testa en...
Kul att höra! Skulle du säga att de är värda sitt fullpris?Jag har haft 2. Jag tycker de sitter otippat bra och är roliga. Just den i bilden, P1, känns mest stabilt trevlig. Jag sålde min till en människa som lyckades bli bestulen på den hyggligt direkt.
De är inte så farligt tjocka och stora. Till och med frun som vanligtvis kör max 38mm gillade.
Det finns en drös under 10 lax på chrono24 såg jagKul att höra! Skulle du säga att de är värda sitt fullpris?
10K SEK för P1B/01 ... hyggligt nära ja ... just den tycker jag har väldigt bra kvalitet.Kul att höra! Skulle du säga att de är värda sitt fullpris?
Väldigt nöjd med den här klockan alltså. Vill också passa på att tacka @levman för en trevlig affär!
Tänkte kanske mest på boettens utformning men visst, jag ser ju att du också dömt ut det mesh som följde med så vi kör på detFrån mina bilder kanske
Törs man posta dagens nyförvärv här?
Timex M79 automatic.
Hype som inte håller i sig?
Troligtvis, men kul att testa.
Stort tack till @M26, sålde den till mig för självkostnadspris!
Blir jag less så kommer jag släppa vidare den till rätt pris.
Tack!Du ska absolut posta här, fin klocka!
Tack!
Klart jag postar här.
Tänkte bara det som diskuterades runt Timex tidigare idag.
Tack!
Klart jag postar här.
Tänkte bara det som diskuterades runt Timex tidigare idag.
Stort grattis! Djävulskt bra. Hur känns den?Om det är någon som har missat så fick jag hem min custom Squale idag
Får hänga lite med Supermannen så här på kvällskvisten.
S är sweeeeeet
Ja det åkte av ganska fort. Fungerar dock om man tejpar fast keepern på en fast position. Har dock problemet att det lossnar ibland om man kommer emot saker. Gummi är dock att föredra.Tänkte kanske mest på boettens utformning men visst, jag ser ju att du också dömt ut det mesh som följde med så vi kör på det
Grymt skön!Stort grattis! Djävulskt bra. Hur känns den?
Posta bild i min Timextråd som varit död sedan start, pleaseTörs man posta dagens nyförvärv här?
Timex M79 automatic.
Hype som inte håller i sig?
Troligtvis, men kul att testa.
Stort tack till @M26, sålde den till mig för självkostnadspris!
Blir jag less så kommer jag släppa vidare den till rätt pris.
Mm. En variant kanske kan vara att ta en gummikeeper från något dykgummi och köra det istället. Får prova mig fram lite för meshet är onekligen rätt fett.Ja det åkte av ganska fort. Fungerar dock om man tejpar fast keepern på en fast position. Har dock problemet att det lossnar ibland om man kommer emot saker. Gummi är dock att föredra.
Makalösa omvägar.Så trött på Fedex!!
Från dagen jag fick att mitt paket är skickat ringde jag och ändrade adress till kontoret istället för hem.
Det skulle komma idag och leveransen skulle inte påverkas.
Kom det idag?
Nej.
Ringer och frågar vad som händer.
Bara för att jag ändrat adress har det gått från Stockholm-Göteborg-Stockholm och ska sorteras om för att gå tillbaka till Göteborg igen och till nya adressen men VA?
Ja helt sjukt,dom följer väl bara något system som inte funkar.Makalösa omvägar.
Nytt in!
Svenskt. Lite spännande tavla. Lite större boett (40mm) än jag brukar bära.
Återkommer med intryck om några dagar